Skocz do zawartości

e90 buda + swap silnika bmw m5 e60


tomm7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Na poczatku chcialbym dodac,ze nie mialem pojecia dokad dodac w/w temat, pomyslalem,ze wrzuce go do tematyki e90 oraz M sport. Interesuje mnie stworzenie bmw e90 z silnikiem e60 m5 oraz wizualnym osprzetem m3 e90 z zewnatrz jak i wewnatrz. Prosilbym was o opinie, ewentualnie osob, ktore mialy podobne wizje stworzenia takiego samochodu oraz wszelka pomoc na ten temat. Czyli ew firmy zajmujace sie takimi rzeczami, jak to wyglada, gdy ktos to zrobil badz planow +/- cene i czas wlozony w to wszystko. Z tego co patrzylem na allegro silniki kompletne sa w granicach 15tys, z zewnatrz wizulanie +-10tys , reszta odnosnie silnika to juz chyba broszka formy zajmujacej sie takim projektem. Z gory dziekuje za wasza pomoc! Jakby co zalozylem ten sam temat w dziale M- wiec przekierujcie mnie jakby cos sie nei zgadzalo co do miejsca stworzenia tego tematu. Pozdraiwam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje! Mam tylko pytanie, czy na forum uzyskam jakies cenne informacje odnosnie tego tematu? Czy ciezko bedzie zlapac osoby, ktore podjely sie badz planowaly lub zrobily taki projekt? Osoba, o ktorej wspomniales, robila swapy do m3 e36 i m5e39 tylko? Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamman Motorsport wkłada ten silnik "wszędzie" ale dodatkowo (koniecznie/niezbędnie) zmienia wszystko inne, koszt takiej przeróbki/zakupu to prawie 2 nowe auta typu M (jak nie dajesz swojego auta), po takiej modyfikacji auto będzie jeździć długo i szczęśliwie oraz będzie wzbudzało zachwyt innych...

 

w przypadku modyfikacji "Heńka za X tys.zł" polegającej na "wsadzeniu" silnika oraz dołożeniu "M pakietu" stawiam, że auto pojeździ maks. tydzień i wzbudzi uśmiech politowania a nie zachwytu...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

zdecydowanie polecałbym zakup oryginalnej M3, samochód od najmniejszej części przygotowany na bycie M-ką, wygląd odpowiedni, nawet bez oznaczeń wiadomo co to.

Chyba, że chesz mieć auto do driftu albo pokazówkę, mimo wszytko ori to ori, swapy są fajne ale w skrzydlakach z lat '50 czy '60, koniecznie z widlastą "8".

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zdecydowanie to jest nieopłacalne,E90 Mpower to masz tańsze rozwiązanie i wszystko pięknie seryjnie zmontowane.Ewentualnie takie Mpower możesz mieć jako baze do dalszej zabawy z rozbudową.
Kubica GO!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Panowie, kolega chce silnik V10 z E60 , więc zakup M3 i przekładka jest dopiero nie opłacalna ekonomicznie, bo i tak i tak trzeba wszystko wymieniać.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale chodzi o to że po co swapować koszta swapu żeby do e90 włożyć silnik M5 to pewnie ok 60-80tyś zł za 15 to on może hamulce kupić i zawieszenie a nie silnik od M5 chyba że golutki , jak by tak łatwo i tanio można wsadzić silnik z M5 to dlaczego HARTGE liczy za to ok 500-600tyś zł?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawodowy, medialny kierowca, a miał "problemy" z jazdą na wprost na suchym :shock: :shock:

to jest przeróbka :cool2: :cool2: , projekt, styl i umiejętności :cool2:

a nie fele 30" do 316i/d :mad2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Ja tam oglądac go nie musze za to słuchać mogę w kółko.

 

 

A co do Hartage i ceny to raz, że to chyba cena za całe autko kompletne a dwa , że to Hartage ;) Nie jedna osoba w PL albo w ogóle w EU zrobi to tak samo dobrze a przynajmniej 2-3 razy taniej ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M5 ale nie od e60 V10 uwierz mi że koszta takiego projektu nie są tanie , żeby włożyć "zwykły" silnik od M3 e90 już jest masa roboty i kosztów a co dopiero od M5 , chętnie zobaczę jak ktoś to wstawi do 40tyś zł. ale to nie możliwe jest , jak wyżej wstawiłeś link do silnika bez osprzętu za 10tyś cały osprzęt i skrzynia to już są bardzo duże koszta do tego komputer wiązki i ktoś kto to ogarnie to się zbiorą koszta, same zaciski tarczę to nie wystarczy inne mocowania inne zawieszenie to na prawdę projekt który pochłonie dużo pracy i kasy , nie da sie tego zrobić za 40tyś moim zdaniem nie opłacalne lepiej sprzedać e90 i kupić M3 e90 za 150tyś w sedanie i mieć wszystko tak jak sie należy i poszerzoną budę i do tego przystosowaną to nie e36 która można zeswapować na M-power a i tak nie jest łatwo ale da sie i robią :cool2: moim zdaniem wyjdzie (koszta) jak za ori M3 jedyne co w tym może być fajnego to V10 pod maską w zwykłej e90 :wink: jak ktoś ma kase lubi sie bawić to czemu nie zlecić porządnej firmie i :D :D :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

link z hamulcami- mozesz zamontowac do swojej 320d- wszystko pasuje- mocowania takie same.

Zawiecha- Gwint dostaniesz za 4 000 zl,

silnik z US and A albo Anglik.

Wiadomo ze mozesz kupic M3 za 150-200 000 zl ale

mozesz tez zrobic cos takiego.

zacytuje Ruszkosia-

jak s85 i s65 troche stanieje bedzie przelom w swapowaniu oba auta sa na maglownicy i maja miske z tylu swap bedzie tak banalny jak włozenie czego kolwiek do e30 e34 czy e28 jak skoncze warsztat to po przyszlych wakacjach zaczne poszukiwania s85 na 6biegach ze stanow to dopiero bedzie frykas w e46

Porzadne warszawskie firmy wiemy jak potraktowaly forumowicza Stan i jego biala 330ci-

wyciagnely z niego duuuuzo pieniedzy a efekt byl mizerny.

Wyzej masz przyklad-V8 5.0 w e36- i wszystko lata-

to bylo poltora roku temu- teraz Ruszkos na warsztat z prawdziwego zdarzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak temat z tą M5 w e36 znam na pamięć , tylko e90 to już trochę inna bajka dużo więcej trzeba włożyć ale jak ktoś myśli że za 15tyś kupi kompletny silnik z M5 V10 i zmieści się 20-30tyś ze swapem jest trochę nie realne sama robota wyniesie 15-20tyś , dobra ja sie nie wtrącam czekam na efekty autora tematu , sam miałem kiedyś pomysł żeby wsadzić silnik od M3 e90 ale koszta były tak masakryczne że dałem sobie spokój , bo za 100tyś to można mieć ładną 335i coupe :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe a potem silnik gwizda a kierowca pi...

 

Za 30 tys to można kupić dobre felgi z oponami :cool2:

Takie rzeczy robi się fajnie jak ma się nie ograniczony budżet i dwa inne auta. Bo to nigdy nie będzie na codzień. Jak coś robić to porządnie. Hamulce, układ wydechowy, silnik, skrzynia, komputer, zawieszenie, i adaptacja tego wszystkiego to grubo ponad M3 używane. I jeszcze po drodze okażą się nowe niespodzianki, najtańsza alternatywa jest kupno poporostu M5 E60.

To auto i tak będzie tylko miszczem prostej.

 

Bad_Boy widzę ze P. Ruszkos to twój autorytet w tej dziedzinie, różnica tylko taka ze E36 jest tania jak barszcz i nie ma elektryki czyli wszystko co tam wsadzasz to Hula. Dziwie się ze jeszcze nie swapujecie 3,0d, albo 4,0 a co :D

 

Pozdrawiam i bez obrazy :)

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.