Skocz do zawartości

Nie równo pracuje na jałowym..POMOCY w diagnozie


alvarokr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Panowie gdy silnik ciepły na postoju, bieg jałowy odczuwalne są niejednostajne przerwy lub nazwę to bardzo delikatne szarpnięcia,bujniecia. Silnik pracuje równo..obroty na jałowym w miejscu..jeździ normalnie. Przyczyna może być zawalona odma a zatem i egr zasyfiony? Paliwo leje zaaawsze na statoil..poprzedni tdi też statoil czyli w sumie 4 lata..co 3 tankowanie ON GOLD. W lato na jałowym miałem też te szarpnięcia. Edytowane przez alvarokr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź korekty wtrysków bo bujanie/szarpanie budą to jeden z objawów lejącego wtrysku/wtrysków, który nie musi objawiać się wachaniem obrotów.

 

Ok sprawdzę. Jeśli faktycznie leje mi któryś wtrysk to czy może pomóc jakiś specyfik jako dodatek do paliwa czyszczący wtryski? Dodam jeszcze że podniosłem maskę i słychać cykanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Zrobiłem dziś swoje pierwsze logi INPA i zczytałem dwa błędy o ile to błędy :) oraz wygląda na to że wtrysk na 3 cyl jest w stanie krytycznym :( i na 4 cyl również kondycja jego szału nie robi. Ogólnie auto po przejechaniu kilkunastu km i osiągnięciu temp roboczej na biegu jałowym silnik baaardzo nierówno pracuje..a z wydechu śmierdzi spalinami..lekki smród wyczułem też pod maską chyląc się koło wyjścia z filtra powietrza do turbo. Czyściłem ostatnio dolot, egr ,przepustnice i odme (w samej odmie nic nie było..plastikowy separator umyłem..tam jedynie co sie może zepsuć w to może peknąć membram) kolektora nie miałem czasu. Tak wyglądają LOGI

 

BŁAD 1

http://img842.imageshack.us/img842/2897/blad1g.jpg

 

BŁAD 2

http://img854.imageshack.us/img854/9039/blad2z.jpg

 

 

ANALOG 1 na postoju

http://img210.imageshack.us/img210/5103/analognapostoju.jpg

 

 

KOREKTY NA POSTOJU (temp robocza)

http://img41.imageshack.us/img41/2601/korektynapostojuprzeddl.jpg

 

 

KOREKTY w czasie jazdy(obr 2tys, 5 bieg)

http://img834.imageshack.us/img834/752/korektywczasiejazdy.jpg

 

 

KOREKTY na postoju po dłuższej jeździe

http://img843.imageshack.us/img843/5111/korektynapostojudramat.jpg

 

 

ZADANE/RZECZYWISTE na postoju

http://img221.imageshack.us/img221/4350/zadanerzeczywistenapost.jpg

 

 

ZADANE/RZECZYWISTE w czasie jazdy (2tys obr, 5 bieg)

http://img543.imageshack.us/img543/7489/zadanerzeczywistewczasi.jpg

 

 

Powiedzcie mi o co chodzi z tymi dwoma pierwszymi odczytami errorów. Myślałem że przepływka nawala ale widać że wartości zadane i rzeczywiste nie odbiegają zbytnio. Jak myślicie jest sens bawić się z jakimiś środkami do czyszczenia wtrysków..jak już to jakimi? STP czytałem że rzadko pomagają, natomiast pozytywne opinie są o liqui-moly, tylko czy mogą pomóc przy takich odchyłkach jak u mnie. Jeśli niema sensu to co wyjąć wszystkie i dać do czyszczenia - ultradźwiękami lub przejechać się do takiej firmy http://www.liqui-moly.pl/jct? Co myślicie..uratował ktoś u siebie wtryski jednym z tych sposobów czy pozostaje tylko regeneracja? Dodam że zalałem też do pełnego zbiornika 250ml mixola ale to już jak zaczęły się problemy. Jeszcze nawet nie wyjeździłem tego została 1/3 baku. Autko jeździ odkąd kupiłem (czerwiec 2011) tylko i wyłącznie na paliwie z jednej stacji STATOIL..Od czasu do czasu zalewam ON GOLD..Delikatne przerwy ale to baaardzo mało odczuwalne zdarzyło mi się odczuć nawet w wakacje..raz były raz nie były.Tak jak widzicie dziś miałem też tak że silnik po osiągnięciu temp roboczej..stanąłem na pobocze o dziwo uspokoił się (fotka 4 od góry) ale jak już pojechałem dalej to już wtedy chodził na jałowym jak traktor.Problem jest tylko na jałowym..w czasie jazdy śmiga ladnie. Może zminić paliwo wystarczy na bp ultimate :D? Co robić?

Edytowane przez alvarokr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy takiej korekcji wtryskiwacze odpusc sobie każdy preparat, ŻADEN nie pomoże :(

co do myjki ultradzwiękowej, w zeszłym roku podczas testów paliw sprawdzaliśmy wtryski co 10tkm, pracownicy z Bosch Service zajmujący się naprawą wtryskiwaczy CR odpowiedzieli aby odpuszczać sobie myjkę ultradzwiękową...

 

co do ON GOLD mam swoje zdanie po przeprowadzonych testach, po zapoznaniu się z wynikami testów już nigdy nie zatankowałem tego paliwa... niestety nie tylko czystość paliwa ma znaczenie...

 

także szukaj nowych wtrysków, ewentualnie baw się w naprawę tych dwóch co leją...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy takiej korekcji wtryskiwacze odpusc sobie każdy preparat, ŻADEN nie pomoże :(

co do myjki ultradzwiękowej, w zeszłym roku podczas testów paliw sprawdzaliśmy wtryski co 10tkm, pracownicy z Bosch Service zajmujący się naprawą wtryskiwaczy CR odpowiedzieli aby odpuszczać sobie myjkę ultradzwiękową...

 

co do ON GOLD mam swoje zdanie po przeprowadzonych testach, po zapoznaniu się z wynikami testów już nigdy nie zatankowałem tego paliwa... niestety nie tylko czystość paliwa ma znaczenie...

 

także szukaj nowych wtrysków, ewentualnie baw się w naprawę tych dwóch co leją...

 

co do samego paliwa to które w testach wyszło Ci najlepiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie gdy silnik ciepły na postoju, bieg jałowy odczuwalne są niejednostajne przerwy lub nazwę to bardzo delikatne szarpnięcia,bujniecia. Silnik pracuje równo..obroty na jałowym w miejscu..jeździ normalnie. Przyczyna może być zawalona odma a zatem i egr zasyfiony? Paliwo leje zaaawsze na statoil..poprzedni tdi też statoil czyli w sumie 4 lata..co 3 tankowanie ON GOLD. W lato na jałowym miałem też te szarpnięcia.

No i dopadł mnie dokładnie ten sam problem... objawy identyczne, korekty 3 wtrysków w normie natomiast 4 znacząco odbiega od trzech pozostałych (wartośc w okolicy 4.0), środki czyszczące do paliwa oraz "lepsze" paliwo niestety nie pomaga, zauważyłem jeszcze taką prawidłowość - mianowicie dojeżdżając np. do świateł na jałowym biegu dopóki koła się toczą to obroty silnika w okolicy 900 a po całkowitym zatrzymaniu spadają do ok 750 (tak na moje oko) być może tak ma być nie pamiętam jak było wcześniej.

Panowie czy możecie potwierdzić, że trzeba zabrać sie za wtryskiwacz, czy najpierw szukać gdzie indziej?????

Alvarokr melduj proszę o wynikach :idea:

arti200. Pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odczytane błędy jakie widze to problem z systemem filtra cząstek stałych, nie wiadomo czy nie jest zapchany, Podepnij DISa i sprawdź cisnienie spalin w filtrze + czy pokazuje prawidłową temperature spalin i kiedy była ostatnia regeneracja. Jest też błąd jakiegoś czujnika temperatury, nie wiem tylko czy w dolocie czy temperatury spalin w DPFie.

 

Co do wtryskiwaczy to należy pamiętac, że jest to odczyt nie tyle samej pracy wtryskiwacza co "sprawności działąnia" całego cylindra zatem jesli jeden z wtryskiwaczy podaje za dużo to naturalne będzie, że inny bedzie próbował to w pewien sposób równowaźyć. Taka jest moja teoria.

 

Natomiast wartosci jakie pokazuje 3 wtryskiwacz są wyraźnym problemem. Możesz spróbować użyć preparatu do czyszczenia układu wtryskowego diesela ale jak po wyjeżdzeniu 2-3 baków nie pomoże to zdecydowałbym sie na regeneracje wtryskiwaczy. Regeneracja to dobre rozwiązanie bo jeśli nie ma uszkodzeń mechanicznych to jest szansa duża, że wtryskiwacze bedą potem działały jak nowe. Ale warunkiem jest porządny serwis Boscha, który zna się na rzeczy.

 

Dziewne jest też niedomaganie cisnienia doładowania na ostatnim zdjeciu, zobacz zadane a otrzymane, brak o 0,35 bara.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy takiej korekcji wtryskiwacze odpusc sobie każdy preparat, ŻADEN nie pomoże :(

co do myjki ultradzwiękowej, w zeszłym roku podczas testów paliw sprawdzaliśmy wtryski co 10tkm, pracownicy z Bosch Service zajmujący się naprawą wtryskiwaczy CR odpowiedzieli aby odpuszczać sobie myjkę ultradzwiękową...

 

co do ON GOLD mam swoje zdanie po przeprowadzonych testach, po zapoznaniu się z wynikami testów już nigdy nie zatankowałem tego paliwa... niestety nie tylko czystość paliwa ma znaczenie...

 

także szukaj nowych wtrysków, ewentualnie baw się w naprawę tych dwóch co leją...

 

jesli masz jakąś wiedze to się podziel

 

1. czemu nie używać myjki ultradzwiękowej? Ponoć to standardowa procedura w procesie regeneracji wtryskiwaczy, pompy paliwa itd - dokładne czyszczenie

2. co jest tak z tym paliwem GOLD? chodzi o dodatki?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odczytane błędy jakie widze to problem z systemem filtra cząstek stałych, nie wiadomo czy nie jest zapchany, Podepnij DISa i sprawdź cisnienie spalin w filtrze + czy pokazuje prawidłową temperature spalin i kiedy była ostatnia regeneracja. Jest też błąd jakiegoś czujnika temperatury, nie wiem tylko czy w dolocie czy temperatury spalin w DPFie.

 

Co do wtryskiwaczy to należy pamiętac, że jest to odczyt nie tyle samej pracy wtryskiwacza co "sprawności działąnia" całego cylindra zatem jesli jeden z wtryskiwaczy podaje za dużo to naturalne będzie, że inny bedzie próbował to w pewien sposób równowaźyć. Taka jest moja teoria.

 

Natomiast wartosci jakie pokazuje 3 wtryskiwacz są wyraźnym problemem. Możesz spróbować użyć preparatu do czyszczenia układu wtryskowego diesela ale jak po wyjeżdzeniu 2-3 baków nie pomoże to zdecydowałbym sie na regeneracje wtryskiwaczy. Regeneracja to dobre rozwiązanie bo jeśli nie ma uszkodzeń mechanicznych to jest szansa duża, że wtryskiwacze bedą potem działały jak nowe. Ale warunkiem jest porządny serwis Boscha, który zna się na rzeczy.

 

Dziewne jest też niedomaganie cisnienia doładowania na ostatnim zdjeciu, zobacz zadane a otrzymane, brak o 0,35 bara.

 

W inpe jest możliwość sprawdź cisnienie spalin w filtrze i czy jest prawidłowa temperatura spalin oraz kiedy była ostatnia regeneracja? Czy do tego instalować disa?

Preparatu jeszcze żadnego nie próbowałem..znowu jeździć tak 3 baki to nie zbyt przyjemne..dokuczający jest też ten smród spalin :/ z wydechu..może to być skutkiem lejącego wtrysku?a może smród spalin z wydechu jaki jest u mnie świadczy o tym że dpfa u mnie już niema..moze poprzedni właścicel go wypatroszył..dziwne jest to ze na rurce wydechu na końcu zero sadzy. Myślę że DPF gdyby był zapchany to by chyba autko nie chciało jechać a tak to ciągnie ładnie..pare dni temu nawet kolega MMCV się przejechał i stwierdził że tak jeździ właśnie seria

Edytowane przez alvarokr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie gdy silnik ciepły na postoju, bieg jałowy odczuwalne są niejednostajne przerwy lub nazwę to bardzo delikatne szarpnięcia,bujniecia. Silnik pracuje równo..obroty na jałowym w miejscu..jeździ normalnie. Przyczyna może być zawalona odma a zatem i egr zasyfiony? Paliwo leje zaaawsze na statoil..poprzedni tdi też statoil czyli w sumie 4 lata..co 3 tankowanie ON GOLD. W lato na jałowym miałem też te szarpnięcia.

No i dopadł mnie dokładnie ten sam problem... objawy identyczne, korekty 3 wtrysków w normie natomiast 4 znacząco odbiega od trzech pozostałych (wartośc w okolicy 4.0), środki czyszczące do paliwa oraz "lepsze" paliwo niestety nie pomaga, zauważyłem jeszcze taką prawidłowość - mianowicie dojeżdżając np. do świateł na jałowym biegu dopóki koła się toczą to obroty silnika w okolicy 900 a po całkowitym zatrzymaniu spadają do ok 750 (tak na moje oko) być może tak ma być nie pamiętam jak było wcześniej.

Panowie czy możecie potwierdzić, że trzeba zabrać sie za wtryskiwacz, czy najpierw szukać gdzie indziej?????

Alvarokr melduj proszę o wynikach :idea:

 

U mnie tak samo jak u kolegi ..do momentu kiedy koła się toczą obroty na jałowym powiedzmy 880 a kiedy już autko stanie obroty spadają na 830. Ktoś z kolegów potwierdzi czy jest tak u niego przy w pełni sprawnym 320d?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alvarokr - z obrotami może tak mabyć, czekamy na potwierdzenie. Co zamierzasz z wtryskami? Zabierasz się do roboty czy szukasz jeszcze innej przyczyny?

 

 

Dokładnie to samo. Dojeżdżam do swiateł na "luzie" obr około 900, po zatrzymaniu ewidentnie spadają do około 800. Napisałem około, bo trudno to odczytać. Wejdę dziś lub jutro w menu ukryte - tam jest obrotomierz cyfrowy i odczytam z niego dokładne parametry obrotów silnika. Podziele sie z wami. Mam auto 6 miesięcy i od początku obroty tak spadają. Jak auto się zatrzyma, to obroty i praca silnika są stabilne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wtryskiwaczy to należy pamiętac, że jest to odczyt nie tyle samej pracy wtryskiwacza co "sprawności działąnia" całego cylindra zatem jesli jeden z wtryskiwaczy podaje za dużo to naturalne będzie, że inny bedzie próbował to w pewien sposób równowaźyć. Taka jest moja teoria.

 

i jest ona w 100% prawidłowa!!

 

co do myjki ultradzwiekowej - chwyt marketingowy, niby jak zanieczyszczenia z wtryskiwacza mają się wydostać z jego wnętrza... myjkę możecie sobie odpuścić...

 

co do wyników badań paliw, zbytnio nie moge się nimi dzielić (tajemnica handlowa) ale moge podpowiedzieć że nadmierna czystość i odsiarczenie paliwa powoduje drastyczne pogorszenie właściwości smarnych paliwa, a w końcu iglicę wewnątrz wtryskiwacza "smaruje" właśnie paliwo by się nie przytarła/zatarła... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale rozchodzi się o kiepskie paliwa, zanieczyszczone do krystalicznie czystych wysokiej jakości czy może paliwa zwykłe do paliw premium?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontaktowałem się dziś z tą firmą która zajmuje sie czyszczeniem maszyna liqui molly. Gość nie dał mi gwarancji że uratuje moje wtryski ale zapewnił że przy tak dużych odchyłkach na korektach wtrysków zdarzało mu sie uratować wtryski w silniku tylko że w tym m47 150KM..w 163KM jeszcze nie miał okazji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontaktowałem się dziś z tą firmą która zajmuje sie czyszczeniem maszyna liqui molly. Gość nie dał mi gwarancji że uratuje moje wtryski ale zapewnił że przy tak dużych odchyłkach na korektach wtrysków zdarzało mu sie uratować wtryski w silniku tylko że w tym m47 150KM..w 163KM jeszcze nie miał okazji

Może warto spróbować?? Nie powinno zaszkodzić a może pomoże...

W okolicach Nowego Sącza, Krakowa jest jakaś firma świadcząca takie usługi?

arti200. Pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontaktowałem się dziś z tą firmą która zajmuje sie czyszczeniem maszyna liqui molly. Gość nie dał mi gwarancji że uratuje moje wtryski ale zapewnił że przy tak dużych odchyłkach na korektach wtrysków zdarzało mu sie uratować wtryski w silniku tylko że w tym m47 150KM..w 163KM jeszcze nie miał okazji

Może warto spróbować?? Nie powinno zaszkodzić a może pomoże...

W okolicach Nowego Sącza, Krakowa jest jakaś firma świadcząca takie usługi?

 

W Krk bedzie posiadać to urządzenie firma feuvert ale dopiero w drugim tygodniu stycznia 2012..Ogólnie to są w całej Polsce punkty gdzie świadczone są takie usługi przez ludzi przeszkolonych. Na stronce jest wykaz punktów http://www.liqui-moly.pl/index.php?option=com_partner&view=partner&Itemid=85&id=13. Spróbuję i myślę że w przyszłym tygodniu pojadę do Bytomia na usługę. Kolego arti200 w związku z tym iż też dopadła Cię bolączka z wtryskiwaczem to również odczuwasz znacząco smród spalin z wydechu?

Edytowane przez alvarokr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ktoś korzystał z usług tej firmy http://allegro.pl/regeneracja-naprawa-wtryskiwaczy-common-rail-bosch-i1917247896.html??? 150zł za regeneracje?? dość tanio.. U Gładyska BOSCH w krk powiedzieli mi że w zależności od zakresu uszkodzenia koszt naprawy od 430 do 730zł za sztukę :/ Kolejne pytanie..zrobiłem dziś test, rozgrzałem silnik do temp roboczej, rzecz jasna zaczęło wariować na jałowym..wtedy podniosłem maskę i wypiąłem wtyczkę od przepływki..w sumie praca silnika się nie zmieniła na postoju..oczywiście zaświecił sie check a podczas przyspieszania dostaje kopa trochę później tzn tak koło 2,4tys obrotów. Czyżby to jednak z przepływką było coś nie tak? Tak jak zanim odpiąłem wtyczke auto dopóki się toczy chodzi równo..dopiero jak stanę to obroty spadają na 830 i zaczyna nierówno pracować. Robić dziurkę w przepływce tak jak opisywane jest to w tym wątku http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=61186&sid=ff82a98d36c6d431053c9de832d13f11&start=20 ????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontaktowałem się dziś z tą firmą która zajmuje sie czyszczeniem maszyna liqui molly. Gość nie dał mi gwarancji że uratuje moje wtryski ale zapewnił że przy tak dużych odchyłkach na korektach wtrysków zdarzało mu sie uratować wtryski w silniku tylko że w tym m47 150KM..w 163KM jeszcze nie miał okazji

Może warto spróbować?? Nie powinno zaszkodzić a może pomoże...

W okolicach Nowego Sącza, Krakowa jest jakaś firma świadcząca takie usługi?

 

W Krk bedzie posiadać to urządzenie firma feuvert ale dopiero w drugim tygodniu stycznia 2012..Ogólnie to są w całej Polsce punkty gdzie świadczone są takie usługi przez ludzi przeszkolonych. Na stronce jest wykaz punktów http://www.liqui-moly.pl/index.php?option=com_partner&view=partner&Itemid=85&id=13. Spróbuję i myślę że w przyszłym tygodniu pojadę do Bytomia na usługę. Kolego arti200 w związku z tym iż też dopadła Cię bolączka z wtryskiwaczem to również odczuwasz znacząco smród spalin z wydechu?

Śmierdzi, śmierdzi i wydaje się, że bardziej niż zwkle. Mam obawy, że jak leje wtrysk to ma to zły wpływ na DPF. Ja chyba tak rozwiąże problem:

Wykręce wtrysk, dam do sprawdzenia, potem ew. regeneracja no i może skuszę się na czyszczenie całego układu wtryskowego opisywaną maszyną ale to może.... Jak będziesz po napisz o efektach.

arti200. Pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie to zrobiłem tak jak wcześniej opisałem..odpiąłem wtyczkę od przepływki..tak przejechałem kilka km i żadnych zmian w pracy na jałowym. Poszedłem do dziewczyny..Po dwóch godzinach ponownie w auto i do domu (wtyczka ciagle wypięta) ładnie odpalił chodzi równo ..jazda do domu 8km spokojnie bez szarży..po drodze światła i dalej elegancko..w końcu parking po domem a silniczek wciąż pięknie równo..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie to zrobiłem tak jak wcześniej opisałem..odpiąłem wtyczkę od przepływki..tak przejechałem kilka km i żadnych zmian w pracy na jałowym. Poszedłem do dziewczyny..Po dwóch godzinach ponownie w auto i do domu (wtyczka ciagle wypięta) ładnie odpalił chodzi równo ..jazda do domu 8km spokojnie bez szarży..po drodze światła i dalej elegancko..w końcu parking po domem a silniczek wciąż pięknie równo..

Kiedy potwierdzisz, że to przepływka? Może to nie wtryski, jak przepływka walnięta to korekty mogą być tak znacząco różne? Ktoś sie wypowie?

arti200. Pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie to zrobiłem tak jak wcześniej opisałem..odpiąłem wtyczkę od przepływki..tak przejechałem kilka km i żadnych zmian w pracy na jałowym. Poszedłem do dziewczyny..Po dwóch godzinach ponownie w auto i do domu (wtyczka ciagle wypięta) ładnie odpalił chodzi równo ..jazda do domu 8km spokojnie bez szarży..po drodze światła i dalej elegancko..w końcu parking po domem a silniczek wciąż pięknie równo..

Kiedy potwierdzisz, że to przepływka? Może to nie wtryski, jak przepływka walnięta to korekty mogą być tak znacząco różne? Ktoś sie wypowie?

 

Nie, padnięta przepływka ma wpływ na dawkę wtrysku, ale na sumaryczną dawkę, a nie na dawkę poszczególnych wtryskiwaczy

Przy takiej korekcji jaka została tu w temat wklejona to nic innego nie pozostaje jak regeneracja wtrysku, ŻADNE preparaty nie pomogą... wyciągaj wtrysk i jeżeli nie ma uszkodzeń mechanicznych to do regeneracji :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie to zrobiłem tak jak wcześniej opisałem..odpiąłem wtyczkę od przepływki..tak przejechałem kilka km i żadnych zmian w pracy na jałowym. Poszedłem do dziewczyny..Po dwóch godzinach ponownie w auto i do domu (wtyczka ciagle wypięta) ładnie odpalił chodzi równo ..jazda do domu 8km spokojnie bez szarży..po drodze światła i dalej elegancko..w końcu parking po domem a silniczek wciąż pięknie równo..

Kiedy potwierdzisz, że to przepływka? Może to nie wtryski, jak przepływka walnięta to korekty mogą być tak znacząco różne? Ktoś sie wypowie?

 

Nie, padnięta przepływka ma wpływ na dawkę wtrysku, ale na sumaryczną dawkę, a nie na dawkę poszczególnych wtryskiwaczy

Przy takiej korekcji jaka została tu w temat wklejona to nic innego nie pozostaje jak regeneracja wtrysku, ŻADNE preparaty nie pomogą... wyciągaj wtrysk i jeżeli nie ma uszkodzeń mechanicznych to do regeneracji :(

 

OK skoro tylko regeneracja to jak się do tego wyciągnięcia zabrać? Tylko ten 3 wtrysk wyjąć i robić czy na 4 cyl też wyciagnąć? Od której strony jest pierwszy wtrysk od strony wnetrza czy od chłodnicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.