Skocz do zawartości

[e90] 325d dymienie z wydechu


lucash84

Rekomendowane odpowiedzi

Stojąc na światłach zauważyłem że z wydechu wydostawała się duża ilość szaro-niebieskawego dymu. Zaniepokoiło mnie to ponieważ nigdy to się nie zdarzało,a samochodem jeżdżę od roku.Silnik pracuje równo,nie czuje spadku mocy. Czy może być to objaw padającego turbo czy jest to objaw wypalanego dpfu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozostałość po czymś zielonym miałem w wydechu po wycieczce do Chorwacji kiedy zatankowałem przez przypadek słabszego Diesela przeznaczonego dla cieżarówke itd, kilka razy widzialem jak się DPF wypala i było zdecydowanie więcej dymu z tyłu. Najprawdopodobniej u CIebie było wypalanie się DPF, na razie bym się nie przejmował, kontroluj tylko stan oleju i lej dobre paliwo.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Jak dymi na biało, to sprawdź chłodnicę spalin ! Płyn chłodniczy przdeostaje się do wydechu i leci biały dym,a w końcówkach wydechu można zobaczyć ciecz chłodzącą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, sprawdzałem płyn wczoraj jak zobaczyłem tą ciemno zieloną w końcówkach wydechu. Odkręciłem jak silnik był jakieś 20 min po jeździe wiec był jeszcze ciepły i odkręcając korek zeszło powietrze i poszło dość sporo pary. poziom płynu był na maxa. Poźniej trochę pojeździłem a dzisiaj rano pod samochodem był wyciek płynu tzn tak na oko 100ml. po lewej stronie. Płyn nadal jest na poziome max tzn. moze jakis 1cm nizej niż wczoraj. Jak się patrzy przy otwartej masce to po prawej stronie na samym przodzie tej osłony widać płyn. Jest opcja ze przez to moje otwarcie tego zbiorniczka tak się stało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach