Skocz do zawartości

335d syczenie/piszczenie przy przyspieszaniu


2zerozero7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pekl komus moze kolektor wydechowy w 335d ? bo mozliwe ze mi pekl ale jest to tylko podejrzenie ....

 

Po tulaczce po ekspertach z dziwnym dzwiekiem syczenie piszczenie podczas przyspieszania , dostalem wkoncu jakis konnktret ze moze to byc pekniecie kolektora ,lub turbo lub dolot ....

Edytowane przez 2zerozero7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zrobić custom z nierdzewki jeśli nie przeraża cię koszt 2-3 tyś za kolektor.

Watro również zastanowić się nad przyczyną zbyt wysokiej temperatury spalin (usunąć dpf albo zrobić trochę słabszy program).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
A z ciekawości co rozumiesz przez dziwny dzwiek podczas przyspieszania? Auto było głośniejsze? ryczało ? syczało ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam pekl komus moze kolektor wydechowy w 335d ?

jest jakis lepszy zamiennik ktory wytrzyma tak duze egt ??orietuje sie ktos ?

gdzies tam czytalem o kolektorach od e39 zeliwnych tylko czy takie cos pasuje do 335d bo do e90 330d i e90 530d napewno pasuje.....

 

 

Po tulaczce po ekspertach z dziwnym dzwiekiem podczad przyspieszania dostalem wkoncu jakis konnktret ,tylko te terminy za tydzien :roll:

Z tego co się orientuje to kolektor wydechowy w 335d jest żeliwny i na pewno to syczenie z filmiku to nie jest spowodowane uszkodzonym kolektorem, sprawdź połączenia przewodów doładowania turbiny z ickiem i z kolektor ssący z ickiem bo takie świszczenie to może być nieszczelność.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto pojechalo dzis do centrum bmw i diagnoza padla na nieszczelna rure czerwona ze to na 90 procent lecz po wymianie pierscieni czy uszczelek na tej czerwonej rurze okazuje sie ze dalej gwizda - wiec to nie to . :shock:

 

mam nadzieje ze nie okaze sie to ze metoda prob i bledow trzeba bedzie eliminowac poszczegolne podzespoly .....

 

auto niesstety zostaje tam na noc :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto pojechalo dzis do centrum bmw i diagnoza padla na nieszczelna rure czerwona ze to na 90 procent lecz po wymianie pierscieni czy uszczelek na tej czerwonej rurze okazuje sie ze dalej gwizda - wiec to nie to . :shock:

 

mam nadzieje ze nie okaze sie to ze metoda prob i bledow trzeba bedzie eliminowac poszczegolne podzespoly .....

 

auto niesstety zostaje tam na noc :(

Też tak myślałem ale byłby odczuwalny spadek mocy gdyby z rury uchodziło doładowanie do atmosfery, ja u siebie na tej rurze wymieniałem uszczelnienia bo miałem ją całą uwaloną z oleju i wymianie teraz jest sucho. Czy podczas tego świszczenia odczuwasz jakiś spadek mocy?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to juz sie przyzwyczailem do mocy to nie wiem trudno mi powiedziec ale raczej przyspiesza normalnie chyba nie ma zadncyh spadkow ,chociaz jak jechalismy w 4 kazdy po 100 kg to bylo slabiej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywal ten chip ++, auto tego najnormalniej nie wytrzymuje,

nikt nie projektuje w obecnych czasach konstrukcji z takimi zapasami …

 

za chwilę będziesz miał walnięty „koszyk” w skrzyni, jak auto było jeżdżone na „pół gwizdka” to wytrzymywało, jak dostało parę razy na dłuższym odcinku w „palnik” to się zaczyna sypać..

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nazwal bym jakiejs nieszczelnosci sypaniem sie wszystko dziala w tym aucie prawidlowo - moc jest zero bledow tylko ten swist glosny jakis

 

Prawdopodonie (2 diagnoza) dochodzi z nieszczelnosci oringu miedzy turbinami to sie okaze niebawem na dniach ...

 

To auto nie jest katowane ale tez nie jezdzimy jak emeryt chociaz czasem po krk nie da sie inaczej --dziury ,kory ..

 

Tu tez diagnoza padla na nieszczelnosc rury ale wczoraj zostala wykluczona - rura byla spocona ale to nie to / siadl oczywiscie nowy komplet Pierścień uszczelniający kształtowy i Uszczelka kształtowa

 

Nie wydaje mi sie za to ze przez chip jest ten swist chociaz moge sie mylic - popatrz ile jezdzi chippowanych aut i wytrzymuja , mialem bardzo podobny w e46 kiedys i nie bylo chipowane tam sie okazal dolt .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chip chipowi nie równy. Po pierwsze, to masz najbardziej seryjnie już wysilony silnik ze wszystkich M57. Po drugie, procentowo przyrost mocy nie powala. Jednak wyrażony w konkretnych wartościach momentu wygląda już groźniej.

 

Tak więc dobrze Ci napisali koledzy. Wykorzystywanie często pełnego potencjału na długich dystansach może odbić się niestety czkawką. To taka naiwność, że "wszystko będzie dobrze". Ja Ci tego oczywiście życzę, ale różnie to może być i nie ma co zaklinać rzeczywistości.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlaczam sie by sledzic temat.

 

To nie jest jakis super mocny program jaki widzialem na tym silniku... z tego co kojarze to tu juz nie ma DPFa (pamietam ze byl zmieniany ICek i wydech )? oczywiscie latajac z butem w podlodze po 250 na takim programie EGT da sie we znaki. (patrzyles z ciekawosci jakie jest? ). Trzeba pamietac ze zmodzonym autem trzeba jezdzic rozsadnie... zreszta seria tez tylko jest nieco bardziej odporna , ma wiekszy zapas.

 

Poczekajmy na diagnoze. Swoja droga ...centrum bmw ?? ...hmm mam mieszane uczucia, ale to moja opinia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem z kolektorami mają nawet najsłabsze wersje 3.0d. Chip zostaw :twisted: . Mocniejsze są wersje i dają radę. Dźwięk jest gdzieś z kolektora bo słychać "świst" turbin.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chip chipowi nie równy. Po pierwsze, to masz najbardziej seryjnie już wysilony silnik ze wszystkich M57. Po drugie, procentowo przyrost mocy nie powala. Jednak wyrażony w konkretnych wartościach momentu wygląda już groźniej.

 

Tak więc dobrze Ci napisali koledzy. Wykorzystywanie często pełnego potencjału na długich dystansach może odbić się niestety czkawką. To taka naiwność, że "wszystko będzie dobrze". Ja Ci tego oczywiście życzę, ale różnie to może być i nie ma co zaklinać rzeczywistości.

 

Pozdrawiam

Miałem wcześniej zmodzoną E46 na prawie 300 kucy i teraz w posiadaniu ma mój kolega z pracy i jakoś do tej pory ma już nalatane 280 tys. km. a po chipie zrobione 60 tysi i nawet turbina jest jeszcze ori z 2004 roku i autko nadal jest w bardzo dobrej kondycji, teraz moja 335d też jest pomodzona na 368 kucy i 720 Nm i zrobione 10 tysięcy po chipie i żadnych problemów więc nie rozumiem dlaczego koledze miałby teraz silnik się rozlecieć bo coś swiszczy :?:

Prawdopodonie (2 diagnoza) dochodzi z nieszczelnosci oringu miedzy turbinami to sie okaze niebawem na dniach ...

Właśnie zapomniałem o tej możliwości, tak naprawdę są dwa o-ringi ale jest też opcja że zabezpieczenia sie popuściły tych króćców a z tego co pamietam to turbiny były po regeneracji i być może ktoś nie dokręcił odpowiednio tych zabezpieczeń i przy ostrym przyspieszeniu te rury się wysuwają z gniazda i dlatego ten świst i to bardzo prawdopodobne że tak jest ale zobaczymy co było przyczyną po naprawie.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Odkupuje temat :) Niestety w mojej e92 stało się to samo dokładnie identyczny dźwięk co na filmiku który dodawales.. możesz mi powiedzieć co tam dokładnie się okazało z tym syczeniem przy dodawaniu gazu ?? Byłem już u sepcjalistow od turbin i stawierdzzili, że to napewno jest gdzieś nie szczelność, muszę oddać do mechanika auto, ale dobrze byłoby mieć jakiś punkt zaczepienia ;)


Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.