Skocz do zawartości

[e91] 325d po programie, co dalej na >300KM?


PatLove

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem szczęśliwym posiadaczem e91 325d po programie na 260KM i 580NM zrobionym przez TC. Jako, że w gruncie rzeczy pierwszy raz modyfikuję diesla i pierwszy raz bmw to chciałbym zasięgnąć porady co dalej?

Czy do dalszych modyfikacji trzeba zmieniać IC? jeżeli tak to na jaki? Co z wydechem-wystarczy zmienić kata za turbo na 3' DP czy raczej lepiej zrobić cały wydech na przelocie? Czy wtryski pozwolą na więcej czy też trzeba byłoby je zmienić na większe?

Edytowane przez PatLove
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wtryski trzeba zmienić, ja mam na przelocie cały wydech i różnica po wycince była bardzo odczuwalna.

 

 

poza tym jak chcesz robic mody to trzeba było najpierw je zrobić , a dopiero potem chip...

Edytowane przez alduwiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alduwiel zasady modyfikacji znam doskonale, podobnie jak to, co da moc, a co nie ;)

Moim ostatnim projektem było Subaru Impreza GC8 WRX zrobione na 332KM i 460Nm ale subaru znam od podszewki i wiem co jest w nim ograniczeniem w dalszych modach, a co może zostać w serii, a w BMW niestety nie mam pojęcia bo w każdej marce i w każdym samochodzie wygląda to zupełnie inaczej.

To, że najpierw mody, a później soft też wiem ale początkowo BMW miało być tylko "chwilowym" dupowozem więc zrobiłem program, a teraz sytuacja trochę się zmieniła i chcę pójść dalej z modami, chciałbym taki stage 2 na 3xx KM i 6xx Nm.

 

Ok, czyli wtryski do zmiany, tylko na jakie? Takie z 335/535d czy może jakiś aftermarket?

Co do wydechu to czytałem na SR, z tym że temat odnośnie e46 330d i obeznani pisali, że wystarczy wymienić kata za turbo na 3' DP bo reszta wydechu nie jest restrykcyjna i ma średnicę 2,5, czy nawet 2,75'. Nie wiem tylko na ile ma to odniesienie do e91 325d(?)

 

Odnośnie IC to nie do końca masz rację bo każdy IC ma jakąś określoną wydajność. Ilość powietrza, którą może schłodzić jest proporcjonalna do tej, którą turbo napompuje do silnika, a im chłodniejsze powietrze tym jest jest go więcej, a więc można zbudować większy(oczywiście taki jak pozwoli turbo, ilość paliwa itd) boost. Poza tym IC ma też odniesienie do mocy jeżeli chodzi o temp zewnętrzną i odpowiednio wydajny będzie powodował, że w lecie przy wysokich temp nie będzie spadku mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kacpercio na hamowni udowodnił ,że filtr K&N da Ci 8 koni i 30Nn.(mam zamiar sobie to wsadzić)

Ja mam zmierzone na hamowni-wycinka samego końcowego tłumika da Ci 5 koni (po wstawieniu samej rury przybyło właśnie 5 koni) ale nie wiem ile dało mocy wycięcie dpf i kata...

 

wtryski najlepiej od 335d... nie wiem co z Twoja turbiną- ona jest taka sama jak w 330d?

 

Ja miałem po wycince dpf i kata na hamowni 215 koni... po wywaleniu tłumika środkowego i końcowego 220,5 konia (po chipie 273 konie i 650Nn) -potem się okazało,że miałem nie szczelność koło turbiny i to ponoć dużą... Tam jest taka metalowa rura łącząca się z chłodną stroną turbiny i na końcu uszczelka- całą mi ją wydmuchało i jak dodawałem gazu to część powietrza uciekała, więc turbo nie miało takiego zasilania jak trzeba (mechanik powiedział,że taka awaria to ubytek około 50 koni, ale nie chce mi się wierzyc ,że aż tyle...) Ale za to po naprawie czuć sporą rożnicę , więc zakładam,że to na oko 20 koni przybyło.

 

Muszę jechac na hamownie i zobaczyc ile teraz mam :norty:

 

Z tego co wiem duzo mocy da wymiana kolektora wydechowego- albo (ale nie wiem czy to bajki czy fakty) ponoc się daje wypolerować kolektor wydechowy i to też daje sporo...

 

Najlepiej/najtaniej Ci wyjdzie wymiana osprzetu na ten od 335d - ja tak chciałem zrobić , ale po odzyskaniu utraconej mocy teraz jestem zadowolony i mi starcza to co mam w zupełności...

Edytowane przez alduwiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Zacznijmy od tego gdzieTC hamował Ci autko ? NA drodze czy a rolkach ? Zawsze po chipie warto pojechać do innego tunera na rolki żeby potwierdzić wynik bo z doświadczenia wiem że różnie to bywa u co niektórych tunerów...

 

Moja propozycja na kolejne kroki :

 

1. custom IC-ek

2. Kompletny przelot z downpipem

3. Wzmocnienie skrzyni i sprzegła /konwertera

4. Wtryski od 335d

5. Hybrydowa turbina

6. Swap na 335d lub pójśc na grubo i zrobić swapa z 50d x5 :twisted:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest custom IC?

 

kompletny przelot z downpipem? co to ten downpipe? Tzn juz sie troszkę doedukowałem- teraz pytanie gdzie to kupić?

 

też mnie dziwi ta Twoja moc... 260 koni? mega duzo...

 

http://gekocars.pl/index.php/pl/oferta/8 tutaj masz rozpiskę prawdziwych mistrzów chip tuningu. A dodatkowo jako jedyni w wielkopolsce maja hamownie rzetelnie pokazującą moc-wyniki honorują w serwisach

 

Jak widać oni wyciskają tak z 230 koni z 2,5d i ten wynik bym brał za prawdziwy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Strasznie się wszędzie podniecasz Gecko a oni się niczym specjalnym na scenie krajowej nie odznaczaja. Ale fakt faktem hamownie mają sympatyczną :cool2: Jedynie cena za hamowanie - 300zł troche przesadzona...

 

Custom IC to intercooler robiony na zamówienie, a downpipe możesz albo zrobic też na zamowienie lub poszukać na ebay lub u dobrych tlumikarzy typu bastuck , supersprint, eisennmann etc

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc liczyłem na to, że wystarczy IC + wydech (+ewentualnie wtryski) i 3xx KM pęknie ale widzę, że niestety tak różowo nie będzie, chociaż na SR takie właśni info dostałem...

 

A teraz po kolei:

alduwiel

Pojedyncze info o tym co daje wycięcie tego, czy tamtego raczej niewiele dadzą bo to też kwestia indywidualna samochodu.

 

Mi chodzi bardziej o to czy jest np sens robić cały przelotowy wydech(oczywiście na przelotowych tłumikach, a nie straight pipe bo samochód ma służyć do codziennej jazdy) czy wystarczy tak, jak w e46 330d wymienić tylko kata za turbiną na 3' DP i ruszanie reszty wydechu jest zupełnie zbędne?

 

Co do turbiny to dobre pytanie-nie mam pojęcia czy jest taka sama jak w 330d...

 

dziqsek

Samochód był strojony i hamowany na rolkach w Ożarowie Mazowieckim, natomiast w ramach weryfikacji byłem jeszcze na hamowni u siebie w LBN(jedna z najlepszych i najnowocześniejszych hamowni w PL), która na pewno jest wiarygodna i tu wynik był bardzo podobny-264KM i 572Nm także wszystko w granicach błędu pomiarowego.

 

1. Jaki konkretnie IC masz na myśli pisząc custom? Jest jakiś gotowy dedykowany zestaw czy może ten podejdzie p&p: http://fmic.pl/zestawy-dedykowane/490-bmw-e46-diesel.html ? orurowanie będzie pasować czy lepiej kupić oddzielnie taki sam IC: http://fmic.pl/intercoolery/11-intercooler-550x180x65mm.html i dorobić orurowanie? Gdzieś dokopałem się do info, że seryjny IC ma wymiary 580x100x84mm więc pytanie czy w ogóle wyższy o 8cm IC wejdzie...

 

2. Co do wydechu to myślałem o takim DP: http://rm-motors.pl/downpipe-m57n2.html i ewentualnie wymianie tłumików na przelotowe jeżeli rzeczywiście da to jakieś wymierne korzyści(?) bo forumowicze na SR pisali, że nie ma to sensu.

 

3. W jaki sposób wzmocnić skrzynię(u mnie siedzi MT)? Sprzęgło pewnie i tak przy wymianie wleci jakieś lepsze typu exedy stage 1 albo coś w ten deseń

 

4. Wtryski to kolejna kwestia, która jest dla mnie zagadką-u mnie siedzą takie same, jak w 330d czy u mnie siedzą mniejsze, a w 330d są takie same jak w 335d?

 

5. Pisząc hybrydowa turbina jaką masz na myśli? Hybrydę mojej z ? czy może zupełnie jakąś inną?

 

6. Jakikolwiek swap na pewno odpada, o ile jest taka możliwość za sensowne pieniądze to chcę zrobić to co mam na wartości, o których wspominałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski są inne w 325d i 330d a w 335d też są inne ... turbo nie wiem, ale chyba tez jest inne w 325d niż w 330d:/- napewno moje turbo z 330d nie obsłuży wtrysków z 335d- tzn cos tam wykrzesa , ale nie wszystko co te wtryski potrafią

 

co do straight pipe to wierz mi chodzi cichutko(sam się dziwię)- fakt moze niezbyt ładnie(ale brzydki efekt jest tylko jak sie stoi z tyłu auta , bo tak to jest naprawdę miodzio) tanio to wychodzi , a jak Ci sie nie spodoba to zawsze mozna dokupic tłumiki i po sprawie, albo wsadzic stare.

 

A ten downpipe wchodzi zamiast tej puszki z dpf? to jak ja juz go nie mam (tzn mam sama pustą puszkę po dpf) to jest sens go montować?

 

naprawdę najtaniej i najlepiej Ci wyjdzie kupic dolot od 335d+wtryski+turbo+komp+kable=bedziesz zadowolony , a koszta wyjdą nie duze bo bedziesz miał sporo starych klamotów na sprzedaż ... Bilans wyjdzie naprawdę kożystnie

 

Czerwony330d ma na sprzedaż cały dolot+turbo za małą kasę od 335d

 

co do hybrydowej turbiny , jemu chyba chodzi o taką specjalnie robioną do takich modów (ale turbo dziura bedzie bolesna ,dlatego ta bi turbo z 335d bedzie lepsza i podejrzewam tańsza)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia ani odnośnie wtrysków ani odnośnie turbo :? Czy info odnośnie różnych wtrysków w 325, 330 i 335d masz jakoś potwierdzone? Inne nr seryjne części wcale nie muszą o tym świadczyć (np w koncernie VW zawór n75 ma różne nr seryjne ale od Skody 1.8T pasuje z powodzeniem do S4 2.7BT) . Szczerze mówiąc trochę dziwne byłoby, gdyby BMW pakowało specjalnie inne wtryski w tych modelach bo wiążę się to z większymi kosztami produkcji ale może być różnie...

Czy wtryski z 330d wystarczą na te 3xx KM czy potrzeba tych z 335d?

 

Co do wydechu to zobaczę jeszcze co i jak ale końcowy tłumik będzie na 100% albo zostanie seryjny jeżeli nie jest restrykcyjny albo wleci przelot.

Wiesz może jaka jest średnica seryjnego wydechu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski na 100% są inne w 325d i 330d i 335d... turbo na 85% jest inne, gdzies tak wyczytałem na forum, ale co do tego pewny nie jestem bo wiesz jak to jest z info na forach... to nie jest dziwne bo pomyśl gdyby sie 325 roznił tylko softem w kompie od 330d to nikt by nie doplacał do 330d przy zakupie.

 

300 koni na wtryskach od 330d na 100% uda się uzyskać, to samo tyczy się turbiny od 330d

 

jak masz wymieniać wtryski to weź koniecznie te od 335d

 

Jak dzwoniłem do MG to powiedzieli ,że ich sam tłumik końcowy da na pewno 5 koni... to tyle samo co dało mi wyciecie tego końcowego tłumika fabrycznego i wstawienie rury- to po co płacić 1500zl?

 

ale chodzi Ci o średnicę seryjnego wydechu od 330d czy 335d?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy kupnie w salonie nikt nie powie Ci, że 325d od 330d różni się tylko softem bo między innymi na tym polega polityka sprzedaży...

Pewnie różni się też innymi aspektami niż soft i oznaczenie modelowe i może być to np między innymi turbo ale w rzeczywistości różnice mogą być na prawdę znikome tak, jak miało to miejsce np w 1.8T 150KM i 180KM, które różniły się turbiną-w 150KM siedziało k03, a w 180KM trochę wydajniejsze k03s.

 

Chodzi mi o średnicę wydechu w 325d ale wydaję mi się, że w 325d i 330d powinno być to samo. Różnić może się wydech w 335d bo tam siedzi bi-turbo ale i to nie koniecznie bo może różnić się tylko pierwsza część wydechu, a reszta może być już taka sama.

Edytowane przez PatLove
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w salonie Ci nikt nie powie , ale znawcy by już zwęszyli okazję

 

z potwierdzonych info to wiem,że wtryski są inne , a z nie potwierdzonych to inny kolektor, inne turbo i inne wtryski

Edytowane przez alduwiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

O hamownie pytałem bo wyniki jakie podałes są prawie tak dobre jak w 330d po konkretnym programie, masz jakiś wykres od siebie ?? Wydaje mi się że masz strasznie dokokszone, znam kilka 325d/525d i tam wyniki na poziomie 250/510nm są już lekko nadwyrężające osprzęt, ale patrząc na to kto robił program wcale się nie dziwię że takie wartości wyszły.

 

Wkładaj wtryski od 335d , icek od fmic będzie wystarczający żeby autko nie puchło, a hybrydowe turbo chodziło mi o robione pod Ciebie, albo dwuślimakowe albo składane z 2-3 różnych dla uzyskania najlepszych efektów, swego czasu turbo-bogdan był świetny w takich zabawach poszukaj o nim na necie. Jeżeli chodzi o downpipe to RM nie jest firmą najwyższych lotów to samo z resztą tyczy się tłumików od nich ale prezentują przyzwoity poziom krajowy a średnio niski Europejski ale ceny są jakie są i za downpipe u nich zapłacisz 1/4 tego co za markowy więc nie ma co wybrzydzać w końcu idziemy w power :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie dziqsek ma rację- ja tez chciałem ponad 300 koni i sie pytałem tunerów czy tyle mi mogą zrobić- powiedzieli ,że mogą , ale nie zrobią bo to ryzykowne... A oni robią tak , aby auto było w miarę niezawodne po tym podniesieniu mocy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor dolotowy na pewno jest inny-nie ma klapek, zmieniałem ostatnio świece więc tego jestem pewny na 100%, co do wydechowego to nie mam pojęcia.

 

dziqsek wykresu ze swojej hamowni na kompie niestety nie mam, jak znajdę papier to wrzucę skan.

Chodzi Ci o to, że program-cyferki, które podałem są za optymistyczne i to fake czy o to, że TC ostro podlewa samochody i mogło tak wyjść? Generalnie wartości przed softem wyszły praktycznie książkowe z jakimś 15 czy 20Nm bonusem, a pierwszy soft był chyba jakoś na ok 235KM i właśnie 520Nm ale stwierdziłem, że to za mało i drugi soft wyszedł właśnie 260KM i 580Nm. Jak dla mnie to normalne wartości, w 525d znajomego soft robiony był po wycięciu DPF-u, wyszło 264KM i 618Nm.

 

Rozumiem, że na moich wtryskach nie wycisnę więcej niż mam? Mało jest ofert jeżeli chodzi o wtryski z 335d ale będę szukał.

Nie wiem czy to dobry plan(?) ale chyba na razie założyłbym ten DP i IC z FMIC i zobaczymy co wyjdzie, a na wiosnę ewentualnie wlecą wtryski.

 

Ten IC z FMIC od e46 330d: http://fmic.pl/zestawy-dedykowane/490-bmw-e46-diesel.html podejdzie do mnie p&p?

 

Jak jest w końcu z tym wydechem-wystarczy, że założę sam DP czy lepiej robić kompletny przelot np na dwóch tłumikach? Z tego co się orientuję to w serii jest kat praktycznie przy turbo i później już tylko tłumik środkowy i końcowy, zgadza się? Czy środkowy i końcowy są na tyle restrykcyjne, że jest sens je wyrzucać/zmieniać na przelotowe?

 

P.S.

Mam już info-wtryski są inne (będę polował na te z 335d albo ewentualnie jeżeli będzie problem to 330d), a turbo podobno jest takie samo jak w 330d i powinno wystarczyć do ok 320KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle ,że w 330d montowali rożne turbiny...

 

co do wtryskow to broń Cie boze kupować te od 330d - bezsens, jak juz wywalac kasę to tylko na te od 335d (ja bym tak zrobił)- tak czy siak jak wymienisz wtryski to bez nowej turbiny sie nie obedzie (mam na mysli te od 335d , bo skoro Twoje turbo da rade do 320koni to na 100% ograniczają Cie tylko te wtryski)... Tak więc jak juz kupowac wtryski od 335d to od razu i turbo bo wymiana samych wtrysków bez turbiny da mizerny efekt.

 

Chyba ,że kupisz te od 330d i jesli turbina jest ta sama w 325d co w 330d to wtryski od 330d powinny dac dobry efekt

 

A co do przelotu, mam pewne info, dobry wydech od złącza elastycznego do samego końca da Ci maxymalnie 10-12 koni

Edytowane przez alduwiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
525d znajomego soft robiony był po wycięciu DPF-u, wyszło 264KM i 618Nm

 

Robione w tym samym miejscu i u tych samych ludzi co Twoje ?

 

Jeżeli da Ci to jakiś obraz... Ja mam zdrowe poliftowe 530xd 238km i 531nm seria ( 235/520 ksiazkowo ) , mam program dosyć dokokszony i nie mam takich wyników jak te 525d które na serii ma 197km i 400nm, czyli według tego co piszesz ma podniesiony moment o 200nm czyli o 50%.....

 

Moja sugesta jest taka że albo ktoś niesamowicie ma w d.upie Twoje auto i to jak szybko zdechnie wiec dokaksza je na maksa ( co akurat u tego tunera sie czesto zdarza z tego co slysze i widze ) , albo któs próbuje z Ciebie zrobić debila , albo Ty próbujesz zrobić z nas :nienie:

Edytowane przez dziqsek

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To u mnie te 273 koni i 650Nn to jest juz dokokoszone? - zaklinali się ,że mi nie zrobią auta do sportu tylko do normalnego uzytkowania... hmm a teraz na bank mam jeszcze więcej... Edytowane przez alduwiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
650 niuta to troszkę dużo i to juz przekracza właściwie górną granicę wytrzymałości skrzyni i sprzęgła choć zależy kto jak jeździ :twisted: Moc jest ok podobna jak u mnie , jak sie spotkamy pojutrze to staniemy na kreske , zobaczymy jak liczby się przekładają na osiągi :roll: Ale najpierw wybiorę sie jeszcze może do Geko na rolki dla sprawdzenia wiarygodności poprzednich rolek

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do IC z fmic to podejrzewam, że bez cięcia zderzaka się nie obejdzie. Ja na twoim miejscu poszedłbym w jakiś markowy ic dedykowany do danego modelu. Sprawdzone są ic do wagnera. Znam 3 auta w których jest zamontowany taki ic (w tym moje) i spełnia swoje zadanie. Wada: jest 5 razy droższy od tego z fmic ale nie trzeba nic rzeźbić i pasuje na oryginalne orurowanie.

Co do twojego pytania odnośnie grubości rur. W 330d jest seryjnie 2,5'' więc już kawałek rury jest. W 335d wydech jest kompletnie inny od kolektora wydechowego który jest pod dwie turbiny po końcowy wydech dwukomorowy. W 330d jest jednokomorowy. W 325d podejrzewam, że wydech jest taki sam jak w 330d. Nie chce mi się teraz patrzeć po katalogu części ale jestem prawie pewien, że będzie to samo. Końcowy wydech w 330d nie jest pełnym przelotem więc jak chcesz po taniości zyskać parę koni to wspawujesz rurę zamiast końcowego i dokupujesz tylko jakieś końcówki. Jak chcesz trochę drożej to polecam tłumiki z MG Motorsport. Są nieźle wykonane. Wydech jest cichy dopóki nie wywalisz dpf'a. Zamiast dpf wstawiasz downpipe. Tutaj też masz do wyboru samoróbki od tłumikarzy lub markowy produkt (około 2 tysi). Największym hamulcowym u ciebie będzie osprzęt czyli turbina i wtryski.

Jak chcesz iść w moc na 300 koni w 325d to turbo gtb2260v (powinna podejść na seryjny kolektor) i wtryski przynajmniej z 330d. Dodatkowo modyfikacja wydechu (najlepiej pełen przelot jeśli cię nie drażni gryzący słodki zapach bez dpfu), wydajnieszy IC, wkładka k&n zamiast standardowego filtra powietrza i powinno się udać uzyskać 300 koni. Jak masz manual to nie wiem jak jest z wytrzymałością sprzęgła w 325d czy da radę 650Nm przenieść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ta rura da duży efekt? mam na mysli mój przypadek gdzie juz mam samą pustą puszkę bez kata i dpf?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziqsek 525d znajomego było robione gdzieś w wa-wie ale gdzie konkretnie nie mam pojęcia, widziałem tylko wykres i jeździłem tym samochodem jako pasażer. Mój inny znajomy robił program w 325d u nas w LBN(oni tak w ogóle chyba wgrywają gotowce od Mastersa) i hamownia wypluła 251KM i 558Nm więc wyniki są raczej powtarzalne i podobne do siebie. Tu kolejny przykład: http://www.kreatormocy.pl/chiptuning-realizacje/375-chip-tuning-bmw-e92-325d-197km Nie wiem skąd podejrzewanie mnie o jakiś fake :? Z resztą mój wykres jest gdzieś na forum, poza tym GC-S w rozmowie na PW też napisał, że bezpieczny max z jakim może mnie wypuścić jeżeli robiłbym u niego soft to 260KM i że te x25d właśnie tak wychodzą, aha dodał jeszcze, że dla siebie zrobiłby z tego i 280KM ale mnie tak nie wypuści, także chyba nie są to jakieś czary...

 

kacpercio dzięki za wypowiedź i kolejne info. Jeżeli chodzi o IC i cięcie zderzaka to masz na myśli cięcie ze względu na grubość IC?

Co do wydechu, to rzeźbienie reszty poza katem za turbo chyba nie ma sensu jeżeli te tłumiki nie są restrykcyjne bo wydawanie 2000pln przy zysku ok 10KM trochę mija się z celem. Produkty MG znam dość dobrze bo miałem je już w dwóch samochodach, natomiast co do DP to można wstawić taki z silencerem żeby było ciszej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubszy nie jest ale wyższy i ma inny kształt i bez cięcia od spodu zderzaka raczej się nie obejdzie.

IC Wagnera dedykowany do 330d/335d wygląda tak http://www.wagner-tuningshop.de//#product/bmw/bmw-3er/ladeluftkuehler-kit-fuer-bmw-330d-335d-e90-e93-200001029-2.html a z fmic będzie to coś takiego http://fmic.pl/zestawy-dedykowane/490-bmw-e46-diesel.html z różnymi złączkami itd i nie bedzie on "plug and play". W e46 jest np problem z zamontowaniem kratki w zderzaku po założeniu tego ic.

Co do wywalenia dpf to nie wiem czy u ciebie nie będzie to koniecznością ze względu na duże egt przy mocy 300+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

@PatLove mnie po prostu przerażaja podciągania serii o 200nm, ciekawi mnie tez dlaczego np w kreatorze mocy w swoich tabelach bezpiecznych przyrostów maja 500nm z groszem a tutaj wala ponad 100nm więcej :shock:

 

Idąc takim torem ja powinienem na luzaku ze swojego auta wyciągnąc 350koni i 700nm a to chyba średnio bezpieczne było :roll:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.