Skocz do zawartości

[E-34] 520/12Vnie odpala na paliwie , zalewa świece!pomóżcie


karas55

Rekomendowane odpowiedzi

Wymienione częsci to;

-przepływomierz,

-świece,

-przewody zapłonowe(kable),

-silniczek krokowy,

-guma przepływomierz<-->przepustnica(wymieniona na nową)

Wczesniej chodził na gazie!!!Obecnie podłaczyłem samą benzynke!!!Wymieniłem duzo czesci i nie odpala!!!jak go zaciągne odpali i strasznie faluje obrotami i sa okopcone swiece!!!od 1500obr wzwyz wchodzi idealnie na obroty!!!!została mi sonda,wtryskiwacze i czujnik połozenia wału no i sprawdzenie na znakach rozrządu!!!????jak jest zimny to odpali !!!

Edytowane przez karas55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zimny pali bo potrzebuje wiecej wachy.Nie wiem co odpowiada za ssanie chyba czujnik temp. ktory podaje sygnal na kompa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę nudny - nastał czas, kiedy bardzo często do pełni szczęścia w działaniu M20 jest potrzebny n o w y regulator ciśnienia paliwa.

 

Może obejdzie się bez obszernego opisywania moich doświadczeń (robiłem to nie raz), ale warto uwierzyć na słowo - regulator ciśnienia paliwa do 520i 12V (czyli do M20B20) to część paradoksalnie najtaniej dostępna w ASO (i właściwie tylko w ASO, 400zł).

Używanego nie radzę kupować, bo najprawdopodobniej też ma 20lat.

pozdr.

P.S.

Tradycyjnie przy temacie regulatora, proponuję sprawdzić, czy wężyk podciśnienia regulator-kolektor jest na pewno szczelny (zwłaszcza przy króćcach, gdzie po latach powstają pęknięcia).

 

P.S. II

 

http://sorient.pl/moje520ie34/img/regulatorcisnienia02.jpg

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, po pierwsze sprawdz dokladnie szczelnosc dolotu, guma przeplywomierza moze byc gdzies nieszczelna- mialem tak,

 

po drugie sprobuj zresetowac kompa, jak to dokladnie zrobic znajdziesz na forum, moze wogole podlacz pod kompa, moze wykaze jakies bledy

 

tak na forum to troche wrozenie z fusow bo mozesz wymieniac i wymieniac i nic nie bedzie, musi ktos obejrzec ten silnik

 

moze byc tez, czujnik polozenia walu, cewka, kopulka, pompa paliwa, filtr paliwa, regulator cisnienia na listwie, mnostwo rzeczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, komputer nie podpowie nic w sprawie regulatora ciśnienia.

 

Ale jest tak, jak Adzio już wspomniał - regulator ciśnienia (mimo, że sam najbardziej go typuję) to jedna z kilku spraw, które mogą być do przerobienia, oprócz tego, co już masz załatwione.

Poza tym - regulacja zaworów.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jest tych czesci sporo, ale z tego co piszesz, ze od 2 tys jedzie ok to mozna wiekszosc wykluczyc,

 

a trzeba zaczynac od najtanszych rozwiazan, takie moje zdanie... najpierw sprawdz szczelnosc dolotu bo to nic nie kosztuje, wymien filtr paliwa, bo moze jest tak zapchany, ze na wolnych obrotach daje za male cisnienie, zresetuj kompa, jak to nie pomoze to jedz na komputer, i wymieniaj dalej, niestety, a najlepiej jakbys podjechal do kogos kto sie bardziej orientuje w temacie, ew ma takie sam silnik w celu podmianki gratow...pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pamietam dokladnej instrukcji, ale ja to robie tak:

-odlacz i zepnij klemy akumulatora na ok. 15 min,

-po 15 min podlacz klemy spowrotem

-odpal samochod i pozwol mu chodzic na wolnych obrotach, az sie zagrzeje do 90st (no i wlasnie u Ciebie pojawia sie problem) nastepnie rusz z jedynki i przekrec go do odcinki, tak ze 3 razy, pozniej juz tylko trzeba jezdzic zeby auto nauczylo sie nowych ustawien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kooledzy słuchajcie na zimnym pali na dotyk ale nie mozna raptownie depnoc w pedal gazu bo ma zachwianie a nie chce rozwalic nowej przeplywki!!!!jak zagrzeje sie potrafi falowac mocno do 1500 obrotami...i co najwazniejsze po przygazowaniu do 500o puszczajac pedał gazu szczel;a w rure co to moze byc koledzy??????powiedzcie bede czekał na odpowiedz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydał sie post solaris,u mnie właśnie to urządzenie padło,zmieniłem czujnik temp. płynu-nic ,kupiłem w sumie zaryzykowałem używkę i to tej firmy Bru coś tam z Allegro za 40 pln, i działa raz za razem pali,zobaczymy co dalej,nowy kosztruje 1/10 auta-he he-dzieki...pzdr
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam!

 

Podepnę się trochę pod temat regulatora ciśnienia.

 

Mianowicie mam zupełnie padnięty o numerze 0280160248 czyli 2,5 Bara i tutaj mam pytanie czy to bardzo będzie przeszkadzało jak założę 0280160249 czyli 3 Bary. Nie mogę nigdzie dostać 2,5 Bara a tych 3 to na pęczki. 500 w ASO nie bardzo uśmiecha mi się wydać biorąc pod uwagę, że Niunia jest warta jakieś 3 koła.

 

Silnik M20B20, 520i 05.1989

 

Pozdrawiam

Vikus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.