Skocz do zawartości

[34] Jak sprawdzić silniczek krokowy?


Zupczynski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam takie pytanie , jak sprawdzić silniczek krokowy czy jest sprawny ? Czy przez niego może być większe spalanie na benzynie i gazie ? gaz nie sekwencja ! . Benzyny mi jara z 35 na 100 , gazu 20 :| A silnik 2.0 . Ogólne ten silniczek cały czas brzęczy i jak jego rozebrałem to był tak troszkę otwarty i jak jego śrubokrętem przekręcałem w środku to im bardziej przekręcałem , tym mniej brzęczał , tak jak bym jego wyłączał .

 

Co to może oznaczać?

 

Pozdro

Sebo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli Ci trzyma obroty na jałowym , nie faluje to jest ok :) miałem 4 krokowce i karzdy bzyczał :P . Sprawdz na innym przepływomiezu jakie bedzie spalanie . Mam identyczny problem , a rozwiazaniem jego sa lejace wtryski i wizyta u gazownika na regulacji instalacji :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U gazownika byłem , nawet u dwóch bo myślałem , że ten pierwszy jest lipny i wyregulowany jest idealnie .

 

O to chodzi , że na gazie samochód chodzi jak by na ,,ssaniu'' ma wyższe obroty i dlatego myślę , że ten krokowy mógł paść ? Może przez niego być większe spalanie ? i czy powinien on tak działać jak wyżej napisałem ?

 

I jeszcze jedno pytanko , czy jak mam u Siebie krkowy tego typu :

http://moto.allegro.pl/silniczek-krokowy-bmw-e34-2-5-i1357234897.html

 

A mam ogólnie silnik 2.0 ( możliwe , że ktoś z przekłądki po prostu ten założył bo był przedtem 2.5 )

 

Czy będzie ten pasował i grało wszystko :

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=1345177797

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jescze spróbuj poregulowac krokowca z gazu lub po przełączeniu auta na gaz odłącz pompe paliwa (mozliwe ze dostaje i paliwo i gaz ) . Ja usiebie mam teraz zamontowany z m50 i chodzi tak samo jak na orginalnym z m20 .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego miałem kiedys podobny przypadek w E36, okazało się że winny był krokowiec. Sprawdzić go możesz przez odłączenie bądz sprawdzenie oporu na stykach. Jeśli go odłączysz i będzie lepiej to krokowiec prawdopodobnie do wymiany. Ale może byc też przepływomież, on często siada przy gazie, zwłaszcza jak są jakieś kichnięcia. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze sie do tematu, podobny problem u mnie wystepuje a mianowicie na zimnym silniku wolne obroty są i chodzi równo w granicy około 800 obr, ale jak się auto zagrzeje to wolne obroty są, ale co chwile spdaja do około 400-500 obr znów się dzwigną i tak w koło.

Próbowałem na zapalonym silniku odłączyć krokowy i nie było różnicy czy podłączony czy też nie bez zmian.

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak rozumiem miałes zmieniany motor z 2.5 na 2.0.Jeżeli nie został zmieniony osprzęt silnika na także z 2.0 to nie dziw sie ze tyle pali

 

 

pytanie brzmi jaki ma silnik. jezeli zmiany byly w z m20b25 na m20b20, to nie wydaje mi sie, ze trzeba jakis osprzet zmieniac. w lipcu ze szwagrem, robilem przekladke z m30b35 na m30b30. wyjelismy stary, wlozylismy nowy i auto bez problemu jezdzi do dzisiaj.

 

jezeli kolega mial swapa w obrebie vanosow, to ja sie nie wypowiadam, bo nie mam o tym bladego pojecia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.