Skocz do zawartości

napięcie paska rozrządu


celyna

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wymieniłem u siebie silnik ( m20b25 na taki sam),przed zakupem silnik był odpalany i chodził równo, wymagał jedynie regulacji zaworów(jeden zawór było słychać) . Przed przekładką uszczelniłem misę i pokrywę, wyregulowałem zawory, zmieniłem pasek rozrządu. Silnik po przekładce na prawdę pięknie mruczy :D , jednak faluje na niskich obrotach(to raczej silniczek krokowy) i w momencie gdy doda się agresywnie gazu silnik najpierw się dusi po chwili dopiero się wkręca (na wyższych obrotach niema tego problemu). Tak myślę może jest to z powodowane z byt mocnym napięciem paska rozrządu, może ktoś wie jak trzeba go naciągnąć,na jaką wartość trzeba go na ciągnąc http://moto.allegro.pl/przyrzad-do-kontroli-naciagu-paska-rozrzadu-i1362803207.html Dodam jeszcze że silnik kupiłem wraz z wiązką elektryczną i silniczkiem krokowym, silniczek krokowy przy starym miał przepływ pod kontem prostym a w nowym ma w linii ( nie wiem czy to ma jakieś znaczenie) Pozdrawiam wielbicieli marki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.