Skocz do zawartości

[2.0] E34 Parownik


mackus1019

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jestem nowy na tym forum więc jeśli popełnię jakiś błąd proszę mnie poprawić.

Teraz do tematu. Kupiłem BMW e34 520i benzyna z gazen, ale samochodzik na gazie się dusi, dławi więc zacząłem szukać. Po wykręceniu parownika okazało się, że jest on do 136 koni (100kW) i stąd moje pytanie: Czy może być taki parownik w dwu litrowym, stu pięćdziesięcio konnym silniku ? Z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki masz silnik kolego M20 czy M50?

 

jak masz M20 to parownik jest wystarczający, jak M50 to będzie za mały - to raz..

 

po dwa gaz pewnie masz II gen, masz silniczek krokowy do regulacji czy zwykła śruba? jak silniczek to go wywal i wstaw zwykłą śrubę bo u mnie te było ze na gazie się dusił i winą był silniczek krokowy od gazu

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w 3.5l mam parownik do 140KM i objawy są takie, że przy 4 tys obr kończy się gaz.

Jeśli Ci się krztusi i mocno czuć gaz to pewnie masz zbyt bogatą mieszankę.

Jeśli masz krokowca od gazu to powinien Ci regulować odczytem z sondy.

Tak czy tak najlepiej zawitaj do gaziarza na regulację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.