Skocz do zawartości

BMW e34 524 td brak mocy i inne.


maGikowaty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników forum na starcie zaznaczę że moje bmw 524 to mój pierwszy samochód , i jestem kompletnie zielony więc przepraszam za mój nie profesjonalizm.

 

Kupiłem samochód w stanie ciężkim , wsadziłem trochę pieniędzy między innymi wymieniłem rozrząd na nowy, tarcze, klocki , amortyzatory i o ile się nie mylę katalizator ..

 

na początku auto było całkowicie mułowate pod górę musiałem redukować albo wkręcać go na naprawdę duże obrotny , okazało się jednak że mechanik źle założył rozrząd , po naprawieniu przez innego mechanika błędu auto chce jechać , ale czuje że to jeszcze nie to , brak w nim jeszcze mocy i tu nasuwają się moje pytania

na internecie przeczytałem że być może jest to winna jakiegoś sterownika ? ale w podanych przykładach użytkownicy podwali że nie działał im przy tym prędkościomierz i obrotomierz , u mnie działają czy w tym może tkwić problem ? auto ładnie pali , nie kopci , turbina raczej działa okey, tak jak zaznaczałem łapie moc , ale dosyć powoli , na niskich obrotach jest fatalnie! . Również na forum znalazłem że może być to problem z pompą ale na ten temat nie mam w ogól pojęcia wiec was proszę o pomoc !

 

drugim problem jest kontrolka pokazująca błąd? klocków hamulcowych świeci się cały czas na czerwone , na forum również przeczytałem że to może być złe podłączenie czujnika , albo jakaś nie szczelność na kablach jeśli ktoś by był na tyle miły i umieścił mi jakiś schemat jak mogę sprawdzić to sam bym był naprawdę wdzięczny!

 

samemu trudno mi ocenić narazi ę spalanie auta , i tu też proszę jakiegoś doświadczonego użytkownika o udzielenie mi odpowiedzi :)

 

jeśli na rozwiązanie mojego problemu potrzebujecie zdjęcia jakiegoś elementu albo więcej szczegółowych informacji proszę pisać , liczę że uda nam sie rozwiązać ten problem

 

 

pozdrawiam

maGikowaty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach