Skocz do zawartości

[E34] Rezerwa i przekładnia kierownicza


Pawlok1987

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam problem z rezerwą lub z całym zegarem. Nie wskazuje mi ile mam paliwa w baku. Czasami zegar cały się zawiesi ( nic nie pokazuje) jak puknę od góry to się naprawi wszystko oprócz rezerwy. Jak mam poniżej 20 litrów pokazuje dno, a jak mam powyżej 20 to wskazuje ale wariuje.

Proszę o pomoc.

 

Drugi problem mam taki ze mam luz na kierownicy. Wymieniłem gałki,wahacze,drążek zespolony i nic nie pomogło.Co może być przyczyną??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Ja ma diesla w automacie i mam ten sam problem wskazówka wskazuje normalne zużycie paliwa a gdy się go zatankuje wskakuje zawsze powyżej 20 litrów. Do tego jak jadę wolno to wskazówka prędkościomierza spada całkiem na dół i komputer pokazuje max spalanie, poprawia się dopiero przy 80 km na godzinę , gdzie to szukać usterki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuje wyciagnac zegary i zaczac od przeczyszczenia stykow we wszytskich kostkach w 80% przypadkow pomaga, ewentualnie styki mozna potraktowac specjalnym preparatem

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Drugi problem mam taki ze mam luz na kierownicy. Wymieniłem gałki,wahacze,drążek zespolony i nic nie pomogło.Co może być przyczyną??

 

przekładnia może mieć luz, dość typowe

możesz spróbować podciągnąć trochę śrubą regulacyjną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z wskazówką od poziomu paliwa to jest normalna sprawa albo leży albo masz od razu 20litrów. Tak juz jest i nic z tym nie poradzisz. ja swego czasu starałem się cały czas mieć ok 40- litrów w baku i jeździłem tak z 2 miesiące to jak już skończyły mi się pieniądze i poziom spadał poniżej 20 litrów w baku to wskazówka pokazywała cos w stylu 10 litrów ale to był krótki okres jak wskazywała poprawnie. więc jeśli masz kase to staraj się utrzymywać ten poziom wyżej, niestety ceny paliwa teraz zabijają...

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak wyzej napisano, luzy mozna skasowac sruba regulacyjna na przekladni kierowniczej. W E34 zrodlem luzow moze tez byc kolumna kierownicza, kasuje sie to sruba w okolicy pedalow, pod wykladzina, tylko nie mozna przesadzic, bo traci sie wtedy mozliwosc regulacji polozenia kierownicy. Z regulacja na przekladni tez nie nalezy przedobrzyc, bo kiera bedzie ciezko wracac do jazdy na wprost.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rezerwy to najlepiej wyjmij sobie pływak i sprawdz czy nie jest do wymiany,miałem podobny problem i pomogło jego wyczyszczenie bo był tam normalnie szlam od naszego cudownego paliwa,a chodzi on na 3 drucikach grubości włosa.

Co do przekładni to polecam poczytać tu http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=36614

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.