Skocz do zawartości

Potrzebuje waszej pomocy kupuje e34 2.5 tds


straznik_tartaku

Rekomendowane odpowiedzi

Na poczatek chciałem sie usprawiedliwic ze przeszukałem forumi nie znalazłem satysfakcjonujacej odpowiedzi .Chciałbym abyscie mi doradzili z bmka .Zastanawiam sie nad tą http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=190246640 .Juz byłem z nia na przeklądzie i sprawdziłem wszytsko . .I chce sie dowiedziec co myslicie o nim ,o tej wersji . w przyblizeniu ile moze palic , na co zwrocic uwage .Za wszytsko odpowiedzie z gory dziekuje . Znacie stronke gdzie z numerow silnika mozna sie dowiedziec o aucie gdzie zostało wyprodukowane itd ? .Nie bede ukrywał ze jestem laikiem w sprawach beemek i prosze o pomoc .Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

To co należy sprawdzić jeśli chodzi o TDSa:

1. Sprawdź czy pompa wtryskowa się nie poci, czy nie kapie nic z niej

2. Sprawdź turbinę: czy nie ma deszczu oleju z rury i czy nie słychać jakiegoś zgrzytania (np skończyły się uszczelnienia w turbinie i wirniki się zacierają)

3. Sprawdź czy nie zostawia białej smugi za sobą i czy nie słabnie jak się nagrzeje - głowica albo uszczelka

4. Wtryski - jeśli zostawiają mocną chmurę, to lepiej sobie odpuść, ew. naprawa to kupa szmalu

5. Skrzynia, sprzęgło - zwróć uwagę czy biegi wchodzą bez oporu i zgrzytu i czy sprzęgło się nie ślizga

6. Jeśli na jałowych obrotach przy kręceniu kierownicą mocno falują obroty lub dusi się to na 99% to pompa wtryskowa

 

www.realoem.com - tu sprawdzisz samochód na podstawie nr VIN

 

Fiodor ma rację, to przestarzała lecz stosunkowo wytrzymała konstrukcja (mam na myśli zadbane egzemplarze) i w dodatku nie jest ona oszczędna. Spalanie mojego TDSa w mieście kształtuje się na poziomie 9,5-10 litrów, w trasie 7-8 litrów

 

Pozdrawiam, Jawor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba jutro po nią jade i biore.Przeraza mni tylko ze tak duzo pali .Pozdrawiam

 

Naprawde nie bój sie TDS, zobaczysz jak kupisz ze bedziesz zadowolony! Mi tez nie jeden odradzal, ale zazwyczaj ten co nie mial nogdy BMW TDS,

To jest bardzo fajne auto.

Do Twojej swiadomosci dodam, ze to silnik 2,5 wiec musi swoje palic, nawet Passat mojego kuzyna z 2002 roku o poejmności 2,5 pali nawet wiecej,

a przy tym wcale nie jest dużo szybszy!

Wszyscy porównuja TDS do spalania 1,9 SDI, a to nigdy nie wyjdzie na dobre BMCe!

Mi pali po miescie ok 9L, a depie ostro.

Auto jak kazde ma duzo wad, ale wiecej zalet. Zobaczysz jak bedziesz jechal w trasie 180 km/h a bedziesz sie czul jakbys jechal 90 innym autem.

To naprawde super auto w ktorym mozna sie zakochac!

Jesli kupisz czesci uzywane zaoszczedzisz nawet na najdrozszych naprawach. W bród jest używek w dobrym stanie i jak poszukasz zawsze znajdziesz.

Proponuje model z 1995 roku, ma poprawioną pompę wtryskową, która tak jak w E 39 czyli w nowszym modelu nie ulega uszkodzeniu częsciej niz w innych autach.

Ten model co go pokazales na allegro wyglada podejzanie, mysle ze byl malowany, normalnie rdza nie powinna tam wychodzic.

koles cos za bardzo chce go sprzedac. Poszukaj 1995, a jesli kupisz ten to napisz jakie wrazenia

Będziesz Miał Wydatki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj - ODRADZAM

 

Nie myślę o tym konkretnym, ale wogóle o TDS !!!

Miałem i nie polecam - Nowy owszem, ale ten silnik z tym przebiegiem, to może się zdarzyć wszystko!! Nie sprawdzisz na oko turbo,ani głowicy,ani tymbardziej pompy wtryskowej(najdroższa zabawka z w.w wymienionych) Po co jeździć ze świadomością, że te elementy szybko padają w TDS-ie.

 

Mój TDS palił średnio 10 - 11l/100, silnik chodził idealnie, nie kopcił, nie brał oleju itd. ale jak pompa zaczęła siadać to cyrk był i nerwy no i wizja naprawy za 2,5-3 tys zł,

 

Dalej: kolega posiada TDS-a 95/96r. w combi przebieg 170tys.km (realny) ostatnio wrócił z Pragi na lawecie ;( przyczyna padła pompa Vacum - podciśnienia) a pompę wtryskową ma taką, że musi kręcić 5-8sek na ciepłym żeby odpalić ;(

 

Lepiej kup z tego roku 2,5 benz.+sekwencja i przynajmniej poczujesz BMW

 

pozdrawiam

PawełM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sluchaj jak ktos pisze ze naprawa pompy to 3 tyś, pompa kosztuje ok 1000zł, i powiem Ci jeszzce jedno:

miałem juz wiele aut w dieslu napisze jakie:

Mazde 323 1999 rok 2.0 DiTD ( wlałem w nią około 2000 tys na naprawy i sprzedalem)

Volvo 440 1,9Td 1995 rok ( paliło mi tez 8, sprzedalem bo latały plstyki)

Volvo S40 1,9 TD 1997 rok ( kupilem bo plasyki nie lataly, ale okazalo sie ze szlo 160 na maksa)

Wymiana rozrządow w tych autach to juz sa koszty, a bmw nie ma paska

Dalej mialem Mitsubischi Space star 1,9 did z 2001 roku ( było wygodne, ale sprzedalem bo okazalo sie tam dopiero naprawy kosztuja)

Passat 1,9 TDI z 1997 roku ( sprzedalem bo zaczął palic oleju wiecej niz ropy)

 

Myslalem, myslalem co by tu kupic za nie duza kase z duzym mocnym silnikiem, zastanawialem sie i nagle w reke wpadl mi AUTO ŚWIAT gdzie opisywali BMW e - 34 i tak na koncu napisal spec od nich:

"BMW to wygodne komfortowe auto, które nigdy sie nie starzeje. Szczegolnie polecam nie zajeżdzone jednostki TDS, ponieważ przy dużej dynamice spalają niewielkie ilości ropy"

 

Pomyslalem sobie - spróbuje.

KUPIŁEM i mam BMW TDS i wiesz co? Nie żaluje, nic a nic.

To bardzo fajne auto, jedziesz 100km/h nie slyszysz silnika, wogole jest wszystko cichutko, płynnie, jaki ja bylem w szoku ze tak moze jezdzic 12 letnie auto.

 

Ci co polecają Ci benzynki nie czuja chyba ze ktos moze nie lubi benzyny, albo kuopuje tanio ropke i potrzebuje diesla.

BMW w benzynie to poezja - nie wątpię, ale za jakie pieniądze na CPN ( och az boli myslec o tym laniu 20l na 100 kilosów)

A to ze bedziesz musial pokrecic cieplego tds wiecej niz inne auto - co za roznica jak i tak za chwile go dogonisz)

 

PAMIETAJ NIE MA AUT KTORE PSUJA SIE CZESTO GESTO, Są TYLKO źLI WłAśCICIELE, KTORZY NIE MAJą SERCA DO AUTA I POTEM ONO REAGUJE JAK REAGUJE.

 

POLECAM TDS, tu wszystko masz znane, części dotepne, wszystko jak nalezy.

A jesli ktos jest madry niech poszuka inne auto o takiej wygodzie i dynamice za 10 tys w dieslu z klimą!!!! Czekamy na propozycje..... I nie piszcie o wspanialości LPG bo to wstyd BMW zajeźdzac pod stacje gazu w kolejce za POLONEZEM. hehehe

Będziesz Miał Wydatki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item191289454_bmw_e34_pompa_wtryskowa_525_tds.html

 

Zobacz to ma byc ten najdrozszy element do wymiany, ech tam gadanie innych mnie przeraza! Masz za 1000zł piekna pompe.

A wiesz ze w niezawodnej maździe wymiana rozrzadu co 60 tys kosztuje 1400zł, niestety mialem DiTD i wiem co pisze, wiec koszty w BMW są dużo nizsze, nawet jakbys pompe co 60tys wymienial, a podjezewam ze zrobisz jeszcze 300 Tys i nie bedziesz wiedzial co to pompa!

Będziesz Miał Wydatki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto mam juz w domu :) pare rzeczy trzeba dopracować .Ma pytanie kontrolka od air bag swieci sie w czasie jazdy .CZasem gasnie zaraz po zapaleniu czasem swieci cały czas .Czym to moze byc spowodowane ?Jak to naprawic? Znacie jakies ukryte funkcje samochodu cos czego moge niewiedziec ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma za co stary, my TDS`i musimy bronić honoru naszych diesleków, które o 10 lat wyprzedziły technikę!!!

Zobaczysz nie będziesz żałował zakupu.

Jeśli chodzi o kontrolkę od poduszki to u mnie jest tak że pali sie i gasnie po chwili, po jakichś 2 minutach po odpaleniu.

Masz spory przebieg więc pewnie mata na siedzeniu jest zajechana.

NA początku podjedź do serwisu gdzie kasują błędy z komputerai tam Ci powiedzą co dokładnie.

 

I pamiętaja, jeśli nie będziesz jej katował, bedziesz jeździł na dobrym oleju, polecam Shell HELIX diesel PLUS 10W40, albo 15W 40, bedziesz sprawdzał czy poziom płynu w chłodnicyu jest ok, bedzie wszystko ok.

Pamietej zeby nie bac sie jesli bedziesz go musial pokrecic na cieplym silniku i jak zapali pusci dymek, to normalne w TDS i nic nie oznacza.

Dbaj o BMW a wtedy za grosze wszystko naprawisz. Pozdrawiam i witam kolejnego szczęśliwego posiadacza TDS ka kochanego!!!

Będziesz Miał Wydatki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam opinie o TDS to mi sie smiac chce...

 

Ludzie kupia zajechanego TDSa z przebiegiem 500 tys (tyle ze oczywiscie cofniety na 200 tys. ) a pozniej narzekaja :)

 

Wlasnie remontujemy naszego TDSa (dokladnie auto ojca) bo silniczek ktos dojechal (nie zmienial oleju przez 40 tys)

 

Po przebiegu 295 tys pierscienie, panewki, wał stan ksiazkowy!!

 

Pokazcie mi drugiego takiego diesla z tych lat

 

Jezdzilem Mercedesem W124 300 diesel (113 KM) i musze stwierdzic ze BMW jest po prostu lepsze...

 

To bardzo dobre silniki, tylko ludzie... to nie F1, a wiekszosc tych silnikow byla tak traktowana i przez to sa zajechane niestety :/

 

Jesli kupisz TDSa w dobrym stanie - bedziesz bardzo zadowolony

Jeśli po zaparkowaniu samochodu nie odwracasz się, żeby spojrzeć na swój samochód to znaczy, że kupiłeś złe auto :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak napisał ASCII, tds-y to nie F1 i należy o tym pamiętać. A jak ludzie kupują autka po rzeźnikach lub sami nimi są to później narzekają. Ja też ma tds-ka i jak narazie nie nażekam jedyne co robiłem to uszczelnienie pompy wtryskowej (poszła górna uszczelka ale to nie jest drogie) oraz wymiana pompki paliwa w zbiorniku, a tak zupełnie eksploatacja przebiega wzorowo. Fakt szukałem tego autka długo (około trzech miesięcy), naoglądałem się sporo i cięzko było znaleźć coś nie zajechanego ale wkońcu się udało. I powiem tak lepiej wydać więcej i kupić zadbanego tds-a niż napalić się na okazje i kupić zajechaną 530D. Wówczas nie miałem tyle kasy żeby kupić zadbaną 530D więc szukałem zadbanego tds-ka. Teraz jednak szykuje się zmiana (przypływ gotówki jest) poszukuje 530D 2001/2002 zadbanej bez rzadnej okazji cenowej bo niska cena w 99% oznacza zajechane auto lub po porządnym dzwonie.

Ekstra zdjęcia, fotografie, USA http://www.imagesbygustav.com

Moja bunia: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

DO SPRZEDANIA felgi chromowane zdjęcia felg w galeri:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężko mi powiedzieć czy jest to lepszy silnik bo nigdy nie miałem z nim styczności jednak fakt jest taki że jest on słabszy pod względem mocy od 2,5tds. W przypadku 2,5tds mamy doczynienia ze 143 KM a w przypadku 2,5TD jest to 115 KM, a jak wiemy bmw e39 do lekkich aut nie należy

Ekstra zdjęcia, fotografie, USA http://www.imagesbygustav.com

Moja bunia: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

DO SPRZEDANIA felgi chromowane zdjęcia felg w galeri:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem okazje juz nim pojezdzić i az tak żle z ta mocą nie jest. Nie potrzebuje odkurzacza do scigania ale troche tańszego auta w eksploatacji tzn. diesla no i oczywiscie musi to byc BMW :modlitwa:
Bayerische Motoren Werke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jescze pare pytań po wyłaczeniu zapłonu w radiu cos szeleszczy jakby płyta sie wysuwała a tam jej nie ma ? Działo sie wam tak ? Powiedzcie mi jak jezdzicie swoimi tds ? chodzi mi jak jezdzic zeby za duzo nie palił . Bo mnie przeraza jak na 2 biegu pokazuje mi ze bierze 20 litrow ON .Od jutra zaczynam polewrowanie auta (recznie) :) hehe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie patrz na wskaźnik chwilowego zużycia paliwa bo za każdym razem jak naciskasz gaz to on się wychyla prawie na maxa. Jeździsz normalnie tak jak każdym dieslem, czyli bez docierania w stylu cały czas na bardzo wysokich obrotach i będzie ok. Pamiętaj aby nie dawać odrazu pedał gazu do spodu gdy silnik jest zimny to nie służy turbinie, tak samo jak należy pamiętać aby po dłuższej pracy na wysokich obrotach nie gasić natychmiastowo auta. Należy chwilke odczekać na wolnych obrotach aby ostudzić turbinke. To podstawy. Jak nie będziesz z autka robił wyścigówki (i nie kupiłeś tego autka od osoby która właśnie tak postępowała) to będzie ci długo służyć.

Ekstra zdjęcia, fotografie, USA http://www.imagesbygustav.com

Moja bunia: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

DO SPRZEDANIA felgi chromowane zdjęcia felg w galeri:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krec go na 2200-2500 oczywiscie nie na zimno

ja mam taki patent : 1-2-3-4 zmiana przelozenia na wyzszy przy 2200-2500 , popuszczam lekko gaz , stabilizuje obroty i tak pomykam po miescie

staram sie jak najszybciej ( w okolicach maksymalnego momentu obrotowego ) przyspieszyc do predkosci podroznej ( miasto ok. 60 km/h)

widomo ze w pierwszej fazie spalanie jest wyzsze , ale jak juz osiagne rzadana predkosc to jade juz ,powiedzmy , jak na trasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.