Skocz do zawartości

Potrzebuje waszej pomocy kupuje e34 2.5 tds


straznik_tartaku

Rekomendowane odpowiedzi

Na poczatek chciałem sie usprawiedliwic ze przeszukałem forumi nie znalazłem satysfakcjonujacej odpowiedzi .Chciałbym abyscie mi doradzili z bmka .Zastanawiam sie nad tą http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=190246640 .Juz byłem z nia na przeklądzie i sprawdziłem wszytsko . .I chce sie dowiedziec co myslicie o nim ,o tej wersji . w przyblizeniu ile moze palic , na co zwrocic uwage .Za wszytsko odpowiedzie z gory dziekuje . Znacie stronke gdzie z numerow silnika mozna sie dowiedziec o aucie gdzie zostało wyprodukowane itd ? .Nie bede ukrywał ze jestem laikiem w sprawach beemek i prosze o pomoc .Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

To co należy sprawdzić jeśli chodzi o TDSa:

1. Sprawdź czy pompa wtryskowa się nie poci, czy nie kapie nic z niej

2. Sprawdź turbinę: czy nie ma deszczu oleju z rury i czy nie słychać jakiegoś zgrzytania (np skończyły się uszczelnienia w turbinie i wirniki się zacierają)

3. Sprawdź czy nie zostawia białej smugi za sobą i czy nie słabnie jak się nagrzeje - głowica albo uszczelka

4. Wtryski - jeśli zostawiają mocną chmurę, to lepiej sobie odpuść, ew. naprawa to kupa szmalu

5. Skrzynia, sprzęgło - zwróć uwagę czy biegi wchodzą bez oporu i zgrzytu i czy sprzęgło się nie ślizga

6. Jeśli na jałowych obrotach przy kręceniu kierownicą mocno falują obroty lub dusi się to na 99% to pompa wtryskowa

 

www.realoem.com - tu sprawdzisz samochód na podstawie nr VIN

 

Fiodor ma rację, to przestarzała lecz stosunkowo wytrzymała konstrukcja (mam na myśli zadbane egzemplarze) i w dodatku nie jest ona oszczędna. Spalanie mojego TDSa w mieście kształtuje się na poziomie 9,5-10 litrów, w trasie 7-8 litrów

 

Pozdrawiam, Jawor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach