Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem


djkarol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam problem z moja 520. nie moge zapalic auta gdy jest zimno. jedynym sposobem jest wcisniecie pedału gazu i trzymanie powyzej 2000, choc czasem auto w momencie gasnie (obroty spadaja bardzo szybko),gdy sie zagrzeje wszystko jest ok.objawy takie jakby nie bylo ssania,poza tym jak dodaje gazu to szarpie zimnym autem do 3000 obrotow,pozniej juz chodzi rowno.to samo sie dzieje na bezynie jak i na gazie.

auto mialo zmieniana uszczelke pod glowica jakis czas temu i po tej wymianie strzelilo kilka razy ale wszystko juz ok.poza tym teraz wymienialem swiece

Z gory dzieki.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to wina dwuch rzeczy. Czujnika temperattury i silnika krokowego. Moim zdaniem warto by było przeczyścić silnik krokowy, albo go wymienić i przetestować czujnik temperatury
BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sie ustawia - mozliwe. Miałem na mysli przeczyszczenie. Albo wymienić na nowy - sprawdzić jak dzieje się na innym silniku krokowym - wymiana nie zabiera dużo czasu ....

Pozdrawiam

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz jakies przypuszczenia z jakiego powodu byla zmieniana uszczelka pod głowicą, moze zdejmij korek od wlewu oleju, i przyjrzyj sie dokladnie jak wyglada olej, i czy nie ubywa ci choc odrobine płynu chłodniczego.

 

 

Swoja droga dobrze ze po paru wsytrzalach zdecydowales sie zmienic układ elektryczny tzn. same swiece, jak wyglada sprawa kabli,cewki itd.

 

 

Czy po wystrzalach odejrzales swoja obudowe od filtra powietrza, jest calusienka, nie dostaje lewego powietrza.

 

Co do silnika krokowego, zawsze go mozesz przeczyscic, choc wydaje mi sie ze nie koniecznie tu jest wina twojich problemow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelka pod glowica byla zmieniana gdzy pojawil sie wyciek, w prawdzie drobny ale byl co do obudowy filtra to jest wszystko ok.

 

jesli chodzi o wystrzaly to one ustaly duzo wczesniej zanim zmienilem swiece, tak samo od siebie przestalo,moze wtedy jak gosc mi zmienial uszczelke i myjac silnik gdzies zostala wilgoc.

 

jesli chodzi o olej to jest normalny ladny i z tym wszystko ok

 

jak dzis zapale to chyba jade zeby mi podlaczyli auto pod komputer bo juz nie mam nerwow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie w ASO ja mieszkam niedaleko n.sacza i jest gosc ktory wlasnie sie zajmuje tylko elektronika.

pomoglo,byly bledy wiec kasowal kilka razy poza tym przy zmianie uszczelki ten wczesniejszy mechanik cos poprzestawial,oprocz tego lapal lewe powietrzepomiedzy filtrem powietrza a kolektorem-nie wiem jak to sie dokladnie nazywa-aluminiowa obejma z trzema srubkami-zaraz przed wezem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.