Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem ciepłego silnika M20B20 1988r


Pawulon140

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! mam problem z 520 mam w niej gaz i jak silnik jest zimny to na benzynie odpala bez problemu ale jak pojeżdże na gazie i silnik jest ciepły to jest problem z odpaleniem auta na ciepłym silniku oczywiście na benzynie. Nie mam poęcia co to może być?? pomóżcie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczną sytuację, tyle, że w samochodzie oczywiście bez LPG. Próbuję sam dojść do rozwiązania tego – po tym, co już wymieniłem na nowe, moje największe podejrzenia (wręcz pewność) krążą teraz wokół wtryskiwaczy (niestety) – tzn. że prawdopodobnie przepuszczają. Ten wariant nie należy do najbardziej optymistycznych bo wymiana, która ma sens, to wg mnie tylko na nowe elementy.

Koszt kompletu nowych wtrysków to chyba ok. 2700zł.

Pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna wziasc wtryski ze szrotu jakiegos zaprzyjaznionego na probe, wtedy sie okaze.

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega mial to samo w e39 525i- wymienil czujnik temp silnika i problem sie rozwiazal- jak silnik byl goracy czujnik podawal info ze jest zimny- taka dostawal mieszanke i nie szlo odpalic.

Pojedz jeszcze na kompa czy wykaze jakies bledy,

ja tez mialem kiedys klopoty z odpaleniem na cieplym silniku i wykazalo tez jakies 2 czujniki- nie wiem niestety jakie- chodzilo o polozenie silnika (?) za obydwa zaplacilem 62 euro + wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może to być wina czujnika położenia przepustnicy. Miałem to samo w E34 2,5 benzyna z gazem z roku 88 (12 zaworów) Problem tkwił w ustawieniu czujnika. Jak ja naleciało to na ciepłym musiałem kręcić sporo żeby załapała. A jak już łapała to tak jakby była zalana czyli stopniowo sie rozpędzał silnik. Spróbuj jeszcze zrobić jej resecik klemami. Zdejmij z aku i poczekaj z 15 min. Pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
jak by miał walnięty parownik to by kołysała obrotami (wachania) brak możliwości wyregulowania stałych wolnych obrotów i gaśnięcie silnika!. Wyrażnie napisał o problemie rozruchu na benzynie po jeżdzie na gazie. Odpalanie na benzynie sprawia problem! Nie sądzę aby to parownik szwankował.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że wypowiedziałem się wcześniej – może warto żebym napisał, że moje dotychczasowe problemy z odpalaniem silnika - kilkanaście dni temu odeszły :)

Pisałem wcześniej o moich podejrzeniach co do wtryskiwaczy, ale przed ich wymianą miałem jeszcze do załatwienia (dla pewności) kwestię regulatora ciśnienia paliwa w listwie. Szczęśliwie okazało się, że po włożeniu nowego, problem zniknął!!! Od dnia założenia nowego reg. miałem już kilka tras (kilkaset km w tym czasie) i uruchomienia w różnych okresach od zgaszenia silnika – za każdym razem włączanie odbyło się wzorowo.

 

Regulator wygląda tak:

 

http://sorient.pl/moje520ie34/img/regulatorcisnienia02.jpg

 

Jest to oryginalny produkt kupiony w Bawaria Motors. Cena 407zł (BTW. kuriozalne dla mnie jest to, że identyczny regulator w Intercars kosztuje 556,32 zł !!!!!!!!!! )

 

Dla całkowitego załatwienia kwestii ciśnienia paliwa kupię jeszcze nową pompę paliwa (bo nie jest mi znany wiek obecnej mojej pompy)

Pozdrawiam.

Edytowane przez solaris520

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powiem tak mam gaz drugiej generacji odpalam na benzynie sam przechodzi na gaz.Wstaje rano moze byc -30 st. pali na dotyk (oczywiscie na benzynie) dojezdzam do pracy gasze przezuca sie automatycznie na benzyne i po paru minutach juz go nie moge odpalic (krece nawet na piec razy,wstyd jak cholera)Wymienilem sporo rzeczy odnosnie benzyny i nic. Okazalo sie ze parownik przepuszczal gaz ktory znajduje sie miedzy glownym zaworem gazowym a parownikiem wchodzac do komory spalania i wten sposob sie zalewal.Chcialem zaznaczyc ze auto chodzilo rowno i nigdy mi nie gaslo. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Czasem gazownicy zakładają emulator temperatury silnika

Poprawia on działanie instalacji II generacji na wolnych obrotach

A działa on tak , że w czasie pracy na gazie podaje sygnał do sterownika silnika jak by silnik był zimny.

A sterownik wtedy nie kombinuje silniczkiem krokowym tylko otwiera go do pewnej wartości i tak pozostawia.

A czy to coś wnosi do tematu to nie wiem :mrgreen:

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.