Skocz do zawartości

nivo coś nie tak ?!


marcin jankojć

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem tego typu .Podniosłem sobie tył w samochodzie bo myślałem że trochę siedzi, podniósł się ładnie . Teraz mam problem tego typu gdy zapakuje jakiś ciężar do bagażnika to coś mi piszczy , samochód się podnosi ,na postoju nic się nie dzieje a gdy rusze to zaczyna piszczeć. mam wrażenie że za dużo się podniósł wcześniej było dobrze.Czy wrócić do wcześniejszego poziomu? Czy coś się stało?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na nivo ale na logike-nivomat sam sobie ma ustawiać wysokość oile należy podnieść itd. podnosząc go samodzielnie (właśnie-co rozumiesz przez słowo "podniosłem"?) mogłeś zaburzyć prace jakichś czujników etc.

Spróbuj wrócic do poprzedniej wysokości.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam pytanie otóz mam problem z w/w nivo jesli auto jest załadowane czyli np. dochodzą 2 osoby z tyłu to jesli mam na biegu(czy to przyspieszam czy hamuje silnikiem) coś zaczyna piszczeć nie wiem co im bardziej auto jest obciązone to piszczenie jest mocniejsze dodam ze przestaje piszczec kiedy wrzucam na luz...

Kiedy auto kupiłem z niemiec to nic nie piszczalo... wymienilem tuleje tylnej belki dalej nic ale przy ostrych manewrach kierownicą kierownica dawala opor... zauwazylem ze brakuje mi płyny brakowało rowno litr plynu(do sitka metalowego) jak dodałem płynu to ustały opory na kierownicy ale za to przy obciązonym aucie powstały piski...

Teraz nie wiem co robic zauwazyłem ze amortyzator tylny od kierowcy troszkę sie poci... czy to jego wina?? czy może pompa?? no sam nie wiem ogólnie zdziwilem sie ze mam takie skaplikowane zawieszenie; 1 szt amorka 1600zł... dodam że tył jest masakrycznie twardy... i wizualnie stoi wysoko ale równo...

pozdrawiam dzięki za każda pomoc

 

nikt nie wie????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam