Skocz do zawartości

530d po ruszeniu gaśnie ...?


tigana

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem autko i mam problem .530d 2000rok automat .Odpala i pracuje bez problemu wkreca się itd. Zmieniam z parkingu na d i zacznam jechać około 20km/h poprostu gasnie ....i tu problem ... Zatrzymuje się ustawiam skrzynie na P i odpala bez problemu ale jak tylko zaczynam jechac znowu gasnie mniej wiecej w tym samym momencie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Turbo raczej nie, kolega jeździł na zarżniętym turbo i chodziło normalnie, no poza niebieską chmurą za autem i ubytkiem mocy.

Szukał bym gdzieś w układzie zasilania.

Chociaż jak na mnie, to zostaje tylko podpięcie pod kompa i odczyt błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
sprawdz wszystko co zwiazane z przepompowaniem paliwa z baku do silnika i czy na wlaczonym zaplonie sa babelki powietrza w przewodzie paliwowym tym za filtrem paliwa. jak tak, to pompa bakowa umiera, co do progowej nie wiem, jeszcze mnie ona nie dopadla wiec nie znam objawów.pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa progowa będzie tylko muliła auto ale go nie zagasi. No i przy walniętej progówce nie odpalisz auta. A gaśnięcie auta to bardziej podpada właśnie pod pompkę w baku. Ile masz paliwa w kotle? Jeśli około 15-20 litrów to na początek dolej trochę gnojówki - niech będzie tam ze 30-40 litrów. Jak po tym zabiegu nie będzie gasiło silnika to masz odpowiedź - pompka w baku do wymiany/reanimacji.

Dodatkowo Twoje objawy jak dla mnie definiują właśnie uszkodzoną pompkę w baku - jak stoisz w miejscu i paliwo nie jest mocno rozbujane to jakoś ono tam sobie leci w obieg. Jak ruszysz to paliwo zaczyna się bujać i w pewnych momentach przez niepracująca pompkę w baku masz przerwy w dostawie paliwa i dlatego Ci dusi silnik.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
witam nie chce zakładać nowego tematu więc się podłącze. Od około 3 dni mam podobny problem tylko że u mnie silnik gaśnie w czasie jazdy raz po kilometrze raz po kilku metrach niekiedy jest wszystko w porządku. nie wiem za co się zabrać. Obojętnie czy silnik jest zimny czy rozgrzany tak się dzieje. Dodam że zmienię na P i odpala bez problemu. moje auto bmw e39 530d 1999r. proszę o pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie skrzynia, moja tak gasła jak się wtryskiwacz odkręcił.

Podokręcałem wszystko i chodzi normalnie.

MÓGŁ byś opisać dokładnie jak to gaśnięcie wyglądało u Ciebie? W jakich sytuacjach jak często?

Dzisiaj moja betka znowu zgasła kilka razy zdarzało się to na trasie jak np po dłuższej jeździe puściłem gaz. wystarczyło cofnąć kluczyk o jedna pozycję do tył i odrazu do przodu i sam zapalił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli jechałem naprawdę po dziadkowemu chodziła dobrze, natomiast każde "nie płynne" podniesienie obrotów powodowało coś jakby "kichnięcie" i silnik gasł, tzn odcinał całkowicie paliwo, tylko skrzynia utrzymywała go na obrotach aż do zatrzymania.

Potem wyłączałem zapłon, włączałem jeszcze raz i palił od strzała.

Na poluzowany wtryskiwacz trafiłem przypadkiem, wymieniałem filterek albo odmę, w każdym razie po zdjęciu osłon oczom ukazał się wszech obecny syf z paliwa i kurzu, a po odpaleniu spod 3 wtryskiwacza delikatnie podciekało paliwo.

Dokręciłem, sprawdziłem też pozostałe, 1,2,4 były słabo dokręcone, 5,6 były okej.

Potem jazda próbna i wszystko wróciło do normy. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie można gdybać do bólu :mad2: a morze to, a morze tamto tak naprawdę to bez diagnozy komputerowej to wróżenie z fusów :mrgreen:

tylko że diagnoza nic nie pokazała. Jutro jeszcze raz pojade na kompa bo częstość gaśnięcia się nasila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary pod tobą jest pompka paliwa zapal auto niech pochodzi z 20 minut schyl się pod auto jeśli pompa jest gorąca to masz odpowiedz ja miałe ten sam problem czasen po dodaniu gazu podczas jazdy po prostu gasł przekręciłem stacyjkę i odpalał spowrotem oki w tych pompkach wyrabia się czpień i wirnik charuje o obudowę czasem się zacina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.