Skocz do zawartości

e39 523i nie odpala sprawdzilem wszystko


godzill

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

samochod nie odpala

tym razem ja mam problem sprawidzlem juz wszystko lub prawie wszystko

1 pompa paliwa dziala

2.cisnienie na listwie jest

3.kompa podlaczylem nic uszkodzona jedna sonda lambda pogrzebalem wykasowalem bład i jest ok zadnych bledów

4.świece ok

5 cewki ok wszystkie razem ze swiecami dają iskre

6czujnik polozenia wału nowy

7czujnik wałka rozrządu nowy

8.potencjometr przepustnicy ok

9krokowiec ok nawet z nacisnietym pedałem gazu nie odpala

przepływomierz pokazuje odczyt wiec przypuszczam ze jest wporządku

 

wczesnij samochod dziwnie sie zachowywał szarpał na gazie i na benzynie az wkoncu zgasł i od tego czasu nie moge go odpalic

 

dorzuce tez pare screnów z inpy byly robione na zgaszonym silniku tylko jedno mnie zastanawia polozenie wału jest 0 chyba powinien opdczytywac bierzące polozenie

 

http://desmond.imageshack.us/Himg580/scaled.php?server=580&filename=inpa1.jpg&res=medium

http://desmond.imageshack.us/Himg850/scaled.php?server=850&filename=inpa2.jpg&res=medium

 

czujniki orginalne siemens

a własnie z awaryjnego odpalania gazu tez nic

zdazyło mi sie ze 2 razy zapalił ale po minucie zgasł ,to tylko 2 razy na 50 lub wiecej

 

komp odczytywany carsoftem 6,5

 

i pare linków z carsofta

http://desmond.imageshack.us/Himg208/scaled.php?server=208&filename=car1r.jpg&res=medium

na tym jest polozenia wałka i jak przekrece rozrusznikiem to sie zmienia wiec ok

http://desmond.imageshack.us/Himg100/scaled.php?server=100&filename=car2o.jpg&res=medium

 

moze o czyms zapomnialem wszystkie sugestie mile widziane

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

10V zasilanie?

Zmień baterię na początek.

Mówisz , że błedów brak a nie odpala. Możliwe , że padł sam sterownik silnika ale to strzał w ciemno.

Na początek to 10V to za mało.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeszcze warto by sprawdzić czy wtryskiwacze faktycznie się otwierają i podają benzynę? Może masz nabałaganione w instalacji wtrysków przez gazownika. Może nie mają masy lub coś w tym stylu.

Sprawdź czy wtryskiwacze dostają napięcie i czy otwierają się < świece mokre>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece mokre sprawdzilem kable do wtrysków wszystko wyglada dobrze

co do wtrysków to by odpalił na gazie a tez nie chce

sprawdzilem tez kable do cewek tez ok

filtr paliwa ok

:mad2:

 

zasilaniem sie nie przejmuje rozładowałem caly akumlator probojac odpalic diagnoza byla na prostowniku

do jednego z testów odłaczylem bezpieczniki od gazu wrazie jakby komputer gazu cos kombinowal i nic

sam komputer pokazuje błedy jeden mam do kompresora klimy pomimo kasowania pojawia sie na nowo wiec sterownik raczej tez wporządku

 

gdzie mozna odczytac czujnik polozenia wału?

bo cramshaft to jest wałek rozrządu

ignition angle to jest kąt wału czyli sam czujnik ??

Edytowane przez godzill

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak jest paliwo i iskra i kompresja to powinien zapalić. Przynajmniej próbować zapalić.

Iskra może być nie w porę przez czujnik wałka. Odłącz go w cholere i wtedy zobacz czy zapali i czy pokaże błąd. Powinien zapalić w trybie awaryjnym. Zapewne ciężko.

Bez czujnika wału też zapali < na czujniku wałka>

Przepływkę też można odłączyć na próbę.

 

A czy to nie wina immobilizera?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam imo chyba odcina rozrusznik i głowny przekaznik kompa a to dziala

jutro sproboje odłaczyc czujnik wałka rozrządu

sproboje go tez odpalic bez korka od Oleju wtedy wyklucze odme

bo juz dzisiaj braklo prądu w aku moze do jutra sie naładuje

proboje sobie tez przypomniec kiedy odpalał i dwukrotnie odpalił jak grzebalem przy cewkach

1 .odpiołem pierwszą cewke podłaczylem swiece i byla iskra odpalił ładnie na 5 cylindrach

2.odpiołem ostatnią cewke i byla wykrecona świeca odpalił ale trzebabylo go odrazu zgasic wiadomo czemu

moze w tym co jest

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra juz wszystko wiem

 

łaczenie kabli obok komputera dme plusowych nie zawsze stykała i sie komp wyłanczał przeczyscilem przesmarowalem

wpadlem na to przez przypadek

w kazdym razie jezdzi nic nie szarpie wszystko OK :lol:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.