Skocz do zawartości

Pytanie o chlodnice oleju skrzyni automatu


toma1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Panowie mama pytanie odnosnie chlodniczki skrzyni automatu w 2.5tds kapie mi olej na laczeniu wezy ktore biegna od skrzyni i lacza sie z chlodnica oleju tam jest gniazdo aluminowe w ktore wchodza te weze uszczelnione sa dwoma oringami(dwa weze) probowalem te oringi wymieniac ale olej dalej kapie,weze dobre olej sie pojawia tak jakby wlasnie z tego gniazda aluminowego ktore jest na chlodnicce co o tym sadzice czy chlodniczka oleju do wymiany cos tam peklo czy co, bo zanim do tego sie zabiore chce sie upewnic poniewaz caly przod jest do darcia zeby dostac sie do chlodnic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jeżeli na pewno z gniazda to raczej do wymiany. A krudźce które wchodzą są dobre? lubią popękać i obracają się. Przy najmniej ja tak miałem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale zastanawia mnie co tam moglo sie popsuc, przeciez to gniazdo aluminiowe jest dosc solidne w ktore wchodza wlasnie te krucce co sa uszczelnione na oringach a to solidny rodzaj uszczelnienia i raczej tam nic nie powinno sie wyrobic, krocce nie zauwazylem zeby byly pekniete moze w gniezdzie chlodniczki cos jest nie tak a tam za bardzo nic nie widac bo jest w takiej obudowie plastykowej to wszystko, pewnie mnie czeka rozkrecanie przodu jak panowie myslicie,zeby sobie nie nadawac zbednej roboty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.