Skocz do zawartości

525i problem z xenonami


buma

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Jadąc dzisiaj rano zauważyłem że światła bardzo nisko świecą.Po powrocie sprawdziłem wszystko w garażu,i przy włączaniu świateł niema żadnej reakcji.Wcześniej chodziły góra dół,co może być tego przyczyną?Są to fabrycznie montowane xenony 2001rok.Czy jest jakiś bezpiecznik od regulacji lamp,albo jak na krótko sprawdzić silniczki w lampach?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio też miałem taki przypadek.Pękła mi blaszka mocująca czujnik położenia xenonów do wahacza.Są dwa czujniki ,jeden z przodu z prawej strony drugi z tyłu po lewej stronie.U mnie było to z przodu.Skręci koła w lewą stronę i zobacz z prawej strony auta czy nie wisi tam ramie od czujnika.

 

Blaszka ta jest przy łączniku kątowym nr.6 (która mi pękła)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DS31&mospid=47556&btnr=31_0265&hg=31&fg=05&lang=pl

Edytowane przez cravcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy pękła mi ta blaszka to ramię od czujnika wisiało sobie luzno i nie było regulacji świateł (świeciły jakieś metr ,dwa przed autem). Na razie zamocowałem na opaskach plastikowych i na razie się trzyma.Jednak będzie trzeba to poprawic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie czujnik skoro w obu lampach jest to samo. Jeśli nie czujnik to pozostają tylko regulatory połamane. W sumie przy tych mrozach jakie były mogły popękac bo są z kiepskiego plastiku - kruchego jak wafel...

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo i było spowodowane czujnikami poziomowania zawieszenia.

W ASO diagnostyka na komputerze, która to wykazała + robocizna + czujniki z przodu i tyłu - łączny koszt ok 1200 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj miałem chwilę czasu ,więc zajrzałem do xenonów i o dziwo lewy zaczął reagować.Przy włączeniu świateł mijania,soczewka wysuwa się do przodu po czym cofa się do tyłu i tak już zostaje.Czy to jest normalne zachowanie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie, powinna opasc i powrocic do wlasciwej pozycji. Chyba masz polamane regulatory. Chwyc za cokol palnika i sprobuj poruszac, jezeli da sie w szerokim zakresie, to sa polamane regulatory.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli rusza się odbłyśnik i jest to około centymetra to na 100% musisz zacząć od wymiany regulatorów nie jest to skomplikowane aczkolwiek wymaga minimalnych zdolności manualnych ale jest do zrobienia. Na forum jest gdzieś fotostory z wygrzewaniem w piekarniku ale przegrzanie może trwale go uszkodzić wiec lepiej się pomęczyć i zrobić to w sposób kontrolowany.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
pewnie będa działac bedziesz je wyjmował do wym.regulatorów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
a po co na krótko wymieniasz regulatory podłaczasz kostki przekrecasz kluczyk i słyszysz jak działają jak nie działają to 3 małe torxy i silniczek wyjmujesz ,zeby wyjąc silniczek regulacja musi byc skrecona na maxa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.