Skocz do zawartości

[e39] 520i czujnik położenia wału korbowego


gaab

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Panowie mam pewien problem zwiazany z w.w tematem. Samochód czasami mi ciężko pali po 5s a czasami od strzała częściej pali od strzała. Rozmawiałem na ten temat z kilkoma diagnostami i jeden mówi że to czujnik inny mówi że może kabel się przełamał,brak izolacji itp. A trzeci to jeszcze powiedział ze mam zostawic na 3 dni bo to może być również i walnięty komputer ? Powiedzcie mi panowie jak to jest z tym czujnikiem Wału Korbowego czy to możliwe jest że pół dnia odpala dobrze a pozniej po 5s ? i czy to może być wina tego uszkodzonego kabla czy styków ? czy zmieniać ten czujnik i będzie ok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo możliwe,a czy gorzej nie pali jak jest rozgrzany silnik :?: tematów jest mnóstwo na forum odnośnie wcześniej wspomnianego czujnika
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema!

Ja u siebie miałem problem z czujnikiem położenia wału i nie dawno co rozwiązałem tylko w 523i. U mnie to było tak, że kiedyś wracałem od kumpla i stałem pod domem i nagle zgasła. Żeby ponownie odpalić musiałem kręcić z 30 sek i z ledwością odpaliła i mocy wcale (170KM było może 50). Jak zostawiłem auto na noc to rano odpaliła od strzała jednak po 2km szarpnięcie i mocy znowu brak. Później to już było różnie, że raz odpalała od strzała i moc dalej przez 2km, a niekiedy też kręciłem z pare sek zanim odpaliła, a jak już odpaliła to zero mocy. Jeszcze co się dowiedziałem to, że pod podpięciu do kompa czasami zamiast czujnika położenia walu wyskakuje błąd czujnika położenia wałka i w moim przypadku tak było. Wymieniłem czujnik wałka i nic, dopiero wymiana wału rozwiązała problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A ci "diagności" o których piszesz podłączali auto pod komputer w celu odczytania błędów, mają w ogóle sprzęt do tego??

 

Nie rozumiem takiego gdybania. Jeśli ktoś ma oprogramowanie to podłącza auto, odczytuje błędy i finito :duh:

W przypadku błędów wału/wałka odczyt jest jednoznaczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
Witam,mam typowe objawy wskazujace na czujnik polozenia walu,ale wiekszosc pisze ze na zimnym pali dobrze az do zagrzania.U mnie jednak jest tak samo na zimnym i cieplym ,czyli ciezko pali i straszny muł,ale nie mam jak zdiagnozowac bo auto jest w gliwicach a ja w czestochowie,czy jest to mozliwe ze sa tez te objawy na zimnym?Moze ktos z formułowiczow z okolic Gliwic moglby podpiac auto pod kompa i zdiagnozowac ,oczywiscie pokrywam koszty.pozd. e36 m52
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.