Skocz do zawartości

Jak wymienic łożysko lewe przód?? Trudne??


kingfox

Rekomendowane odpowiedzi

W warunkach garażowych raczej trudne, trzeba miać wyciskarkę ewentualnie "zdrowy" podnośnik. Ważna jest precyzja bo można uszkodzić piastę i łożysko ale jak ktoś to już robił to ok. 2godz. i po sprawie jeśli nie to raczej odradzam samemu się za to brać.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak są i mogą być zapieczone i wtedy jest trochę zabawy. W nowym komplecie zazwyczaj dają też ten pierścień. Po wyjęciu pierścienia stare łożysko pewnie się rozsypie pozostałą część trzeba wycisnąć równo dopasowanym trzpieniem. Nowe łożysko trzeba wtłoczyć (używając do tego zewnętrznej krawędzi) równo uważając żeby go nie zniszczyć.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No koledzy w E-39 wymienia się całą piastę.Czy jest do śrub dojście czy trzeba ściagać całą zawiechę ,SORRY ALE JUZ NIE PAMIĘTAM ROBIŁEM TO 528 ZE 4 LATA TEMU.Są cztery śrubu ,ale potrzeba do nich kluczy nasadowych tzw gwiazdek .troche roboty z tym jest ,lepiej zlecic mechanikowi niech sie pomęczy.Pozdrawiam!!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli to jest tak jak w E34 to przeciez wystarczy odkręcić koło, ściągnąć tarcze hamulcową i ściągnąć dekielek pod którym będzie śruba duuuża chyba 40. Odkrecasz wyciągasz piaste starą wkładasz nową dokręcasz powiedzmy na maxa i zakładasz dekielek tarcze i koło, po robocie. Ja za piaste płaciłem koło 300 zł (do E34) do E39 może być w podobnej cenie, Oczywiście zależy od firmy. Można sie pokusić o wymiane samego łożyska ale z tym już jest zabawa opisywana w pierwszych postach. A samo łożysko może kosztować z 150 zł.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie a jak zweryfikowac czy to lozysko??? Bo ono lekko szumi (tak mi sie wydaje) ale jak hamuje a jak jade szybko (od 60 kmh) jest oki!! Ja ja unosilem i ruszalem na lewo na prawo kolem i jest oki nie ma luzów!! Wiec od czego moze byc jeszcze taki szum?? Twarde opony?? W lecie mam 245/40/17 michelin piloty a w zime 195/65/15 good year ultragrip 6.

Pomozcie cosik bo nie wiem czy to rozbierac!

BMW a to dobre jest!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.