Skocz do zawartości

problem z odpalaniem 3.0d


wojt83

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc wam koledzy.posiadam BMW39 3.0 d z roku 2000 i problemem jest dziwna sytuacja bo Nie odbywa Sie to codziennie a chodzi o to ze przejezdze kilka kilkanascie kilometrow ,w miedzy czasie gaszony silnik I zapalany i wszystko ok. A przy kolejnej probie odpalenia krece.Nie odpala.w silniku slychac syczenie dochodzace gdzies za filtrem paliwa w kierunu silnka Nie jestem w stanie wypatrzec co I gdzie.samochod odstoi nocke I wsiadam krece jak by nic Sie Nie stalo za pierwszym razem odpala.dajcie jakas rade co ja boli .pozdro dla was
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedne z opcji:

 

1. Pompa progowa (za małe ciśnienie na listwe podaje)

2. Pompa może być ok, ale np. może być sparciały wężyk paliwowy przed albo za pompą (tak było u mnie) - dostawało sie tez przez to lewe powietrze.

3. Przelewający jeden z wtrysków (zwykle pierwszy od kabiny) - tak tez było u mnie.

 

Objawy jakie mialem:

 

Zwykle na zimnym silniku (czyli np. rano po calej nocy) auto paliło bez problemu.

Ale jak przejechalem gdzies np - 10-15km silnik sie nagrzał, zgasiłem i chcialem odpalić za pare minut (np. wizyta w sklepie) to juz potrafiło nie odpalić..

 

PRZED zapaleniem komputer podawał błąd za małego ciśnienia na listwie CR, jak juz auto odpalało i "przepchało" sobie te lewe powietrze to nie było żadnego błędu.

 

Pozdrawiam,

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.