Skocz do zawartości

e39 525i sterowanie z kierownicy, urwane przewody


dario704

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Drodzy forumowicze proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Otóż dziś podczas skręcania kierownicą coś zaczęło trzaskać w osłonie przełącznika zespolonego przy kierownicy.

Okazało się że wypięła się zielona wtyczka pokazana na zdjęciu. A powodem tego były przewody które owinęły się wokół kolumny kierowniczej.

Szarpnięcie było na tyle mocne że te przewody się przerwały... nie mam teraz zupełnie sterowania z kierownicy.

Czy ktoś mi może pomóc i podpowiedzieć gdzie idą te przewody? Bo nie mogę znaleźć drugich końców :cry:

 

 

http://img818.imageshack.us/img818/4946/20130609152617m.jpg

http://img33.imageshack.us/img33/6053/20130609152606m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak patrząc na zdjęcia, to na czuja szukałbym styków w samej kierownicy. Myślę, że przewody powinny iść tam gdzie pozostałe z widocznej wiązki czyli reszta. Chyba urwało je przy samych stykach, przynajmniej na takie wyglądają.
A wszystko to przez REKINA ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sie nie zrozumieliśmy albo ja nie rozumiem.

Zaraz za kierownicą po lewej stronie, pod kierownicą jest zielona kostka z której one wychodzą / wchodzą.

Chodzi mi o to gdzie jest ich drugi koniec...?

Gdzie one biegną? Bo u mnie chyba szły wzdłuż kolumny kierownicze

gdzieś w dół... teraz mam tam gdzieś w połowie tylko jakieś zakleszczone resztki kabelków.

Jutro może uda mi się wstawić jeszcze jakieś zdjęcie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym że te kable nie dosięgają do żadnej kostki :(

Żółty jest jakby łączony i biegnie gdzieś pod tunel środkowy...

http://imageshack.us/a/img827/7924/20130610134719m.jpg

 

natomiast ten fioletowo-żółty był wkręcony w przekładnie jak na zdjęciu

http://imageshack.us/a/img20/3124/20130610134306mm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś z pomocą forum vin był rozkodowany...ale jakoś tak skromnie.

Czy możliwe że są to niepełne informacje?

 

Numer podwozia WBADT31010GN71123

Kod typu DT31

Typ 525I (EUR)Typoszereg E E39 ()Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M54

Pojemność skokowa 2.50Moc 141

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor ANTHRAZIT METALLIC (397)Tapicerka STOFF FLOCK/ANTHRAZIT (F6AT)Data prod. 2000-10-23Składanie WyposażenieKodNazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S169A ABGASNORM EU3

Redukcja spalin EU 3S441A

RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S888A DAENISCH / BORDLITERATUR Bordliteratur dänisch

S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Sterowanie św. do jazdy w dzieńSkładanie

Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki Numer podwozia WBADT31010GN71123Kod typu DT31Typ 525I (EUR)Typoszereg E E39 ()Seria 5Rodzaj konstrukcji LIMUkład kierowniczy LLDrzwi 4Silnik M54Pojemność skokowa 2.50Moc 141Napęd HECKSkrzynia biegów MECHKolor ANTHRAZIT METALLIC (397)Tapicerka STOFF FLOCK/ANTHRAZIT (F6AT)Data prod. 2000-10-23Składanie WyposażenieKodNazwa (interfejs)Nazwa (ETK)S169A ABGASNORM EU3 Redukcja spalin EU 3S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palącychS534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatycznaS661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CDS863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, EuropaS888A DAENISCH / BORDLITERATUR Bordliteratur dänischS896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Sterowanie św. do jazdy w dzieńSkładanie Wyposażenie seryjneKodNazwa (interfejs)Nazwa (ETK)S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowaS548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrówS851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

A jeśli to faktycznie dokładka? Jak teraz dojść co do czego :-(

Chyba najbardziej zależałoby mi na tempomacie :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.