Skocz do zawartości

e39 520d / Czujnik temp. zewn.


cristianols

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowy na forum oraz od niedawna jestem posiadaczem bmw e39 tak nawiasem super autko nie zaluje chociaz chcialem mniejszy samochod bo ja mlody jeszcze nie bardzo pasuje ale kwestia przyzwyczajenia :D

Mam takie pytanie odnosnie czujnika temperatury zewn. bo na komputerze pokazuje mi -40 stopni wiem wiem albo brak czujnika albo przerwane kable jeszcze tego nie sprawdzalem bo nawet nie wiem gdzie sie ten czujnik znajduje ale zauwazylem ze nie mam z przodu nadkoli a pewnie ten czujnik wlasnie sie na nich znajdowal, poprawcie mnie jak sie myle. Druga sprawa to taka czy jak bedzie nie dzialajacy czujnik temperatury to beda problemy z automatyczna klimatyzacja? Trzecia sprawa to taka ze po otwarciu drzwi wlacza sie CHYBA WEBASTO w moim odczuciu chyba nie powinno tak byc no ale tak to jest jestem zielony w tych sprawach i pewnie tez beda problemy z webasto gdy jest niedzialajacy czujnik temperatury :( nie wiem wogole jak to ma dzialac czy to jest ogrzewanie postojowe? Ustawia sie temperature np. rano ma sie uruchomic i mi ogrzac bude oraz slinik w zimie?

Nastepna i ostatnia sprawa to taka czy zamiennik czujnika temperatury rozni sie czyms czy to tylko kwestia tego ze czujnik ori jest drozszy a zamiennik tanszy pytam tylko zeby nie wydac pieniedzy w bloto dotyczy to tez nadkoli bo bede kupowal i chce zrobic wszystko na cacy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach