Skocz do zawartości

maglownica


Wojciech35

Rekomendowane odpowiedzi

Poradźcie!

To stukanie w zawieszeniu o którym pisałem w porzednim poście, najprawdopodobniej pochodzi jednak z maglownicy. No i zacząłem szukac takowej używanej, bo nowa kosztuje ok.4tys.PLN.

Prośba moja jest tego rodzaju:

z jakiego jeszcze innego modelu bedzie pasowała u mnie?

(dodam że ja mam 1999 rok, E39, 525TDS).

Jak dzownie po ludziach to pytają sie mnie, czy z czujnikiem czy bez. U mnie jest raczej bez, prawda? Czy servtronic czy nie? raczej na pewno nie...

Pomoże ktoś...coś....podpowie..?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce dodać coś...i odświeżyć temat

znalazłem na Allegro coś takiego:

- maglownica http://www.allegro.pl/item145046791_maglownica_kolumna_kierownicza_bmw_e39.html

oraz

- usługa regeneracji http://www.allegro.pl/item144436611_przekladnia_kierownicza_bmw_seria_5_regeneracja.html

 

Poradźcie co lepiej? Kupić czy regenerować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie e39 cierpia z powodu marnego magla. W kazdym predzej czy pozniej pojawia sie minimalny luz, ktory nie ma (przez dluzszy czas) wplywu na bezpieczenstwo jazdy ale stuka irytujaco. Dlatego ja bym nie kupil uzywki tylko oddal do regeneracji lub wymienil na zregenerowaną

pozdrawiam

t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Cena za regeneracje jest dosc dobra. A ta przekladnia ktora kosztuje te magiczne 4tys. to najprawdopodobniej i tak jest regenerowana. Wiekszosc producentow tak robi gdyz koszt wytworzenia nowej przewyzsza zdecydowanie regeneracje. Pozdrawiam

czyli jak Wojciech35 zdecydował by się na nową i pójdzie do dilera to za 4.000zł wyniesie używaną? to może do nowych samochodów też wkladają po regeneracji bo za drogo kosztuje wyprodukowanie nowej?

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw pojedź do dobrego mechanika który bumierami sporo sie zajmował.

 

Luz na maglu można regulować, w bardzo niewielkim zakresie, ale można.

Więc byc może wystarczy regulacja i będzie OK :cool2:

 

Jezeli nie - regeneruj swoją, lub szukaj regenerowanej. Używki sobie daruj. :nienie: używane czesci to do malucha, nie do dużego ciężkiego i przede wszystkim szybkiego samochodu.

 

AHA! i bardzo ważne nie wszystkie e39 mają marne magle :nienie:

M62 czyli V8 mają niezniszczalne przekładnie slimakowe :cool2:

Pozdrawiam!

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Panowie za rady i podpowiedzi.

Zdecydowąłem sie na regenerację. I pojawiła sie kolejna konieczność wyboru: znalazłem firmę w Łodzi...za 450PLN i dzwoniłem też do Eltek-u w Słupsku,tam robią za ok.800PLN. Czy te 450 to nie za tanio...albo czy 800 to nie za drogo? Ten pierwszy może odwala "chałturke"...? A Ci drudzy...może zdzierają ile sie da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu wielu postów dotyczących zawieszenia zastanawiam się jakie są objawy uszkodzenia maglownicy.

W moim aucie gwałtownie z dnia na dzień pojawiły sie odgłosy "tłuczenia" czegos o jakiś cylinder , tuleje , odgłoś dudniący w rurze ale jedynie na dużych nierównościach . Przecieki na maglownicy było już wcześniej ale wspomaganie jest ciągle , auto dobrze sie prowadzi nie ma żadnych nieprawidłowości zawieszenia tylko odgłosy irytują i zmuszaja do myślenia. Czy jak padnie maglownica to olej od wspomagania ucieknie całkowicie i grozi to uszkodzeniem pompy wspomagania.

Czy samemu można zdemontować maglownicę i jak wyglada ewntualna procedura.

 

Wielkie dzięki za odzew w mojej sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regenerowałem juz magiel u kolesi z Motopolu z łodzi za 450 i polecam kazdemu,szybko i magiel jak nowy!proście tylko by nie wysyłali przesyłką za 90 zlote a jakąs tańszą!

p.s.dla tych co czuja ze 450 to za mało polecam słupsk ale oprócz ceny nie wiem nic wiecej o tym zakładzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIestety jeszcze nie uporałem sie z tym, ale w tym tygodniu ruszam z tym. Zdecydowałem sie jednak na Łódz.

O przebiegu całej "operacji" poinformuje was natychmiast po jej zakończeniu!

Zas jesli chodzi o innych pytających...to u mnie to na pewno maglownica stuka. Byłem na dwóch różnych ścieżkach....i "szarpnąłem" sie nawet na diagnostykę w serwisie BMW (a co? :norty: ). Ta ostatnia wizyta utwierdziła mnie w diagnozie: maglownica! Są wyczuwalne, słyszalne stuki, kiedy koła pokonują większe nierówności. Nie metaliczne, nie wyczuwalne na kierownicy, ale jednak dość słyszalne. Takie...dudniące. No i skoro nawet BMW mówi że to maglownica...to nie mam powobu nie wierzyć, tym bardziej, że sam mogłem to sprawdzić i zobaczyć.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.