Skocz do zawartości

Jak poznać e39 po liftingu?


Robert32

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Lifting był 2000 r. - także samochód o którym mówisz już na 100% jest po. Róznice niewielkie, ale są: inny zderzak przedni - halogeny owalne, a nie prostokątne, lusterka bardziej kanciaste niż przed liftem, griil szerszy, inne lamy z przodu i z tyłu - ale to w zależności czy masz ksenon czy zwykłe żarówki...no i jeszcze parę detali - inna kierownica, więcej poduch - chociąż w starszych lepiej wyposażonych wersjach też było ich tyle - chyba po lifcie zacząto wrzucać kurtyny boczne, czego nie było przed. Silnik 2.0 diesla - to najsłabsza jednosta i piątka jest za ciężka na ten motor, jeśli chcesz naprawdę czuć frajdę z jazdy, a nie tylko pokazać, że masz e39, to kup sobię 6 garów min.
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Lifting nastąpił we wrześniu 2000 roku. Na pierwszy rzut oka samochód po licie można poznać po lakierowanych listwach ochronnych (wcześniej nie były lakierowane - z drugiej strony masa ludzi w starych modelach lakierowała sobie te listwy) i po okrągłych halogenach. Zmianie uległo wiele elementów ale najważniejszymi zmianami była zmiana silników:

Benzyna:

2,0 zastąpił 2,2

2,5 (523i) zastąpił mocniejszy silnik 2,5 (525i)

2,8 zastąpił 3,0 itd

Wzmocniono także silniki diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o chromy, to zalezy od wersji, albo masz z chromami albo shadow line, a roznica podobno jest w tym ze przed liftem chrom jest w gornej czesci listy a po lifcie w dolnej (albo na odwrot) ale czy to prawda? trzeba by popatrzec na ogloszenia na fotki

Konrad


http://www.maxmotors.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o chromy, to zalezy od wersji, albo masz z chromami albo shadow line, a roznica podobno jest w tym ze przed liftem chrom jest w gornej czesci listy a po lifcie w dolnej (albo na odwrot) ale czy to prawda? trzeba by popatrzec na ogloszenia na fotki

 

Dokladnie, przed liftem chrom na gorze po lifcie na dole.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie glebiej sie nad tym zastanowilem i powiem tak: przejrzalem prawie wszystkie e39 po 2001 na allegro (oczywiscie czarne itp, zeby bylo widac) i z tego co zauwazylem to 90% z nich nie ma chromow, a reszta to rzeźby typu: chrom tylko na drzwiach, chrom wszedzie tak jak w starym modelu + nerki przed liftem itp

 

Faktycznie wyglada chyba na to ze po lifcie listwy zamiast matowe, sa poprostu pomalowane pod kolor auta (w niektorych moze sie wydawac ze jest troche chromu ale to chyba tylko odblask slonca na zdjeciu)

 

sam juz nie wiem

Konrad


http://www.maxmotors.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jesli chodzi o chromy, to zalezy od wersji, albo masz z chromami albo shadow line, a roznica podobno jest w tym ze przed liftem chrom jest w gornej czesci listy a po lifcie w dolnej (albo na odwrot) ale czy to prawda? trzeba by popatrzec na ogloszenia na fotki

 

po lifcie w wersji chromowanej nie ma chromu na listwach ochronnych drzwi - ja mam taka wersje

 

na dowod:

 

http://xs414.xs.to/xs414/07153/resizeDSC06444.JPG.xs.jpg

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po optyce można łatwo poznać lifting.

W wersjach poliftingowych zostały zmienione najbardziej rzucające się w oczy reflektory z przodu (ringi), nerki posiadają pogrubioną częśc chromowaną, zderzak przedni jest bardziej w dół pociągnięty i ma okrągłe halogeny. Lampy z tyłu zostały zmienione na "celis LED" (światłowód podświetlany diodą), listwy ochronne dookoła samochodu są też naturalnie inne jak już żeście pisali, są bardziej wyoblone i lakierowane. Mogą być z chromem lub bez a chrom znajduje się na dolnej części liswy w przeciwieństwie do przeliftingowych gdzie znajdował się na górnej części, był szerszy i bardziej widoczny. Chromowana listwa na tylnej klapie występuje tylko w połaczeniu z chromem na listwach ochronnych. Wnętrze samochodu można poznać po znienionej kierownicy oraz wyłącznika zespolonego (manetek kierunków i wycieraczek), zegary posiadają chromowane obramówki, panel klimatyzacji został zmieniony oraz listwa ze sterowaniem podgrzewanymi siedzeniami, ASC zastąpiło DSC, monitor nawigacji zastał zastąpiony 16:9, telefon z kablem zamieniona na bezprzewodowy siemens BITII. Nawiew na tylną kanapę posiada regulacje zimno-ciepło, czego nie było wcześniej. Zmieniła się również kolorystyka listew ozdobnych wewnątrz samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Po optyce można łatwo poznać lifting.

W wersjach poliftingowych zostały zmienione najbardziej rzucające się w oczy reflektory z przodu (ringi), nerki posiadają pogrubioną częśc chromowaną, zderzak przedni jest bardziej w dół pociągnięty i ma okrągłe halogeny. Lampy z tyłu zostały zmienione na "celis LED" (światłowód podświetlany diodą), listwy ochronne dookoła samochodu są też naturalnie inne jak już żeście pisali, są bardziej wyoblone i lakierowane. Mogą być z chromem lub bez a chrom znajduje się na dolnej części liswy w przeciwieństwie do przeliftingowych gdzie znajdował się na górnej części, był szerszy i bardziej widoczny. Chromowana listwa na tylnej klapie występuje tylko w połaczeniu z chromem na listwach ochronnych. Wnętrze samochodu można poznać po znienionej kierownicy oraz wyłącznika zespolonego (manetek kierunków i wycieraczek), zegary posiadają chromowane obramówki, panel klimatyzacji został zmieniony oraz listwa ze sterowaniem podgrzewanymi siedzeniami, ASC zastąpiło DSC, monitor nawigacji zastał zastąpiony 16:9, telefon z kablem zamieniona na bezprzewodowy siemens BITII. Nawiew na tylną kanapę posiada regulacje zimno-ciepło, czego nie było wcześniej. Zmieniła się również kolorystyka listew ozdobnych wewnątrz samochodu.

 

wow, jestem pod wrazeniem :)

 

nie zgodze sie z tymi ramkami na zegarach, to wystepowalo chyba tylko w wersji m (optycznej)

 

ten chrom na listwach ochronnych, to musze sprawdzic, ja go nie mam, ale to moze faktycznie kwestia tylnej listy chromowanej na klapie bagaznika, ktorej rowniez nie mam

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chromowane ramki w zegarach powinny mieć wszystkie polifingowe modele, jedynie z koncówki 2000r mogą ich nie mieć. Jesli ich nie masz a posiadasz młodszy egzemplarz to najprawdopodobniej zostały wymienione - może przez znany problem znikających pixeli.

Jeśli chodzi o listwy ochronne to były trzy kombinacje:

1. shadow line, M-technik

-okna bez chromu

-listwy drzwi czarne matowe

2.

-okna z chromem

-listwy drzwi lakierowane pełne

3. Chrom packiet

-okna z chromrm

-listwy drzwi lakierowane z chromem

-listwa na tylnej klapie (chrom)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze kolego ze w sprawie liftingu jestes mocny, wiec moje pytanie jest takie: czym sie roznia te przelaczniki wycieraczek o ktorych wspomniales? oraz panel klimy. Ja na klimie mam przycisk REST a zauwazylem ze nowszych jest przycisk MAX , jaka to jest roznica?

Konrad


http://www.maxmotors.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
chromowane ramki w zegarach powinny mieć wszystkie polifingowe modele, jedynie z koncówki 2000r mogą ich nie mieć. Jesli ich nie masz a posiadasz młodszy egzemplarz to najprawdopodobniej zostały wymienione - może przez znany problem znikających pixeli.

(...)

 

jeszcze raz slowa uznania w zakresie wiedzy liftingowej :)

 

ramek nie mam, samochod jest mlodszy niz koncowka 2000 r., pamietam kiedy ogladalem przed zakupem fury (tylko poliftingowe), ramki pamietam z m pakietowych wersji

 

wymiana licznika? rozumiem, za chodzi Ci o wymiane kompletnego licznika? czyli, ze przebieg jest inny niz w rzeczywistosci itd.; nie sadze, za duzo poprzedni wlasciciel musialby sobie zadac trudu z dobrabianiem historii papierowej

 

temat blahy, ale mnie interesujacy - moze wypowiedza sie inny poliftingowcy, czy wszyscy maja ramki na zegarach (oryginalne oczywiscie)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana licznika? rozumiem, za chodzi Ci o wymiane kompletnego licznika? czyli, ze przebieg jest inny niz w rzeczywistosci itd.; nie sadze, za duzo poprzedni wlasciciel musialby sobie zadac trudu z dobrabianiem historii papierowej

Żaden trud. Przy wymianie zegarów, serwis ustawia nowe zegary tak, żeby przebieg zgadzał się ze starym.

 

Ja też nie mam srebrnych ramek u siebie, ale i też wiem, że zegary były wymieniane ze względu na zanikające pixele. Z drugiej strony, patrzyłem na kilka innych e39 po liftingu jak szukałem swojej i żadna nie miała takich ramek. No ale może to tylko wersje USA nie miały w standardzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orkwisz jak mamy REST to najprawdopodobniej możemy tylko wykorzystać gorący silnik do grzania na postoju a jak jest MAX to dodatkowo można wykorzystać max klimy do schłodzenia wnęcza i to bez ustawiania ręcznego temperatury , naciskasz i automatycznie 16 stopni i obieg zamknięty i wentylator na maxa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na marginesie dodam że w 2002 roku był jeszcze jeden lifting i to wtedy doszedł chrom na listwy boczne, tylną klapę oraz aluminiowe obwódki na zegarach. A pierwszy lift był wrzesień 2000. Jak ktoś ma czarne listwy i ma 2001 jest to na 100% jego samochód był bity.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja na marginesie dodam że w 2002 roku był jeszcze jeden lifting i to wtedy doszedł chrom na listwy boczne, tylną klapę oraz aluminiowe obwódki na zegarach. A pierwszy lift był wrzesień 2000. Jak ktoś ma czarne listwy i ma 2001 jest to na 100% jego samochód był bity.

 

ostatnie zdanie nie trzyma sie kupy z reszta Twojej wypowiedzi

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za błąd składniowy ale robię parę rzeczy na raz :) Chodzi mi o to że jak ktoś ma BMW 2001 rok i czarne listwy to na pewno było rozbite.

 

hmm odrazu rozbity to musialby byc klepany i malowany do okola wiec watpie zeby zapomnieli pomalowac listew a moze to INVIDUAL czy jak to sie zwie zarządany przez osobe kupującą auto z salonu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

zeby trzymalo sie wszystko kupy, musialbys napisac o roczniku 2002 a nie 2001, zapewniam Cie, ze jesli ktos jezdzi rocznikiem 2001 (bez wzgledu czy to shadowline czy nie shadowline) i ma czarne listwy, to tak wlasnie wygladal samochod wyjezdzajac z fabryki :)

 

edit:

skumalem o co Ci chodzilo, ja mam 2001 i czarne listwy i tak to wygladalo w 2001 r., kiedy samochod wyjezdzal na parking przed fabryke... ale ja mam czarny samochod

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.