Skocz do zawartości

lewarek zmiany biegów w niewłasciwym miejscu


Kris...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. poza tym ze na zimnym silniku biegi 1 i 2 ciezko wchodza i czuc jak synchronizato miejsca szukaja właściwego :? to poza tym mam jeszcze jeden problem. Mianowice lewarek powinien w połozeniu luzu zajac pozycje pomizy 3 a 4 w moim pszypadku bardzo czesto wskakuje mi na nr 5 czasem wruci na swoje miejsce na rozgrzanym silniku ale scora częsściej się to dzieje. Co to moze byc ?? ma ktoś jakies pomysły dodam ze sprzęgło daje juz znac o sobie nie ma szans na zaszuranie butami... powoli rozgladam sie za nowym :cry: ale co do pozycji lewarka to jestem w kropce... olej ?? czy raczej mechanizm kasety lewarka czy wodziki w skrzyni ?? moze poduszki... ale na oko wygladaja na ok :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim E-39 zauważyłem coś podobnego. Jednak jeżeli jadę po mieście i używam pierwszych czterech biegów to lewarek na luzie znajduje się w pozycji 3 i 4 biegu. Za miastem, przy piątce to się zmienia tzn. po włączeniu czwartego biegu z położenia piątego pchnięcie lewarka do przodu wrzuca znów piąty bieg. Sytuacja wraca do normy gdy włączę trzeci bieg. Nie mam pojęcia czy coś się dzieje czy konstrukcyjne auto jest tak zrobione, by bez problemu redukować biegi z piątego na czwarty i odwrotnie. Może ktoś ma więcej doświadczenia w tym względzie. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.