Skocz do zawartości

Regulacja hamulca ręcznego


Pasjonat

Rekomendowane odpowiedzi

Ponoć w E60 nie reguluje sie to przy recznym w kabienie tak jak np w E39. Można wyregulować szczeki w kole. Jak bedziesz obracał tarczą hamulcową i patrzył przez jedną z dziurek na śrube to w pewnym momencie zobaczysz przez ten otwór zębatkę do rozchylania szczęk. Śruba powinna byc między godziną 12 a 2 jak pamiętam. Kręcąc tą zębatką mechanik rozchylil szczeki tak aby po założeniu nowej tarczy bylo ok.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć w E60 nie reguluje sie to przy recznym w kabienie tak jak np w E39. Można wyregulować szczeki w kole. Jak bedziesz obracał tarczą hamulcową i patrzył przez jedną z dziurek na śrube to w pewnym momencie zobaczysz przez ten otwór zębatkę do rozchylania szczęk. Śruba powinna byc między godziną 12 a 2 jak pamiętam. Kręcąc tą zębatką mechanik rozchylil szczeki tak aby po założeniu nowej tarczy bylo ok.

 

Zgadza się w 1000% . Lecz żeby wyregulować ręczny w E60/61 pod dzwignią ręcznego jest zabezpieczenie , nie wiem właśnie jak rozbezpieczyć to zabezpieczenie by wyregulować reczny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.