Skocz do zawartości

BMW 520i E60.Blad poduszek i pasow


wiacekjacek

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie .Zapalil mi sie komunikat z bledem poduszek i pasow bezpieczenstwa,poprostu tak samo z siebie.Zajechalem do auto elektryka podlaczyl kompa i tu zero bledow,teraz pytanie czy mogl miec zly program do diagnozy?(nie wiem jaki mial),czy moze jest jakis myk o ktorym nie wiem.Skad ten blad? Z gory dziekuje za podpowiedzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego użyj opcji SZUKAJ, nawet tego nie musisz!!! parę postów pod Twoim masz podobny przypadek!

Nie wiem czym to diagnozował ale błędy powinny jakieś być, bardzo prawdopodobne że mata.

Najlepiej diagnozować INPA DIS, ista d

 

Tu masz taki temat:

viewtopic.php?f=73&t=164448

i w tym temacie też link podobny

 

Nie powtarzajcie wątków w koło tych samych! Powinieneś dostać BANA od admina.

Nie jesteś nowym na forum, masz tyle postów a takie rzeczy robisz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, że inpa nie pokazała żadnych błędów jak BC Ci sygnalizuje o błędzie, może zmień mechanika, który się zajmuje poważniej BMW,bo koleś jak by się znał to coś by zdiagnozował co jest przyczyną a nie podpiął pod program i stwierdził, że brak błędów.

Czy masz cały czas ten błąd, czy po podpięciu może Ci go wykasował i go brak? Masz na monitorze napis: Restraint System? Jeśli coś jest z matą, lub coś nie łączy chwilowo to błędu nie będzie przez jakiś czas, ale po czasie się pojawi. Jak jest cały czas błąd to dziwne mi się wydaje by nawet inpa nie pokazała błędu.

Przyczyn może być wiele, nawet może któraś klema dobrze nie łączy, może słaby aku można wymieniać i wymieniać.

Może nawet coś z zapięciem pasa jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec akumulator byl nie do konca naladowany(czarne oczko kontrolne).Podjechalem do servisu Boscha (tamten elektromechanik faktycznie jakis z przypadku),komp polaczyl sie z autem ale nie mogl odczytac bledow tzn pokazywal zero,ale mily mechanior zaczal kombinowac i znalazl zaraz przyczyne kawalek plastiku zostalo w gniezdzie diagnostycznym(pewnie ktos sie kiedys nie zle bawil).Bledy skasowane i wszytko gra jak na razie ,chociaz podejzewam ze bateria i tak do wymiany bo jest w aucie od nowosci.Ciekawi mnie ten plastik.jestem drugim wlascicielem auta a pierwszym byl szef BMW Niederlasung Hamburg dziadzia co najezdzil nim 60tys.Czyzby jego fachowcy odwalili kiedys fuszerke i polamali jakas wtyczke w gniezdzie

Wielkie dzieki dla tmks2 i Luczar za podpowiedzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam znowu mi wywalilo blad poduszki.W sobote wieczorem bylem na myjce i w niedziele rano bang poduchy.Teraz zaczynam jakos kojazyc ,ze wczesniej wywalilo tez jakos po umyciu auta.Ogladalem wszystko bardzo dokladnie i suchutko ,pod siedzeniami,w bagazniku i pod macha.Mial ktos cos podobnego?

Z gory dzieki za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi kolego co jakiś czas też wyskakuje ten błąd, ja u siebie doszedłem do tego że chyba ta klema pirotechniczna robi jakiś problem, ktoś przy niej grzebał i źle wkręcił nakrętkę i zerwał gwint. Dzięki temu co jakiś czas pojawia mi się ten błąd ale po poprawieniu tego kabla na jakiś czas mam spokój. Sprawdź u siebie może przyczyna podobna.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jwst jakis blad w slupku z pasem bezpieczenstwa od srony kierowcy "Timeout" czy jakos tak.Dokladna diagnoze moze przeprowadzic niby tylko serwis BMW.Blad na razie wykasowany ,jak znajde troche wiecej czasu podjade do ASO.

Nie lubie jak mi cos pimpoli i swieci cokolwiek na czerwono na liczniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę tworzył nowego tematu bo mam podobny problem:

 

Na I'drive wyświetla mi błąd: "System ochrony pasażera fotela przedniego niesprawny" po rozszerzeniu-Napinacz pasa lub ogranicznik napięcia jest niesprawny.

 

Na zegarach wyświetla się błąd poduszki na żółto.

kontrolka od pasów działa prawidłowo.

 

Po skasowaniu błędu INPĄ problem powraca w zależności od czestotliwości zasiadania pasażera w przeciagu kilku- kilkunastu dni.

 

Jest to spowodowane uszkodzoną matą zajętości w fotelu? bo nie wydaje mi się żeby niesprawny był sam napinacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Niema co plakac i sie podawac.Ja blad poduszek i napinacza pasow kasowalem dlugo az w koncu cholerstwo ustapilo bo wiedzialem ze to taki kaprys elektroniki BMW.Tez sie zastanawialem nad emulatorem ale gosc mi odradzil bo powiedzial ze jezli podlonczy emulator to mam tylko dwie opcje: 1,beda odlonczone poduszki i wrazie wypadku nie wystrzela a 2,bede musial jezdzic z zapietym pasem pomimo ze nikt nie bedzie siedzial a poduszki zadzialaja w razie wypadku....hm trzeciej opcji chyba niema,wiec nie wiem czy taka teoria jest autentycznie faktyczna.Dodam tylko ze gosc jest mega dobry w elektronice :wink:
The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

u mnie było tak.

nie wiem co zrobił sprzedający ale:

jezdziłem z nim i nic nie świeciło.

zajechałem do domu. potem przejechałem bliżej klatki.

zacząłem bawić się na postoju fotelem bo mam komforty, wyregulowałem sobie fotel i poszedłem do domu.

rano wchodzę. bład napinacza pasów i dziękuje.

chciałem dziś zajrzeć do tych kostek ale tam ich jest multum.

aha. moja mata widzi pasażera. ogrzewanie foteli działa.

 

jak to naprawić żeby miało ręce i nogi? widzę że w etce jest jakiś kabelek- zestaw naprawczy do napinacza. moze to tylko to wystarczy?

 

na dodatek w pracy przeleciałem auto karcherem. w domu wszystkie czujniki z tyłu widzą przeszkodę. grrr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

0x93F8 ZK17 / Endbeschlagstrammer Fahrer

 

Taki błąd wywala u mnie po zmianie ze zwykłych pół elektrycznych foteli na pół elektryczne sportowe fotele. Napinacze przełożyłem ze starych foteli - wczesniej żadnego błędu.... o co chodzi w tym błędzie????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0x93F8 ZK17 / Endbeschlagstrammer Fahrer

 

Taki błąd wywala u mnie po zmianie ze zwykłych pół elektrycznych foteli na pół elektryczne sportowe fotele. Napinacze przełożyłem ze starych foteli - wczesniej żadnego błędu.... o co chodzi w tym błędzie????

 

 

Może się komuś przyda....

Sprawa wyjaśniona - we wtyczce w lewym napinaczy brakowało tego plastiku - zatrzasku który nie dociskał piny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
odgrzebie troszke temacik, Niestety i mnie dopadło to, prawdopodobnie przez kleczenie kobiety :mrgreen: na fotelu poszła mata, wczesniej było wszytsko okej, wiec przypuszczam ze to to. Jak wyglada sprawa z emulatorem? Wiem ze bedzie cały czas wykrywał pasazera ale czy bedzie piszczał czujnik od zapiecia pasów bezpieczenstwa jezeli nikt na nim nie bedzie siedział?. Jak z tym jest tak na chłopski rozum, czy wogole warto w to isc, czytałem jeszcze o programowaniu, chodz niestety niemam kompa i bede musiał to robic na warsztacie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.