Skocz do zawartości

E60 i CB Radio


Prezioso

Rekomendowane odpowiedzi

Forumowicze - jakiś czas temu wpadł mi w ręce zestaw CB - radio Mtech Legend II oraz antena Midland (? chyba) . Nie znam się na tym ale darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda :) ponoć. Nie korzystam z tego na co dzień, bardziej odświętnie jak jadę w dalszą trasę i co zauważyłem:

- mam dwa gniazda w E60 - popielniczka w desce i bagażnik. Użyłem do popielniczki rozdzielacza na 2 gniazda i po wpięciu nawigacji jako drugiego elementu CB strasznie szumi - do tego stopnia że zagłusza w zasadzie wszystko - powiedziałbym przestaje działać bo non stop mocno szumi. To samo jest gdy cokolwiek wepnę do drugiego gniazda (powiedzmy CB w bagażniku a Navi w desce)

- jak mam wpięte tylko CB jest wszystko OK - póki nie chcę:

* włączyć spryskiwacza szyb

* ustawić lusterka

* ustawić fotela.

Generalnie robi się przebicie i słyszę pracę niemal każdego silniczka ;) na radiu.

 

Czy ktoś miał już taki przypadek w swoim samochodzie ? Czy jakiś filtr na radiu pomoże ?? Co o tym sądzicie ? Dodam że zapiąłem jakieś inne radio (no name) i efekt był identyczny.

Traktuję to bardziej jako ciekawostkę niż dyskwalifikujący problem bo jak napisałem CB używam sporadycznie, ale jak już coś wyczaję to muszę to jakoś rozwiązać bo nie daje mi to spokoju.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, zakładanie jakichkolwiek filtrów nie przyniesie Ci żadnego efektu. Miałem kiedyś podobną sytuację w innym samochodzie i tylko pomogło mi wymiana radia na takie z wbudowanym filtrem nb/anl. Najlepiej podjedz do jakiegoś serwisu może coś pomogą. Możesz się jeszcze zwrócić do kolegi "KNKTR5000" na tym forum, on siedzi w tym temacie to może Ci coś pomoże.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach