Skocz do zawartości

520d M47N2 kreci dwa razy nie odpala


kkx5

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

witam.sprawa tyczy sie auta kolegi.przeszukalem forum, podobnego tematu, objawu nie znalazlem.

kluczyk w stacyjke, sprzeglo, naciskam na guzik, auto zakreci tak ze dwa razy i koniec. nie odpala.

problem jest taki ze czasem pali caly dzien, innego razu nie chce odpalic rano, raz wieczorem, bez reguly. jakby wogule przestalo krecic byloby latwiej a tak nie wiem gdzie go ugryzc?

czasami potrafi tak przy 4tej probie odpalic, wciaz w ten sam sposob, zakreci dwa razy i przestaje krecic. zawsze kreci dwa razy rozrusznikiem.

zdarzylo sie pary razy ze po probie odpalenia wywala na ekranie Safety Restraint System fault

akumulator dobry, ladowanie jest ok. ibs dobry. naboj raczej dobry. podlaczenie na krotko nic nie dalo.

bledow w kompie brak, bylo cos odnosnie klemy ale to pewnie przy odlaczaniu akumulatora.

wyglada na utrate zasilania? nie wiem czy jest jakis przekaznik?

prosze o kazda rade i podowiedz.jest to strasznie meczace bo nie wiadomo czy odpali jak ze sklepu wyjdzie czy nie? :roll: dzieki

Edytowane przez kkx5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem podobny problem i felerny okazał się czujnik położenia wału. Najlepiej od kogoś na zamiankę wziąć sprawny i poobserwować, aby w ciemno nie kupować. Wszystkie parametry czujnika oczywiście były ok. Możesz jeszcze komputerem obserwować czy w trakcie kręcenia rozrusznikiem komputer widzi obroty wału. :) To tak co na szybkiego przyszło mi do głowy pod warunkiem sprawnej pompy. Pzdr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
pompa sprawna. z czujnikiem nie pomyslalem. sprawdzalem wczoraj w bagazniku polaczenie tego kabla pod wygluszeniem.wszystko ok.dzis auto chodzilo caly czas a wieczorem znowu za 5tym razem odpalilo.wciaz w ten sam sposob. kreci dokladnie dwa razy i sam przestaje.dzis sprawdzalem w poludnie i zero bledow.kolega do domu pojechal i dzwonil ze znowu to samo.chyba podjade do niego i zczytam bledy.moze cos wywali...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
wlasnie tak ta jego beemka sie zachowuje. sprawdze panowie ponownie co mi inpa tym razem powie, wczesniej za duzo bledow przez rozlanczanie aku bylo aby cos z tego wynikalo.tymczasem dzieki.to jest jakies naprowadzenie.zobaczymy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
uaktualnienie. dzis po wczorajszym nie odpaleniu, zero bledow.czy czujnik walka badz walu, nawet nie sprawny, moze nie wywalac bledow w kompie? wywala jak go odlanczam z kostki. dzis testowalem. a dwa, czy jesli auto chodzi i zdejmuje wtyczke z czujnika walka, tam u gory to czy powinna byc jakas reakcja? w jego aucie nie ma zadnej reakcji.dzieki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
uaktualnienie...czujnik walka wymieniony. objawy dalej takie same. wczoraj bez problemow caly dzien, dzis znowu to samo...czyli teraz co? wymienic czujnik walu? ponowie pytanie: czy wadliwy czujnik nie pokaze bledu zadnego?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
update: czujnik polozenia walka wymieniony (nawet pare roznych), filtr paliwa wymieniony...dalej tak samo. ostatnio doszlo do tego, ze autko gaslo podczas jazdy. jakies inne pomysly?...meczaca sprawa.. :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
no tego nie...dojscie w tym silniku jest do tego czujnika tak wspaniale ze trudno to opisac, nie zrobie tego sam bynajmniej, bez podnosnika, a zwazywszy na to, ze bledow zadnych nie ma, ciezko kolege mi namowic na to ze to ten czujnik bo jesli to nie ten problem? ponowie to pytanie: czy wadliwy czujnik nie wywali bledow? dzieki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Przygod ciag dalszy:

-czujnik walka zmieniony-bez zmian

-czujnik walu(o zgrozo) wymieniony-bez zmian

-filtr paliwa wymieniony-bez zmian

-listwa wtryskowa wymieniona-bez zmian

auto dalej raz pali, raz nie

Pojawily, za kazdym razem pojawiaja sie zaraz po wykasowaniu i odpaleniu takie bledy:

4660-power supply

4687-throttle valve actuator

4B90-rail pressure monitoring on engine start

4332-rail pressure control valve activation

Komp. na listwie pokazuje przy odpalaniu 450bar a jak auto pracuje 400bar...

Jakies pomysly???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Walki z autem ciag dalszy. zauwazylem, ze jesli juz auto odpali to pali za kazdym razem. Problem pojawia sie zawsze jak auto postoi chwile. Czasami wystraczy nawet 5minut i juz nie pali. zapali jak sobie chce. Nie ma znaczenia czy cieply czy zimny czy cieplo czy zimno na zewnatrz. Moze macie jakies inne pomysly? czy moze to byc modul EWS? Czy warto go INPA skalibrowac? zakodowac?dlaczego auto kreci dokladnie dwa razy a nie odpala?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.