Skocz do zawartości

93CA brak lusterek


marcinnika1

Rekomendowane odpowiedzi

witam koledzy,

po raz pierwszy pod moje auto podlaczylem icom'a i zrobil aktualizacje prog... chyba wszystkich modolow zajelo to troszke czasu ale bylo warto silnik plynie wraz ze skrzynia Auto jak nigdy wczesniej Zero szarpania po prostu poezja...

Ale jest jeden mankament zniknely lusterka ISTA/p widzi modul lusterek prawidlowo ale poazuje brak fizycznego kontaktu z lusterkami , bezpieczniki sprawdzilem sa OK wiec co jeszcze przeoczylem ??? wywala tylko 2 bledy lusterek rawego i lewego 93CA i 93C9

czyli KGM: No LIN comunication with door mirror , front passenger side & oraz to samo KGM : No LIN...driver's side

pojawilo sie natychmiast po aktualizacji icom'em na najnowszy...SGM-ZGM/KGM stary byl 9167202 obecnie jest 9221110

prosze podsuncie mi jakis pomysl jak to rozwiazac? o co moze jeszcze chodzic ? :cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzilem ze kostka w lusterku jest na 3 kabelki, czyli sterowane komendami LIN_BUS

czy jest mozliwosc przywrocenia starego sterownika przy pomocy icom-a w ISSS (bo nie mam innego kabelka aby uruchomic ncs lub winkpf) bo na icomie one nie dzialaja

to chyba ten nowy sterownik ? jest problemem bo nic innego nie bylo dotykane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:oops: dzieki Capaz

sprobuje jeszcze kilka razy w wolnej chwili a jak nie pojdzie to bede musial poczytac o prawidlowym skonfigurowaniu tych programow z icomem ... tylko z tym czasem u mnie krucho, ale z tym sie nie pali bo lusterka nie sa niezbedne na wczoraj... da sie z tym zyc :D

chodzi raczej o sama istote tej zagadki, ze niby wszystko pieknie sie programuje a tu klops bo cos nie dziala ...

 

ps

aaa i co mnie zdziwilo ze po aktualizacji dopiero teraz auto widzi przepalone lub brak zarowek w angel eyes i wywala bledy a wczesniej tego nie widzial wcale!

(apropo zarowki w nich spalaly sie po kilku minutach od wymiany wiec zmodernizowalem to troszke wstawiajac w to miejsce wieksza zarowke R10W philipsa (ale o tej samej mocy) i juz sie przestaly przepalac , to przepalanie sie zarowek juz bylo znacznie wczesniej przed aktualizacja...

ISSS jest funkcja zmiany V napiecia ale chyba swiatel drogowych o ile pamietam ,ale nie angel

 

dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze masz racje , jedyne co pokazala mi ISTA/p kiedy podlaczylem ja po raz pierwszy do auta ze ostatni program jakim majstrowano to byl Progman 27 (28) u dealera raczej na Pewno by tym nie robili , ale serwisowany byl na full u dealera do momentu gdy go kupilem od pierwszego wlasciciela

 

ale nie wiem co oni tam leja za olej bo serwis byl robiony 3 mies wczesniej, ale gdy wymienilem olej i filtry... to od razu nie to samo auto cisza i gladsza praca, a na starym oleju to jakby byl woda smarowany lancuch chrobotal ,szelescilo wszystko jak w gruchocie .... no ale przeminelo z wiatrem :D iii teraz pieknie odpala silnik bo wczesniej czesto za 2 razem dopiero , slaby byl strasznie i mulowaty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.