Skocz do zawartości

2,5D brak mocy do 2500obr


krzysztof_goo

Rekomendowane odpowiedzi

Prośba o pomoc w ustaleniu przyczyny braku mocy. Objawia sie to tak że do 2500obr jedzie jak tramwaj, po czym dostaje kopa i idzie pięknie. Przepływomierz wymieniony, kolektor ssący, filtr paliwa, filtr powietrza, separator oleju, turbina mechanicznie sprawna(nie wiem jak elektronika turbiny), testowany w serwisie bmw, żadnych błędów.

Walczę już od miesiąca że o kosztach nie wspomnę a auto nie chodzi.

P-O-M-O-C-Y :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :modlitwa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock:

 

o... a ja mylełm że tak ma być...

 

czyli chyba sobie muszę do serwisu pojechać...

 

a może najpierw byśmy się spotkali, czy ja przypadkiem zboczony nie jestem i jednak moc jest tylko dla mnie subiektywnie nie ma...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobna sytuacje po wymianie pompy paliwa, zostala wymieniona i zamontowana prawidlowa ale nie ustawiona odpowiednio i podczas jazdy jechala jak slimak poki nie lapala turbina wyciagajac troche z sytuacji i jechal lepiej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w zasadzie to samo. Poniewaz mam jeszcze kilka uterek do usuniecia i moje uwagi na serwisie sa czasem bagatelizowane, a czasem przypisywane do uszkodzonego osprzetu i prawdopodobnie skrzyni biegow, to szybko problemu nie uda sie rozwiazac.

Jak tylko sie dowiem / naprawie to zaraz napisze :idea:

A tak na marginesie - wydaje mi sie , ze moje autko oslablo po upgradzie softu - przyspieszenie dopiero po redukcji biegu :mad2:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ nikt merytorycznie nam nie odpowiada, to ja powiem dlaczego myślałem że tak ma być...

 

nasze auta mają turbo.... turbo to nie kompresor dający moc liniowo... turbo napędza się spalinami... poniżej 2 tyś obrotów tych spalin jest mało... potem nagle ich jest więcej i więcej... stąd ten kop...

 

tyle teorii... należy też pamiętać, że od początku producenci kombinują jak taki właśnie efekt, czyli tzw. turbodziurę zlikwidować... stąd kolektory o zmiennej długości, turbiny o zmiennej geometrii łopat itp...

 

i teoretyczne ja mógłbym uznać że cóż... ten typ tak ma, gdyby nie to, że dodatkowo moj egzemplarz 525d dławi się dokładnie na 1500 obr...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co gdybać trzeba jechać do specjalisty mechanika, bo elektryk niczego się nie dowie z kompa bo w/g wszystko jest OK.

Najsilniejszą stroną BMW są silnika dlatego nie uwierzę żeby oni wypuścili na rynek bubla.

 

 

 

 

 

 

http://i228.photobucket.com/albums/ee277/ARNIex/0912ae5ea4f9014c.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i wracam do punktu wyjścia,... kto umie i robi dobrze w wawie lub bliskich okolicach... już parę razy pytałem...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak i tu jesteśmy w punkcie wyjścia......................

Ja ostatnio po analizie kilku mechaników dochodzę do wniosku że to również mogą być wtryski.

teoretycznie, czyli na komputerze błędów nie wykazują ale właśnie jakieś dwa miesiące temu z pospiechu zalałem verwę 98,(jakieś ok 35litrów-dolałem do pełna napędu)i podobno mogły się rozregulować, niby pracują ale nie tak jak powinny.

Może tu leży pies pogrzebany?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak temat braku mocy chyba dobiega końca a rozwiązania brak.

byłem już w kilku polecanych warsztatach w warszawie i piasecznie, zostawiłem u nich dużo kasy i wiem tyle że jeśli byłby zapchany katalizator byłby wzrost ciśnienia za turbiną a przed tzw. filtrem czasteczkowym, jeśli wtryski- wyszłoby na komp, kolektory są ok, turbina też, sterowanie turbawką - niewiem, wiem że motor ma "dopalacz" bo są znacznie zwiekszone dawki paliwa i ciśnienie doladowania.

A mocy brak- bida z nędzą, chiba trza do żyda. szkoda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc jest nas tutaj parę osób z tym samym problemem... a sprawdzał ktoś na niemieckojęzycznych forach? może niemiaszki jakoś już przetrenowały temat...

 

u mnie nasiliło się chyba dławienie w okolicy 1500 - 2000 obrotów... jak wolno dodaję gazu do już dwa - trzy razy potrafi się bujnąć.. podjechałbym gdzieś, ale nie mam zamiaru szukać warsztatu na chybił trafił...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sproboj podmienic przeplywke jesli masz mozliwosc wziecia od kogos - albo kup i zamontuj nieorginalna z np. www.przeplywomierz.pl koszt tylko ok. 250 pln wiec chyba nie tragedia a moze pomoc... te dziadostwa potrafia czasami dziwnie dzialac ...

Ogladałem tę stronkę ale do 530D E60 nie znalazłem przepływomierza (13 627 788 744), chyba, że idzie tam taki sam jak do 530D E39. Tego nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E60 ma inne przepływomierze których nie ma w zamiennikach, cena ori boscha jest dość wysoka ok. 1200zł. W DE coś koło 800zł. Jeszcze pytanie czy te słabości mają użytkownicy automatów, czy tylko manualnych skrzyń.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

---mam automatyczną skrzynie biegów i 190 tyś. km. ostatnio w bmw sugerują że pada skrzynia i stąd utrata mocy, teoretycznie chyba jest to możliwe ale to tylko przypuszczenia. Tak naprawdę przyczyn może być jeszcze wiele, od padnietego któregoś czujnika po turbawke czy właśnie skrzynię, tyle że nikt nie potrafi określić co naprawdę.

Myślę że w wawie i okolicach brak kompetentnych warsztatów, wszystko dzieje sie na zasadzie chybił-trafił. Ostatnio w jednym z najbardziej polecanych warsztatów z forum(nie wymienię nazwy :duh: ) próbowano mi wmówić że przyczyna braku mocy tkwi w spalonej świecy żarowej która rzekomo ma dogrzewać cylinder podczas jazdy.....

Brak mi słów, brak koncepcji :idea:

Na ta chwilę utrata mocy jest znacząca. do tego stopnia że czasem wstyd ruszać z pod świateł bo wszyscy mnie wyprzedzają i patrzą jak na czubka poruszającego się spacerkiem w gigantycznych korkach co jest co najmniej dziwnym zjawiskiem, powinienem chyba zacząć jeździć na awaryjnych żeby mnie nie otrąbili.

Może ten temat przeczyta ktoś bardziej uzdolniony i podejmie sie naprawy mojego samochodu potwierdzając kompetencje swojej firmy a ja z pewnością opiszę ten fakt na forum reklamując jednocześnie ów warsztat, tym bardziej żę podobnych problemów z e 60 ma jak widzę więcej Formowiczów i zapewne chętnie skorzystaliby z profesjonalnej usługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece żarowe w nowych dieslach maja już szerszy promień zastosowania i grzeją nawet podczas postoju na światłach co poprawia walory spalania mieszanki.

na pierwszy rzut wyeliminował bym wszystkie usterki które to są zdiagnozowane: świece , może przepływomierz , układ dolotowy a zwłaszcza jego szczelność,czujnik doładowania (jest chyba w kolektorze ssącym),wa cum pompę sprawdził bym czy funkcjonuje w 100%,przewody podciśnieniowe i elektrozawory na nich umieszczone,następnie turbinę czy sprawna,chłodnica powietrza, i na samym końcu ciśnienie na cylindrach a potem to już skrzynia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.