Skocz do zawartości

PROBLEM - ZA NISKIE NAPIęCIE ZASILANIA


TYLKO E32

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Szukam szukam i nigdzie niema informacji odnosnie tego błedu.

 

Silnik poszarpuje przy dodaniu gazu na biegu jałowym, czasami czuc wypadanie załonow, zdarza sie ze przy przegazowaniu na biegu jalowym leciutko strzela w tłumik, ma ciut za niskie obroty.

 

podczas jazdy jest słabe. dopiero po wcisnieciu gazu do konca ma kopa.

 

po podpieciu pod kompa jedyny blad jaki istniał to:

 

ZA NISKIE NAPIęCIE ZASILANIA

 

 

Czy ktos moze mi pomóc? Jak sie za to zabrać? :|

 

Dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od sprawdzenia regulatora napięcia w alternatorze,ale najpierw zmierz napięcie ładowania powinno być od ok 13,5 v do 14,4 v.

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

często psującym się elementem osprzętu M60 są cewki - czy już je sprawdzałeś?

 

sprawdzenie napięcia robiłeś za pomocą testu 9 na OBC?

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

często psującym się elementem osprzętu M60 są cewki - czy już je sprawdzałeś?

 

niestety nie, niewiem jak sie za to zabrac,ani tez nikogo od kogo moglbym podmienic :(

 

 

sprawdzenie napięcia robiłeś za pomocą testu 9 na OBC?

 

tak, oraz mierzyłem na klemach po odpaleniu auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli masz ładowanie ok 14,4v ( tylko sprawdz to pod obciążeniem - włącz światła , dmuchawe itp) to jest idealnie i nie ma to żadnego wpływu na pracę silnika ... u mnie jak akumulator był do wymiany to raz ledwo rozrusznik kręcił , silnik odpalił i chodził idealnie ...

 

 

to mogą być - świece , cewki , sondy , przepływomierz , czujniki itp itd - trzeba szukac ...

 

cewki sprawdza sie na oscyloskopie - jak masz jakiegoś dobrego elektoronika to sobie z tym poradzi bez najmniejszych problemów ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ale takie rzeczy jak sondy , przepływomierz , czujniki powinny raczej pokazac blad na kompie, a tu nic, cisza :?

 

reset poprzez zwarcie klem tez nic nie pomaga.

 

czy ten bład na kompie:

 

ZA NISKIE NAPIęCIE ZASILANIA

 

moze byc wywolany uszkodzonymi np cewkami?

skoro napiecie ladowania jest prawidlowe to takze powinno być prawidlowe napiecie zasilania!? głupieje :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebicia na cewkach zapłonowych nie wychodzą po podłączeniu komputera , przekłamania czujników wałka też nie zawsze...

 

 

za niskie napięcie - może łapać taki błąd podczas odpalania - napięcie spada do niskiego poziomu przy rozruchu silnika i łapie błąd - a jak odpali to ładowanie mu już napięcie podnosi i jest ok ... sprawdz napięcie podczas odpalania ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.