Skocz do zawartości

cieknąca pompa wodny !!!!e-32


andre1981

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

witam

wymieniłem pompe lecz co zauważyłem zaczoł mi sie grzać w korku temp.weszła na ostatnią kreske ,lecz jak przygazowałem do 2000obr . to temp spadała a potem znowu w gore !!!!! układ odpowietrzony ,czyzby wisko przy małych obrotach silnika nie chodziło????

pozd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno to zabrzmi śmiesznie,ale w mojej pierwszej E32 miałem podobny przypadek z ta temperaturą i co się okazało licznik dostawał jakieś zwarcie.Wystarczyło walnąć w deske z góry i temperatura spadała z powrotem do połowy :mrgreen: Sprawdź może jeszcze licznik,albo spróbuj mojej metody.hehe...Pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Stawiam na koniec wiska,a czy węże nie są zbyt twarde i spuchnięte,bo takie same objawy miałem jak kończyła się u mnie uszczelka pod głowicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka pod głowicą przepalona była pod 6 garem i waliło ciśnienie do układu chłodzenia.Węże były twarde że nie można było ugiąć palcem,głównie ten górny od chłodnicy.Czasami od tego zapowietrzenia blokował się termostat i puszczał dopiero po dłuższym czasie i dolny wąż był zimny.Wisko jak się kończyło to nie zawsze chciało zaskoczyć i dłuższe stanie w korku momentalnie podnosiło temp do max.Wymieniałem też pompę wody bo od tego ciśnienia zaczęła puszczać,zmieniłem wisko,korek od zbiorniczka wyrównawczego,termostat ale nic to nie dało,dopiero wymiana uszczelki pod głowicą dała ostateczne rozwiązanie problemu.Zwlekałem z tą wymianą ponad pół roku bo myślałem że to nie wina uszczelki,aż rozwaliło mi króciec ten górny od chłodnicy.Na zimnym silniku jak parę razy ugniatałem górnego węża od chłodnicy to w zbiorniczku wyrównawczym widać było jak idą bańki powietrza.Teraz po wymianie uszczelki stojąc w korku temp tylko minimalnie wychyla wskazówkę na zegarach(1-2mm) i słychać huragan pod maską od wiatraka wiska.Sprawdź wszystkie połączenia węży wodnych czy nie ucieka gdzieś płyn chłodniczy,bo u mnie na początku od tego się zaczeło że ciśnienie szukało ujścia gdzie tylko mogło w najsłabszych punktach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Michał735i

no u mnie jest tak węze są twarde ale idzie ugiąć palcem ,wisko mam tera na probe zespawane ,pompe też musiałem wymnienić bo przepuszczała ,u mnie też na zimnym jak ugniatam górnego wężą to w zbiorniczku też idą bombelki,to tyle na twoje pytania

a chłodnica? bo jak ostanio wymnieniałem pompe i chciałem spuscić płyn to jak odkręciłem to nic nie leciało !!!!!!dopiero po chwili zaczeło lecieć ,może jest gdzieś zapchana ?narazie nastawiam sie na wymiane uszczelki ,a jakie mniej więćej koszty ? ( ale podczas jazdy nic sie nie grzało!!! aż tu nagle korek i przegrzanie a temp na ostatniej białej kresce)

pozd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chłodnica była zapowietrzona dlatego płyn wyciekał po czasie,spróbuj jeszcze raz dobrze odpowietrzyć cały układ,podmień też korek od zbiorniczka wyrównawczego.Jak to nic nie da to tylko chyba uszczelka pod głowicą,co do kosztów to min 500 zł(uszczelka+PLANOWANIE GŁOWICY)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

ostatnio jescze byłem u jednego mechanika w orzeszu zeby jeszcze on zobaczył

wykrył ze wąż odprowadzenia do zbiorniczka wyrównawczego jest zimny !!!

okazało sie ze w zbiorniczku zapchała sie ta dziurka i nie było powrotu z chłodnicy do zbiorniczka !!!!

mogła to być przyczyna mojego grzania sie silnika????

bo narazie jest ok z temp.

pozd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że wszystko będzie dobrze,ale dla pewności możesz jeszcze teraz sprawdzić czy po odkręceniu korka z tego przelewowego wężyka leci cały czas płyn do zbiorniczka.Czym wyższe obroty silnika tym mocniej powinien lecieć płyn,jak będzie przerywać to albo jeszcze zapowietrzony układ albo ta nieszczęsna uszczelka dmucha spaliny do układu,oby to tylko ten wężyk.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.