Skocz do zawartości

Czy da się dołożyć poduszkę dla pasażera?


Grigorij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy w E32 które posiada poduszkę kierowcy, da się dolożyć poduszkę pasażera :?:

Zakładając że mam kompletne auto z dwoma poduszkami, czy da się zrobić taką przekładkę :?:

Czy czujniki sa te same :?: Czy komputer jest ten sam :?:

Instalacja elektryczna :?:

 

Czy wogóle poduszki które mają 15-18 lat działają, czy sa bezpieczne, czy może lepiej wybierać auto bez poduszek wogóle, albo zmienić kierownicę na zwykłą :?:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewniam cie że poduszki które mają nawet 20 lat są bespieczne jakiś czas temu spotkałem się z murem z predkoscia 160km/h i poduszka zadziałała jak należy mimo iż mrugaa zgłaszając awarie

myśle że uratowała mi życie a z wypadku wyszedłam bez siniaka :)

 

a czy da się przekładke zrobic to nie wiem

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spotkałem się z murem z predkoscia 160km/h

a z wypadku wyszedłam bez siniaka :)

 

Co za kretynizm :evil: . Jeżeli uderzył byś w mur przy 16o km/h, to został byś zabity przez własne tylne światła, tyle by z Ciebie i z Twojego samochodu zostało. Może to było przy 60ciu km/h, to wtedy jeszcze to co piszesz jest prawdopodobne...

A co do poduszki pasażera...możliwe, ale kosztowne i pracochłonne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli da się dołożyc, karoseria pod AIR bag nie jest inna :?:

Nie ma inaczej rozwiązanych stref zgniotu :?:

 

160km/h w mur, to chyba by cie nie było jednak, wiadomo seria 7 to klasa premium także pod względem bezpieczeństwa ale bez przesady :D

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spotkałem się z murem z predkoscia 160km/h

a z wypadku wyszedłam bez siniaka :)

 

Co za kretynizm :evil: . Jeżeli uderzył byś w mur przy 16o km/h, to został byś zabity przez własne tylne światła, tyle by z Ciebie i z Twojego samochodu zostało.

 

Wcale nie,kumpel wypadł z drogi przy 170km/h i uderzył w betonowy murek wysokości 1m taki przy przejezdzie przez rów,silnik wylądował z 50m dalej a jemu nic sie nie stało :norty: dodam ze jechał bez pasów.Więc jeden walnie w słup przy 60km/h i ginie a drugi...

P.S Jechał omegą B kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie,kumpel wypadł z drogi przy 170km/h i uderzył w betonowy murek wysokości 1m taki przy przejezdzie przez rów,silnik wylądował z 50m dalej a jemu nic sie nie stało

On mógł co najwyżej zakończyć swój wypad z drogi na tym murku, bo gdyby w niego uderzył przy 170km/h, to z jednej strony zgniótł by go przód własnego auta, a z drugiej w wyniku przeciążenia pourywały by mu się wszystkie organy wewnętrzne i też byłby trupem. Takie dwa w jednym. Poczytaj sobie książkę do fizyki to zrozumiesz, o jakim poziomie przeciążeń piszę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie,kumpel wypadł z drogi przy 170km/h i uderzył w betonowy murek wysokości 1m taki przy przejezdzie przez rów,silnik wylądował z 50m dalej a jemu nic sie nie stało

On mógł co najwyżej zakończyć swój wypad z drogi na tym murku, bo gdyby w niego uderzył przy 170km/h, to z jednej strony zgniótł by go przód własnego auta, a z drugiej w wyniku przeciążenia pourywały by mu się wszystkie organy wewnętrzne i też byłby trupem. Takie dwa w jednym. Poczytaj sobie książkę do fizyki to zrozumiesz, o jakim poziomie przeciążeń piszę...

"Są na świecie rzeczy które się..." Widziałem wiele przypadków co goście wychodzili bez szwanku nie z takich opresji. Taką mam pracę, więc kolega niech z fizyką nie startuje. To w końcu BMW :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wypadku to moja Blumka spotkała się przy 150 z barierkami(nie jest to murek ale prędkość też spora) na autostradzie-wszyscy wyszli bez szwanku.

 

Co do poduchy to chyba będzie tak jak pisze kolega:

Musisz zmienić sterownik i dorobić instalację, poza tym deska inna.
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wypadku to moja Blumka spotkała się przy 150 z barierkami(nie jest to murek ale prędkość też spora) na autostradzie-wszyscy wyszli bez szwanku.

 

Co do poduchy to chyba będzie tak jak pisze kolega:

Musisz zmienić sterownik i dorobić instalację, poza tym deska inna.

 

Powiem tak "Gra nie warta świeczki"

A nigdy nie będziesz 100% pewny że po takim montażu one wypalą przy wypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak "Gra nie warta świeczki"

A nigdy nie będziesz 100% pewny że po takim montażu one wypalą przy wypadku.

Lub wypalą bez przyczyny.

 

Dokładnie, słyszałem o takim przypadku że w Audi przy mocniejszym hamowaniu gościowi wystrzeliły poduszki z przodu, kierowcy nic sie nie stało (miał zapięte pasy), ale kobieta (pasażerka) miała nie zapięte pasy i poduszka złamała jej kark :jawdrop:

Nie życzę nikomu tego ale dużo większe prawdopodobieństwo jest, że po takim montażu coś podobnego może sie zdarzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj sobie książkę do fizyki to zrozumiesz, o jakim poziomie przeciążeń piszę...

 

Pisze co widziałem i mi to wystarczy,widziałeś kiedyś silnik wyrwany z auta i leżący 50m dalej,a gostek kilka siniaków miał,więc ty zrozum co ludzie mówią.Bo nie pisze tego aby komuś zaimponować,bo nie ma czym.

Koniec OT z mojej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spotkałem się z murem z predkoscia 160km/h

a z wypadku wyszedłam bez siniaka :)

 

Co za kretynizm :evil: . Jeżeli uderzył byś w mur przy 16o km/h, to został byś zabity przez własne tylne światła, tyle by z Ciebie i z Twojego samochodu zostało. Może to było przy 60ciu km/h, to wtedy jeszcze to co piszesz jest prawdopodobne...

A co do poduszki pasażera...możliwe, ale kosztowne i pracochłonne...

Gościu zastanów się zanim drógi raz takie coś napiszesz

 

A co do wypadku to przerzyłem ponieważ dosłownie sciołem 8 metrów tego muru na koniec mnie obróciło i walnołem tyłem do domu potem jeszcze jedn obrót i stop po 2 stronie ulicy

Jtro wrzucam foty auta i miejsca w którym to się stało

Nie będzie mi tu żaden cwaniaczek pisał że "KRETYNIZMY" pisze

 

 

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak "Gra nie warta świeczki"

A nigdy nie będziesz 100% pewny że po takim montażu one wypalą przy wypadku.

Lub wypalą bez przyczyny.

 

Dokładnie, słyszałem o takim przypadku że w Audi przy mocniejszym hamowaniu gościowi wystrzeliły poduszki z przodu, kierowcy nic sie nie stało (miał zapięte pasy), ale kobieta (pasażerka) miała nie zapięte pasy i poduszka złamała jej kark :jawdrop:

Nie życzę nikomu tego ale dużo większe prawdopodobieństwo jest, że po takim montażu coś podobnego może sie zdarzyć.

Ktos ci bajek naopowiadał. W którą stronę działa opóźnienie przy hamowaniu, a w którą przy uderzeniu przodem w przeszkodę? Chyba w przeciwną niz przy hamowaniu, albo ja się nie znam na kinetyce. Bez powodu nikt nie maluje wielkich strzałek na sensorach airbag z napisem "DO PRZODU" Owszem zdarzają sie wypadki, ale nie przy hamowaniu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak "Gra nie warta świeczki"

A nigdy nie będziesz 100% pewny że po takim montażu one wypalą przy wypadku.

Lub wypalą bez przyczyny.

 

Dokładnie, słyszałem o takim przypadku że w Audi przy mocniejszym hamowaniu gościowi wystrzeliły poduszki z przodu, kierowcy nic sie nie stało (miał zapięte pasy), ale kobieta (pasażerka) miała nie zapięte pasy i poduszka złamała jej kark :jawdrop:

Nie życzę nikomu tego ale dużo większe prawdopodobieństwo jest, że po takim montażu coś podobnego może sie zdarzyć.

Ktos ci bajek naopowiadał. W którą stronę działa opóźnienie przy hamowaniu, a w którą przy uderzeniu przodem w przeszkodę? Chyba w przeciwną niz przy hamowaniu, albo ja się nie znam na kinetyce. Bez powodu nikt nie maluje wielkich strzałek na sensorach airbag z napisem "DO PRZODU" Owszem zdarzają sie wypadki, ale nie przy hamowaniu :D

 

no, jak widać zdarzył się i to przy gwałtownym hamowaniu, słyszałem o tym od kilku osób, dałem tylko taki przykład co może się zdarzyć :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja dam Wam przykład jak poduchy wypalają.

 

http://pl.youtube.com/watch?v=D-ogrMr4lWc

 

Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak "Gra nie warta świeczki"

A nigdy nie będziesz 100% pewny że po takim montażu one wypalą przy wypadku.

Lub wypalą bez przyczyny.

 

Dokładnie, słyszałem o takim przypadku że w Audi przy mocniejszym hamowaniu gościowi wystrzeliły poduszki z przodu, kierowcy nic sie nie stało (miał zapięte pasy), ale kobieta (pasażerka) miała nie zapięte pasy i poduszka złamała jej kark :jawdrop:

Nie życzę nikomu tego ale dużo większe prawdopodobieństwo jest, że po takim montażu coś podobnego może sie zdarzyć.

Ktos ci bajek naopowiadał. W którą stronę działa opóźnienie przy hamowaniu, a w którą przy uderzeniu przodem w przeszkodę? Chyba w przeciwną niz przy hamowaniu, albo ja się nie znam na kinetyce. Bez powodu nikt nie maluje wielkich strzałek na sensorach airbag z napisem "DO PRZODU" Owszem zdarzają sie wypadki, ale nie przy hamowaniu :D

 

????

Przy hamowaniu siła bezwładności (tak działają te czujniki) działa w tę samą stronę co przy wypadku (można to sobie wyobrazić jako szybkie hamowanie), więc nie wiem skąd to oburzenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, po pierwsze, prosze o grzeczna i merytoryczna dyskusje na temat 'czy i jak da sie zamontowac poduszke powietrzna pasazera w E32, ktore wczesniej tej poduszki nie mialo'. W przeciwnym razie posypia sie ostrzezenia.

 

Po drugie: wypalila mi poduszka powietrzna w E36 przy uderzeniu z predkoscia ok 50 km/h w inny samochod.

Efekt jest porownywalny z oberwaniem w szczeke od boksera.

Wprawdzie mialem zapiete pasy, ale i tak przez pare dni czulem na policzkach i nosie, ze mialem bliskie spotkanie z poduszka.

 

Po trzecie: wyhamowanie w miejscu z predkosci ok 160 km/h faktycznie zakonczyloby sie smiercia - ale jezeli przeszkoda nie wytrzymala uderzenia i samochod pojechal paredziesiat metrow dalej, to ludzie znajdujacy sie na pokladzie mogli przezyc. Wszystko zalezy od wielkosci przeciazenia i czasu trwania tego przeciazenia przy uderzeniu.

 

Po czwarte: E32 mialo identyczna karoserie w wersji z poduszkami i bez.

Daloby sie przelozyc poduszke pasazera, ale ja bym sie w to nie bawil.

E32 i bez tego jest bardzo bezpiecznym autem.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panfil, dzieki za merytoryczną wypowiedź :cool2:

Zastanowię się nad poduszką pasażera, napewno chcę kierowcy i tylko takie E32 oglądam :cool2:

 

 

Też uważam (i mam kilka zasad fizyki na potwierdzenie) iż przy wypadku kluczową rolę odgrywają przeciążenia.

Można przywalić w cos nawet 300km/h, ale jesli wyhamujesz do 260km/h i pojedziesz dalej, to przeciężenie będzie minimalne (pomijając co sie stanie dalej, bo zachaczenie nawet o cegłę leżącą na drodze powyżej 200km/h jest BARDZO niebezpieczne)

 

Co do samej poduszki to miałem kilka lat temu wypadek i wypaliła mi poduszka pasażera prosto na nogi, miałem olbrzymie sińce, a piszczele bolały mnie okropnie... ale bez poduszki miałby pewnie obie nogi w gipsie :worried:

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spotkałem się z murem z predkoscia 160km/h

a z wypadku wyszedłam bez siniaka :)

 

Co za kretynizm :evil: . Jeżeli uderzył byś w mur przy 16o km/h, to został byś zabity przez własne tylne światła, tyle by z Ciebie i z Twojego samochodu zostało. Może to było przy 60ciu km/h, to wtedy jeszcze to co piszesz jest prawdopodobne...

A co do poduszki pasażera...możliwe, ale kosztowne i pracochłonne...

Gościu zastanów się zanim drógi raz takie coś napiszesz

 

A co do wypadku to przerzyłem ponieważ dosłownie sciołem 8 metrów tego muru na koniec mnie obróciło i walnołem tyłem do domu potem jeszcze jedn obrót i stop po 2 stronie ulicy

Jtro wrzucam foty auta i miejsca w którym to się stało

Nie będzie mi tu żaden cwaniaczek pisał że "KRETYNIZMY" pisze

 

 

Blaster, nie ekscytuj się. Odjechałeś od tematu. I jeśli już to przeżyłeś dlatego, że ściąłeś....i walnąłeś...

 

:-)

 

pozdr

 

Mariusz

 

 

PS.

Myślę, że temat można zamknąć.

PS2.

Moja wiara w skuteczość 20-letniej poduszki jest mocno zaniżona. Być może dla tego, że producenci aut zalecają wymianę poduch po 10 latach (wiem, być może to zmowa....).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.