Skocz do zawartości

W 750iLa nie pali mi jeden z cylindrów.....HELP


Blaster

Rekomendowane odpowiedzi

Witam problem już kiedyś maglowałem na forum ale bez skutecznie

Myśle że po roku wiedza forumowiczów znacznie wzrosła na ten temat i ktoś powie mi jak rozwiązać ten problem jednoznacznie i nie płacąc zbyt dóżo

 

A więc

Nie pali mi 3 cylnder od strony pasażera

Wymieniłem wzzystkie swiece i przewód elektryczny do cylindra który nie pali

Kiedyś jak autko było pod pięte do kompa to pokazywało jakiś problem z iskrą na tym właśnie cylindże

Odczyściłem tagże kopułke i palec

Cylinder nbie pali zarówno na gazie jak i na benzynie

i jakoś nikt ni tego nie chce za bardzo zrobić

 

Prosze o pomoc

i pozdrawiam wszystkich

Blaster

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na moj gust po prostu rzucil palenie....

teraz jest palaczem biernym...

a tak na serio powiedz czy :

jest iskra na przewodzie od 3 cyl?

jak z kompresja na cylindrach

napisz co dokladnie posprawdzales to bedzie latwiej kombinowac.

Pozdrawiam

kamil

Pozdrawiam

Kamil



(...)trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc

NIEPOKONANYM...(...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zacznij od sprawdzenia ciśnienia w cylindrze. Ja słyszałem o takim przypadku w 850i, że jedyen cylinder nie palił, świeca wiecznie zawalona olejem a ciśnienie na cylindrze 0. Okazało się że poprostu poprzedni właściciel zamiast naprawić jakiś nieznany defekt tłoka (prawdopodobnie pęknięty był lub wypalony) poprostu go wyją wraz z korbowodem :duh:, a silnikowi V12 aż tak bardzo to nie przeszkadzało. Mam nadzieje że masz wszystkie tłoki

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre wyjąć tłok z korbowodem hehe

U mnie tłok jest napewno bo kiedyś dawno dawno temu cylinder działał

Jka wykręce swiece , podłącze przewód to iskra na świecy jest

Ciśnienia jeszcze nie sprawdzałem ale po podłączeniu do kompa nie pokazało by że ciśnienia brakuje a pokazuje jakiś problemik na tym cylindże

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo "komp" nie sprawdza ciśnienia ... ;)

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem cos podobnego w moim poprzednim aucie(audi) tez chodzily mi 3 z 4 cylindrów i ponad dwa miesiace jeździłem po mechanikach i nikt nie wiedzial co to moze byc, wszyscy chcieli od razu rozbierac caly silnik, wymienilem parktycznie caly uklad zaplonowy i problem byl nadal, w konc trafilem na fachowca - zrobil dokladne ogledziny i okazalo sie ze uszczelka kolektora ssącego i wydechowego była "wydmuchana" praktycznie wogole ich tam nie bylo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja juz swoja zrobilem. Nie palila na 4-tym garze. Pizdnol komputer, zwarcie i strzelila koncowka mocy. Troche dluaniny I ZNOWU NASTAL DZIEN !!

Gania jak zloto.

Swoja droga pierwszy raz widzialem takie fajne urzadzenie do testowania samych podzespolow. Wyciagasz modol i podlanacza sie przez modol testujacy ktory pokazuje co nie dziala w module. Fajne

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obym nie mial racji ale to nie tak wsiadl na rower i pojechal, poza tym to modul trzeba podlaczyc do testera a potem calos do DIS zeby zobaczyc co nie dziala no i dalej tez nie powiem ktory modol bo poprostu nie pamietam

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce tu za duzo motac ale u mnie w v12 padł wtrysk (całkowicie przestał pracować) i byla dokladnie ta sama jazda.. Mam sporo wtrysków do V12.. Jeśli to wtrysk to wal jak w dym!! Podeśle Ci...

Będziesz Mógł Wyprzedzać :D


Kto za młodu głupim nie był - ten na starość nie zmądrzeje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To napewno nie wtrysk

Zamieniłem 2 wtryskiwacze miejscami i dalej nie pali mi ten sam cylinder

więc to na 100% nie wtryski

 

Ja jeste ze śląska a gdziekolwiek podjade to chcą mi pół silnika rozebrać

zawory w głowicy docierać

Jak słysze taką gatke to odrazu sie zmywam

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki mi przyszło teraz do głowy może to głupie, ale może to będzie jakaś wskazówka. Nie wiem ile czujników spalania stukowego ma silnik V12( i czy wogóle ma), ale ja bym sprawdził właśnie ten czujnik bo moż ebyć tak że jest poprostu uszkodzony a komp odczytuje z niego błędne dane i nei daje iskry lub nie podaje paliwa bo wykrywa że cały czas spala stukowo. Znam taki przypadek z Mitsubishi lancer EVO V obiaw był dokładnie ten sam i okazał sie uszkodzony czujnik spalania stukowego, a w serwisie gościowi rozebrali cały silnik i wymienili tłok :mad2: :duh: no i oczywiście nic to nie pomogło :roll:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki mi przyszło teraz do głowy może to głupie, ale może to będzie jakaś wskazówka. Nie wiem ile czujników spalania stukowego ma silnik V12( i czy wogóle ma), ale ja bym sprawdził właśnie ten czujnik bo moż ebyć tak że jest poprostu uszkodzony a komp odczytuje z niego błędne dane i nei daje iskry lub nie podaje paliwa bo wykrywa że cały czas spala stukowo. Znam taki przypadek z Mitsubishi lancer EVO V obiaw był dokładnie ten sam i okazał sie uszkodzony czujnik spalania stukowego, a w serwisie gościowi rozebrali cały silnik i wymienili tłok :mad2: :duh: no i oczywiście nic to nie pomogło :roll:

 

W beemce to nie ma az takiego znaczenia - sygnal z czujnika

spalania stukowego co najwyzej opoznia zaplon, nie odcina paliwa

ani nie wylacza iskry.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W beemce to nie ma az takiego znaczenia - sygnal z czujnika

spalania stukowego co najwyzej opoznia zaplon, nie odcina paliwa

ani nie wylacza iskry.

 

Wsumie to nie wiadomo czy cylinder wogóle nie pali czy pali z dużym opuźnieniem i tak efekt będzie taki że będzie kulał na ten cylinder a świeca będzie czarna.

Tak podrzuciłem jakąś myśl może się na coś przyda :think:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził cisnienie na tym cylindrze miałem coś takiego 318is i by tłok wytopiony przyczyna tego może być zła świeca , paliwo o zadużej liczbie oktanowej które podczas spalania powoduje przeskok iskry jak piorun i wli w tłok i co sie z tym wiąrze to wypala sie tłok.
www.klinika-bmw.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może powiem kiedy mi sie to stało

Na autostradzie do Krapkowic do Wrocławia

Jechałem 220km/h i włączyłem sportowy tryb jazdy

w tym momencie skrzynia zredukowała bieg i przez moment jechałem na 3 biegu zanim spowrotem nie dałem na e, silnik miał 6.5 tyś obrotów no może 6.7 tyś

Po dojechaniu na miejsce zauważyłem odrazu że coś mi psyka pod autem

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. Zero sprężania w jednym cylindrze, prawdopodobnie coś z zaworem. Naprawa nieopłacalna, wyrzucę ten silnik do kubła i kupię drugi.

 

Ja bym go najpierw przejrzał endoskopem.

Po za tym zawsze można spróbować "cudownych chemii":

np. http://www.forte-nwe.com/PL/motor_MF.html

 

Jestem na etapie sprawdzania co to jest warte.

Na pierwszy ogień we wtorek idzie Pipidówka (płukanka układu zasilania). Orlenowskie paliwo częściowo zostaje w samochodzie ;-)

Niestety, do Shella i Statoila mam za daleko.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może powiem kiedy mi sie to stało

Na autostradzie do Krapkowic do Wrocławia

Jechałem 220km/h i włączyłem sportowy tryb jazdy

w tym momencie skrzynia zredukowała bieg i przez moment jechałem na 3 biegu zanim spowrotem nie dałem na e, silnik miał 6.5 tyś obrotów no może 6.7 tyś Po dojechaniu na miejsce zauważyłem odrazu że coś mi psyka pod autem

 

To wszystko jasne. Wydmuchało ci uszczelkę, któregoś z kolektorów wydechowych. Im bliżej silnika, może więcej "namieszać" w pracy elektronice sterującej silnikiem.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.