Skocz do zawartości

BMW E38 735 Problem z silnikem


deniro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z usterką elektroniczną silnika. Bmw E38 735 z 1998 roku, od jakiegoś czasu podczas jazdy silnik zaczyna wariować , obroty zaczynają falować, strzela z wydechu, traci momentalnie moc no i wyświetla się kontrolka usterki elektronicznej. Samochód zgaśnie . Po 5 minutach normalnie odpali, kontrolka zgaśnie i jest wszystko ok na jakieś 3 km.Potem znowu to samo. Mechanik wymienił czujnik położenia wału bo na kompie wywalił ten błąd. 4 dni było ok i znowu to samo. Może ktoś miał podobny problem i może coś doradzić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
doradzę tylko tyle zrób ponownie diagnostykę silnika. Możliwe jest też to że nowy czujnik jest poprostu za tani do BMW i nie działa jak powinien. BMW i elektronika w tym aucie nie może być tania tylko opryginalna i dobra. Sprawdz błędy czy przypadkiem nie powrócił kłopot od tego nowego chińskiego czujnika.Kłopoty takie mozę dawać sporo rzeczy. Tylko diagnostyka może pomódz. Przedewszystkim świece, fajki, uszczelki dekli zaworowych (zalane świece olejem), odma, czujniki wałków rozrządu, wału, cewki. Napisz coś więcej dokłądnie jaki silnik rok czy masz gaz co pokazał komp, dokładnie opisz objawy. Coś postaramy sie wtedy pomódz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie masz luźnych kabli od komputera, nie wiem co masz na myśli pisząc usterka elektroniczna, ale u mnie silnik przechodził w tryb awaryjny (Engine fail safe program). Obroty faluja i max 3tyś., zero mocy i prędkość do 50km/h. Wystarczylo jak otworzyłem maske i poruszalem kablami idacymi do kompa i dzialalo do nastepnego razu. Mozesz miec podobnie jak ja uszkodzona wiazke kabil w ktroryms miejsc i stad nie dzialaja ci czujniki polozenia walu krzywkowego(tak sie to chyba nazywa). Edytowane przez cutthr0at
E38 735iA Sport Individual 99`
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto nigdy nie miało gazu. Wymienione zostały czujnik położenia wału korbowego i położenia wałka rozrządu. Czujniki oryginalne z serwisu Bmw. Problem dzieje się ewidentnie na klimie. Jak postoi parę godzin i ostygnie to chodzi bez problemu, ale klimy nie włączam. Po prostu wariuje na klimie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.