Skocz do zawartości

Zegary od diesela w 3.5v8


gtgtICEMANltlt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem właśnie owy samochodzik i ma jeden właśnie defekt zegary są od ropola wiem ze gdzieś na forum było o tym ale znaleźć nie mogę chciał bym kupic zegary od bezynki i wstawić powiedzcie co jak po koleji zrobic jakie zegary czym to sprogramować i jak (dodam jeszcze ze brak błędów w kompie )

 

samochodzik to

735iL

10.1997 (po lifcie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kupiłem właśnie owy samochodzik i ma jeden właśnie defekt zegary są od ropola wiem ze gdzieś na forum było o tym ale znaleźć nie mogę chciał bym kupic zegary od bezynki i wstawić powiedzcie co jak po koleji zrobic jakie zegary czym to sprogramować i jak (dodam jeszcze ze brak błędów w kompie )

 

samochodzik to

735iL

10.1997 (po lifcie)

 

 

10.1997 i po liftingu? Lifting był w drugiej połowie 1998.

 

Zastanawiam się co tam robią zegary od disla i dlaczego kupiłeś z takimi zegarami? Nowe zegary w ASO to koszt około 1500 zł + kodowanie. Więc lepiej chyba kupić używane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no o nowych to ja nawet nie myślę coś takiego http://allegro.pl/item1071951167_liczniki_zegary_bmw_7_e38_e_38_bmw_5_e39_e_39.html od jakich modeli pasują (są takie same czy od np 3.0 czy 4.0 pasują ) czy od anglika tez pasują ? prosił bym o info bo nie wiem czego szukać

a dlaczego kupiłem bo reszta auta jest w super stanie jutro porobię fotki i powrzucam,z tym liftem to nie wiem jak jest lampy ma jak ta po lifcie (dopiero uczę się bmw tak to zawsze miałem opla)

 

Zapomniałem ma jeszcze jeden mankament który muszę zbadać mianowiecie ma chyba imobilajzer dokładany jakiś inny bo jest kluczyk(jak od bmw z 3 przyciskami) i brylok z odpalaniem nie ma problemu (jak narazie) no i jeszcze te piksele w radiu są popalone (albo listwy)jak ktos wie co z tym zrobic niech da znac ogólnie skrzynia ok silnik ok brak błendów (po przejechaniu 500km) dlatego autko kupiłem za 19500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no o nowych to ja nawet nie myślę coś takiego

http://allegro.pl/item1071951167_liczniki_zegary_bmw_7_e38_e_38_bmw_5_e39_e_39.html od jakich modeli pasują (są takie same czy od np 3.0 czy 4.0 pasują ) czy od anglika tez pasują ? prosił bym o info bo nie wiem czego szukać

a dlaczego kupiłem bo reszta auta jest w super stanie jutro porobię fotki i powrzucam,z tym liftem to nie wiem jak jest lampy ma jak ta po lifcie (dopiero uczę się bmw tak to zawsze miałem opla)

 

lift był po 08.1998 ale jak ktoś miał dzwona przodem to zazwyczaj zmieniał przód na poliftowy (lampy, kierunki i błotniki). Po lifcie najwięcej zmieniono w elektronice auta.

Zegary pasują od anglika, ale będziesz miał główny licznik w milach - można zmienić cyferblat ale to raczej zostawił bym doświadczonym w tych tematach fachowcom. Zegary muszą być od silnika benzynowego i najlepiej dobrać je z ETK po VINie auta. Ostatecznie po dacie produkcji - było kilka zmian w elektronice i nie wszystkie mogą pracować poprawnie. Koszt angielskich zegarków to ok 150 zł z tego co pamiętam bo kupowałem celem eksperymentów z kodowaniem + koszty przekodowania (choć powinny od razu działać)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem tylko tyle, że było dwóch dostawców liczników i zmiany w elektronice polegały przede wszystkim na stosowaniu różnych rodzaji zabezpieczonych procesorów z pamiecią, celem uniemozliwienia modyfikacji paramertów zakodowanych fabrycznie oraz przebiegów.

Licznik pełni także bardzo ważna rolę, mianowice jest "bramą" pomiedzy magistralami komunikacyjnymi w aucie. Dlatego właśnie wypadało by się "wcelować" z minimum rocznikiem w date produkcji.

Vin to chyba tylko wizualnie jest niezbędny - zeby zgasła kropka przy przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak już napisałem zegary zamówione ten sam rocznik ale teraz podam ciekawostke dzwoniłem do gościa który ma zegary i zapytałem sie czy ma do 3.5 v8 1997 rak prod. no i tu zaskoczenie powiedział ze nie ma takich (bo potrzebuje te przed liftem) bo takowe posiadają jakoms skrzynkę z tyłu zegarów (firma to NICO-BMW do ktorej dzwoniłem) no i wymontowałem swoje zegary i co się okazało ze takiej skrzynki nie mam no i ten pan sprawdził rok produkcji tamtych zegarów co zamówiłem i okazało się ze jest taki sam rok produkcji 1997 i tej puszki nie maja

Czyli wniosek jest taki ze w rocznikach 1997 zegary były montowane te co są w poliftowych (bez tej puszki z tyłu)

Teraz bende mniał problem z ich programowaniem prosił bym o pomoc w tej kwestii

 

to bmw które kupiłem czy jest po lifcie to nie wiem bo już zgłupiałem rok prod 10.1997 w razie potrzeby zrobię więcej zdjęć powiedzcie tylko czego

 

http://moto.allegro.pl/item1078713267_bmw_735_long_indyvidual_lift.html

 

edit1

Zegary wstawiłem nie działają obroty silnika wskazówka spalania i nie wyświetla biegu (automat) jeszcze nie programowałem

Mam pytanie gdzieś na forum czytałem o testach zegarów był tam każdy test opisany nie mogę tego znaleźć

 

edit2

czy takim czymś to zrobię albo powiedzcie co najlepiej kopic z kad ściągnąć soft

http://www.motoschematy.pl/p,4909,program_do_kodow_BMW_elektronika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.