Skocz do zawartości

opony run flat


jacek21

Rekomendowane odpowiedzi

Mam bmw 320i E90 kupione w grudniu 2008r ( po liftingu) , przejechane około 13 tys km , opony continental run flat. Wg mnie może się mylę takie opony to na nasze drogi katastrofa. Zastanawiam się nad kupnem nowych normalnych opon i dojazdówki ( miejsca na nią nie ma , pozostaje bagażnik) . Koszt całości to około 2000 zł. Zakładam że na dzień dzisiejszy sprzedaż moich opon run flat nie będzie łatwa. W związku z tym mam pytanie , że może ktos z szanownych forumowiczów już to przećwiczył o ile poprawi się komfort jazdy . Czy warto wydać te 2000 zł, a może bmw ma twarde zawieszenie i nowe opony mało co uzdrowią sytuację i efekt tego będzie mizerny.

Na koniec dodam że zimówki też kupiłem run flat oryginalne dunlop z felgami bmw ( błąd) , bo kupując normalne opony miałbym porównanie.

Jestem na tym forum po raz pierwszy , korzystałem z wyszukiwarki ale konkretnej odpowiedzi nie znalazłem , stąd moje pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 194
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wiosną 2008 miałem ten sam problem w moim e90.Zmieniłem na Michelin pilot sport 222/45r17 ,i komfort o niebo lepszy,jestem bardzo zadowolony.

Run flaty jak najbardziej ale tylko na gładkie drogi.

Jakby co to mam do sprzedania od poprzedniej e46 cztery sztuki Michelin Primasy HP 205/55R16 z końca 2007 roku bierznik 7 mm, jak nowe z fakturą zakupu.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem w czym Wy widziecie jakiś problem, ja zarówno zimą i latem śmigam na ROF i jest git, moja e90 ma sportowe zawieszenie, wcześniej miałem e46 330d też ze sportowym zawieszeniem i ze zwykłymi oponami w takim samym rozmiarze tj, 225 45 R17 i jest jak jest, tragedii nie ma. E46 ma inne zawieszenie niż E90 inaczej się w ogóle prowadzi. I trzęsie też inaczej ;), wiadomo budowa opony ROF jest inna niż zwykłej więc różnica w komforcie też jest.

 

Też zastanawiałem się, czy włożyć moje PS2 z E46 i jakiś zapas, podnośnik do bagażnika.. ale w końcu pozostałem przy ROF

 

Myślę, że sezon jeszcze moje oponki wytrzymają później wymiana.. Za zwykłą na pewno przemawia cena, bo nowe ROF to jednak jest wydatek..

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Potwierdzam. Opony letnie oryginalne RF 225/45/17, a zimowe o stanardowej konstrukcji 205/55/16. Na dobrym, nowym asfalcie w zasadzie jest porównywalnie, natomiast nawet na niewielkich koleinach wręcz niebezpiecznie. Na zwykłych w środku znacznie ciszej i w ogólne znacznie większy komfort. Następne letnie opony zdecydownie o zwykłej konstrukcji + kompresorek i żel na wszelki wypadek. W innych markach taki zestaw zamiast zapasu to standard. Zresztą układ kontroli ciśnienia działa idealnie i nawet niewielki ubytek cisnienia (0,3 bara) jest już sygnalizowany. Gwoli sprawiedliwości dzięki uprzejmości BMW (test z x drive) mogłem spróbować jazdy testowej całkowicie bez powietrza w obu kołach tej samej strony (lewej) i właściwie róznica w stosunku do jazdy z powietrzen była niezauważalna, a zatem duży plus jeżeli chodzi o bezpieczeństwo i na pewno ma to znaczenie na niemieckich autostradach. Ale z kolei znalezienie u nas warsztatu który naprawi oponę RF, a nie uszkodzi felgi to duże wyzwanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem jednak run flat na Pirelli P Zero Rosso 205/55R16 91 V . O komforcie jaki nastąpił już nie piszę , bo to rzecz oczywista. Doszedłem do wniosku że nie jestem masochistą i w końcu auto jest dla mnie a nie odwrotnie. Byłem jeszcze u dealera w sprawie podnośnika bo z tym mam problem ( oczywiście mają za 490zł) i okazało się że samochód testowy którym jeździłem ma klasyczne opony a nie run flat. To o czymś świadczy. Zastanawiam skoro bmw zna problem to dlaczego nie proponuje normalnych opon nawet bez zmiany ceny auta. Czyżby mała sprzedaż bmw w Polsce sprawiła by logistyczne problemy firmie produkcyjnej BMW? Ciekawe. Sami przyznają w serwisie że to na polskie drogi niewypał. Może i bezpieczna ale co do cholery z komfortem jeżdżenia samochodem.

Może wiecie gdzie kupić starszy podnośnik , w serwisie stwierdzili że z e46 też będzie dobry. Na koniec kto ma run flat niech wymienia opony na normalne nie pożałuje , oczywiście wiąże się to z kasą. Myślę że zawieszenie auta też na tym skorzysta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam u siebie RF 225/50/16 bridgstone potenza i jestem bardzo zadowolony z przyczepności i komfortu, miałem 18 cali w e46 i RF 16 cali wydają się pod względem komfortu podobne więc szoku nie odczułem. Unikajcie generalizacji, każdy ma inny gust i jakość dróg w swoim mieście.

loco


'08 530iA touring xdrive; '05 118iA; '04 F650GS Dakar

['05 325i touring; '91 325i touring; '90 318iA; '01 320td; '01 530iA touring; '00 525i; '97 523i; '95 525i touring; '90 318is; '85 320i]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam u siebie RF 225/50/16 bridgstone potenza i jestem bardzo zadowolony z przyczepności i komfortu, miałem 18 cali w e46 i RF 16 cali wydają się pod względem komfortu podobne więc szoku nie odczułem. Unikajcie generalizacji, każdy ma inny gust i jakość dróg w swoim mieście.

 

no cóż ja mieszkam na ślasku a Tobie gratuluję dobrych dróg , ja na razie marzę o niemieckich drogach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jest to moj pierwszy post, ale i pierwsze BMW (zawsze był VW,Audi). Więc do rzeczy. Czy na oryginalne felgi (alu. BMW 17") z oponami Run Flat można założyc bezproblemowo zwykle opony. Sprzedający powiedział mi ,że nie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj mój pierwszy post i sam stwierdzisz że osoba mówi ci nieprawdę. opon run flat nie założysz na wszystkie felgi tylko do nich dostosowane. jak masz forsę to zmień bez zastanowienia. ja zmieniłem i jestem zadowolony. zimówki z run flat zostawiam ( na drugich oryginalnych felgach), szkoda już forsy na zmianę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Witam. Jest to moj pierwszy post, ale i pierwsze BMW (zawsze był VW,Audi). Więc do rzeczy. Czy na oryginalne felgi (alu. BMW 17") z oponami Run Flat można założyc bezproblemowo zwykle opony. Sprzedający powiedział mi ,że nie?

 

Oczywiście ,że można . po zuzyciu letnich RF zmieniłem na Micheliny PS2 zwykłe bez problemu.

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony run flat można założyć tylko na odpowiednie felgi (z dodatkowym rantem wewnątrz tej felgi),jednak to nie przeszkadza aby na takie

felgi wrzucić zwykłe opony na przykład PS2 MICHELIN.Pozdrowienia dla prawdziwych pasjonatów BMW.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów.

Oponki run flat niestety nie nadają się na polskie drogi, ostatnio myślałem ze mam walnięte łożyska albo coś z tarczami hamulcowymi przednimi, 2 mechaników stwierdziło ze jest wszystko ok, jeden z nich wpadł na pomysł zmiana na szybko kół na jego, 17 cali od e46 co prawda 215/50/17 i problem znikł, cisza w samochodzie, dużo mniejsze noszenie w koleinach i przede wszystkim dużo lepszy komfort jazdy.

 

Zmieniłem swoje ROF na zwykłe UNIROYAL RainSport 2 i jestem zadowolony w 100%.

Jeśli macie możliwość sprawdzenia, podmiany całych kół na test, proponuję to wykonać i sami będziecie mieć odpowiedź.

 

Pozdrawiam i życzę bezpiecznej jazdy bez ROF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie.

wszedzie sie nadaja, tylko komfort sie zmniejsza na gorszej jakosci trasach:)

a chyba maja jedna zalate, ciezej pokrzywic chyba felge przy niskim profilu jesli ma sie oponę RSC

 

a tak przy okazji, jesli ktos chcialby sie pozbyc opon run flat w rozmiarze 225/45/17 letnie lub 205/55/16 zima, oczywiscie w bardzo dobrym stanie i po rozsadnej cenie, to prosze pisac :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie przestańcie pisać takie rzeczy, że OPONY RUN ON FLAT NIE NADAJĄ SIĘ NA POLSKIE DROGI. Dlaczego się nie nadają?? Cóż za bzdury!

 

:mad2: :mad2:

 

Przepraszam , ale twój komentarz jest bez sensu . Opony run flat nadają się na polskie drogi , kareta z drewnianymi kołami też nadaje się do jeżdżenia po polskich drogach . Tylko cóż z tego , gdzie jest komfort jazdy. Ja swoje bmw nie kupiłem tylko po to żeby mieć bmw . Dla mnie oprócz właściwości jezdnych bmw liczy się także komfort jazdy. Kto tego nie zauważa to mam wątpliwości czy rzeczywiście jeździ bmw na run flat. Jak będę jeździł w Niemczech to Ok , na run flat nie powiem złego słowa.

Ale niestety nasze drogi są takie jakie są i zaklinanie rzeczywistości nic nie da.

Konkluzja cyt" cóż za bzdury" jest nieprawdziwa . Prawdziwe jest natomiast zdanie ( mając na uwadze komfort jazdy) że,

OPONY RUN ON FLAT NIE NADAJĄ SIĘ NA POLSKIE DROGI. Dodam że samochodami tej klasy audii , wv lexus jeździłem od nowości każdym z nich. porównanie więc jakieś mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie przestańcie pisać takie rzeczy, że OPONY RUN ON FLAT NIE NADAJĄ SIĘ NA POLSKIE DROGI. Dlaczego się nie nadają?? Cóż za bzdury!

 

:mad2: :mad2:

 

Przepraszam , ale twój komentarz jest bez sensu . Opony run flat nadają się na polskie drogi , kareta z drewnianymi kołami też nadaje się do jeżdżenia po polskich drogach . Tylko cóż z tego , gdzie jest komfort jazdy. Ja swoje bmw nie kupiłem tylko po to żeby mieć bmw . Dla mnie oprócz właściwości jezdnych bmw liczy się także komfort jazdy. Kto tego nie zauważa to mam wątpliwości czy rzeczywiście jeździ bmw na run flat. Jak będę jeździł w Niemczech to Ok , na run flat nie powiem złego słowa.

Ale niestety nasze drogi są takie jakie są i zaklinanie rzeczywistości nic nie da.

Konkluzja cyt" cóż za bzdury" jest nieprawdziwa . Prawdziwe jest natomiast zdanie ( mając na uwadze komfort jazdy) że,

OPONY RUN ON FLAT NIE NADAJĄ SIĘ NA POLSKIE DROGI. Dodam że samochodami tej klasy audii , wv lexus jeździłem od nowości każdym z nich. porównanie więc jakieś mam.

 

Najwidoczniej Twoje BMW nie jest komfortowe. Skoro szukasz komfortu mogłeś kupić sobie '5-tkę' albo X-a i niemiałbyś problemu z komfortem. Moje z fabryki wyszło ze sporotowym zawieszeniem i z oponami RoF, dla mnie jest komforotowo. Może dlatego, że mam 25 lat i nie rozczulam się nad tym czy trzęsie czy nie. Po prostu jeżdżę. Jak będę miał 50 lat to wtedy będę myślał o komforcie. Póki co nie narzekam ani na opony RoF i nie mam zamiaru 'poprawiać' po fabryce. Ja porównanie też mam, bo BMW nie kupiłem po to, żeby je mieć jak to napisałeś i nie jest to moje pierwsze auto, ani drugie, ani trzecie.. W A6 C6 na 225/45 R17 komfort jazdy jest taki sam jak w mojej e90 na rof. Z drugiej strony nie na miejscu jest porównywanie zawieszenia z 'Toyoty' - czyt Lexusa czy VW czy Audi do tego, które jest w BMW.. więc nie rozumiem Twojego negatywnego nastawienia na ROF. I nie przesadzaj, że drogi w Polsce są takie złe..

 

 

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie.

wszedzie sie nadaja, tylko komfort sie zmniejsza na gorszej jakosci trasach:)

a chyba maja jedna zalate, ciezej pokrzywic chyba felge przy niskim profilu jesli ma sie oponę RSC

 

a tak przy okazji, jesli ktos chcialby sie pozbyc opon run flat w rozmiarze 225/45/17 letnie lub 205/55/16 zima, oczywiscie w bardzo dobrym stanie i po rozsadnej cenie, to prosze pisac :lol:

 

 

I ja także przyjmę opony ROF w takim samym rozmiarze :D

 

:D :D :lol: :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z całym szacunkiem, ale co to za argument "mam 25 lat i jest mi wszystko jedno czy trzęsie czy nie". Marka BMW i to niezależnie czy jest to skromna "1" czy wypasiona "7" ma zapewnić odpowiednią jakość i BEZPIECZEŃSTWO jazdy. Opony RF na większości polskich dróg nie zapewniaja ani jednego ani drugiego. Przy okazji są kraje gdzie nadal opony RF są oferowane jako opcja, a standardem są "zwykłe opony".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem, ale co to za argument "mam 25 lat i jest mi wszystko jedno czy trzęsie czy nie". Marka BMW i to niezależnie czy jest to skromna "1" czy wypasiona "7" ma zapewnić odpowiednią jakość i BEZPIECZEŃSTWO jazdy. Opony RF na większości polskich dróg nie zapewniaja ani jednego ani drugiego. Przy okazji są kraje gdzie nadal opony RF są oferowane jako opcja, a standardem są "zwykłe opony".

 

Może nie kraje a raczej producenci opon.. bo BMW jako pierwsze wprowadziło zastosowanie opon z ROF.

 

Kolego ale Ty chyba nie rozumiesz o czym piszę. W czym mam mieć gorszą jakość i bezpieczeństwo podczas użytkowania opon ROF???? Bo nie rozumiem, masz jakieś przykre doświadczenia z tym związane?

 

Może jesteś w takim wieku, że komfort odgrywa dla Ciebie najważniejszą rolę podczac podróżowania swoim BMW, ja natomiast jestem zadowolony z komfortu jaki zapewnia mi moje auto na oponach jakie posiadam. A co do bezpieczeństwa to już kompletnie nie rozumiem Twojej myśli, nie wiem czy wiesz jak działa system ROF i co się dzieje z oponą podczac przebicia, a zwykłą oponą. Może poczytaj trochę na ten temat, pooglądaj filmy na 'you tube' a później będziemy rozmawiać o bezpieczeństwie.

Gwarantuję Ci, że 90% pojazdów w Polsce, które poruszają się po naszych drogach nie spełnia żadnych kryteriów jakiegokolwiek bezpieczeństwa.. o oponach już nie wspominając.

 

Dla jednych komfortem jest co innego niż dla drugich uściślając.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony run flat można założyć tylko na odpowiednie felgi (z dodatkowym rantem wewnątrz tej felgi),jednak to nie przeszkadza aby na takie

felgi wrzucić zwykłe opony na przykład PS2 MICHELIN.Pozdrowienia dla prawdziwych pasjonatów BMW.

 

 

Nie zgodzę się, oponę RFT zakłada się na zwykłą felgę alu. Bo to w końcu opona jest 'inna' a nie felga.

Materiał filmowy:

http://www.roadlook.pl/opony/bridgestone-system-run-flat-technologia-przyszlosci-wideo.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając te posty widać jak jesteśmy zapyziałym i zakompleksionym narodem.

Może dlatego, że mam 25 lat i nie rozczulam się nad tym czy trzęsie czy nie. Po prostu jeżdżę. Jak będę miał 50 lat to wtedy będę myślał o komforcie. Póki co nie narzekam ani na opony RoF i nie mam zamiaru 'poprawiać' po fabryce.

To co nadaje się na niemieckie drogi niekoniecznie nadaje się na nasze.

I nie przesadzaj, że drogi w Polsce są takie złe..

jak się czyta coś takiego to się zastanawiam czy na pewno nie żyję w matriksie

następny cytat"Też zastanawiałem się, czy włożyć moje PS2 z E46 i jakiś zapas, podnośnik do bagażnika.. ale w końcu pozostałem przy ROF

 

Myślę, że sezon jeszcze moje oponki wytrzymają później wymiana.. Za zwykłą na pewno przemawia cena, bo nowe ROF to jednak jest wydatek.."

skoro run flat to takie cudo to skąd wątpliwości, jak mnie stać na auto to tez powinno mnie być stać na właściwe opony.

Gwarantuję Ci, że 90% pojazdów w Polsce, które poruszają się po naszych drogach nie spełnia żadnych kryteriów jakiegokolwiek bezpieczeństwa.. o oponach już nie wspominając.

Zgadza się , kazde auto bite w Niemczech idzie do kasacji a u nas jeżdżą.

Nie zgodzę się, oponę RFT zakłada się na zwykłą felgę alu. Bo to w końcu opona jest 'inna' a nie felga.

to mnie powala (bezpieczeństwo i znawstwo tematu) , założy się na każdą felgę , tylko że z nieprzystosowanej felgi taka opona może się zsunąć.

Ja nie mam 25 lat , ale podchodzenie do aut tak jak do bożka mnie śmieszy. Lexus to toyota to brzmi jak infantylizm. Dodam że Infinity to Honda , VW to audii itd. Dziecięca żenada.

W USA Lexus bije na głowę BMW pod każdym względem i gwarantuje że żaden Niemiec z tego powodu nie popełnił sepuku.

Założyłem ten wątek dlatego że z oponami run flot ( pomijam komfort) czułem dudnienie w zawieszeniu ( nowe auto). To mnie trochę drażniło. Wspominam audi A4 w którym co 30 tys zmieniałem wahacze. Nadmienię że w Lexusie do 100 tys z zawieszeniem nie było trzeba nic robić.

Na koniec , auto testowe było na normalnych oponach , dziwne coś to znaczy , problem więc nie jest urojony a dla bmw każdy klient się liczy. Każda sztuczka dozwolona tym bardziej że w tym dniu jeździłem też testowym mercedesem klasa C (pomiędzy nimi wybierałem) i takiej różnicy jak już po zakupie nie czułem .

Pozdrawiam prawdziwych użytkowników BMW , Panowie bez kompleksów to tylko auto jak każde inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając te posty widać jak jesteśmy zapyziałym i zakompleksionym narodem.
Może dlatego' date=' że mam 25 lat i nie rozczulam się nad tym czy trzęsie czy nie. Po prostu jeżdżę. Jak będę miał 50 lat to wtedy będę myślał o komforcie. Póki co nie narzekam ani na opony RoF i nie mam zamiaru 'poprawiać' po fabryce. [/quote']

To co nadaje się na niemieckie drogi niekoniecznie nadaje się na nasze.

I nie przesadzaj, że drogi w Polsce są takie złe..

jak się czyta coś takiego to się zastanawiam czy na pewno nie żyję w matriksie

następny cytat"Też zastanawiałem się, czy włożyć moje PS2 z E46 i jakiś zapas, podnośnik do bagażnika.. ale w końcu pozostałem przy ROF

 

Myślę, że sezon jeszcze moje oponki wytrzymają później wymiana.. Za zwykłą na pewno przemawia cena, bo nowe ROF to jednak jest wydatek.."

skoro run flat to takie cudo to skąd wątpliwości, jak mnie stać na auto to tez powinno mnie być stać na właściwe opony.

Gwarantuję Ci, że 90% pojazdów w Polsce, które poruszają się po naszych drogach nie spełnia żadnych kryteriów jakiegokolwiek bezpieczeństwa.. o oponach już nie wspominając.

Zgadza się , kazde auto bite w Niemczech idzie do kasacji a u nas jeżdżą.

Nie zgodzę się, oponę RFT zakłada się na zwykłą felgę alu. Bo to w końcu opona jest 'inna' a nie felga.

to mnie powala (bezpieczeństwo i znawstwo tematu) , założy się na każdą felgę , tylko że z nieprzystosowanej felgi taka opona może się zsunąć.

Ja nie mam 25 lat , ale podchodzenie do aut tak jak do bożka mnie śmieszy. Lexus to toyota to brzmi jak infantylizm. Dodam że Infinity to Honda , VW to audii itd. Dziecięca żenada.

W USA Lexus bije na głowę BMW pod każdym względem i gwarantuje że żaden Niemiec z tego powodu nie popełnił sepuku.

Założyłem ten wątek dlatego że z oponami run flot ( pomijam komfort) czułem dudnienie w zawieszeniu ( nowe auto). To mnie trochę drażniło. Wspominam audi A4 w którym co 30 tys zmieniałem wahacze. Nadmienię że w Lexusie do 100 tys z zawieszeniem nie było trzeba nic robić.

Na koniec , auto testowe było na normalnych oponach , dziwne coś to znaczy , problem więc nie jest urojony a dla bmw każdy klient się liczy. Każda sztuczka dozwolona tym bardziej że w tym dniu jeździłem też testowym mercedesem klasa C (pomiędzy nimi wybierałem) i takiej różnicy jak już po zakupie nie czułem .

Pozdrawiam prawdziwych użytkowników BMW , Panowie bez kompleksów to tylko auto jak każde inne.

 

 

Co ma się zsunąć???? Opona ma się zsunąć? Kolego pisałem już wcześniej i umieściłem link do video.. No cóż nie będę się z tobą przekamarzał, a Twoje zdanie na temat komfortu i bezpieczeństwa pozostawiam bez komentarza. Zarówno jeździłem E60 530d na ROF jak i obecnie E90 wiadomo, że komfort jest mniejszy niż na zwykłych gumach, ale nie zgodzę się z tym, że podróżowanie na takich oponach odbiera radość i przyjemność z jazdy takim autem. Może Tobie tak - mnie nie.

I jest niebezpieczne?! Bo co??

 

Czy powiedziałem, że mnie nie stać na opony? Może Ty masz jakiś problem bo kupiłeś auto i zakładasz zwykłe gumy bo ROF są drogie. Ja Ci w kieszeń nie zaglądam, więc nie życzę sobie takich porównań. Cytat był wyjęty z kontekstu całej wypowiedzi, także nic nie znaczy.

 

I na koniec.. nie traktuję auta jak bożka. Auto służy mi do pracy kolego.

 

Pozdrawiam.

 

PS Ja nie mam kompleksów, ani nie przedłużam sobie męskości autem. :8) :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na moich seryjnych 16" ROF nie dało sie jeżdzić, po zmianie na normalne 17ki o niebo lepiej. Nigdy wiecej Run Flatów

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat "Czy powiedziałem, że mnie nie stać na opony? Może Ty masz jakiś problem bo kupiłeś auto i zakładasz zwykłe gumy bo ROF są drogie."

 

Jak byś wykazał się choć trochę logiką to byś wiedział że kupujesz nowe auto na run flot.

Opony run flat nie powinno się zakładać na nieprzystosowane felgi do nich ( każdy oponiarz to Ci powie).

Jeżeli chodzi o zsunięcie run flot , zdarzyły się takie wypadki na drogach z koleinami nawet z oryginalnych felg ( ponieważ opona ma bardzo twardy bok).Poczytaj niemiecko języczną prasę, albo oglądaj niemieckojęzyczne programy motoryzacyjne, ale możesz mieć z tym problem jak dla ciebie drogi w naszym kraju cyt. " nie sa takie złe".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.