DOBRY POCZĄTEK ROKU DLA BMW
Marka BMW zanotowała wzrost sprzedaży wśród marek Premium w styczniu oraz lutym na poziomie 11% względem 2012 roku. Najczęściej klienci wybierają pojazdy typu SUV z napędem xDrive – model X3 oraz X5. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się również BMW serii 5 oraz X1. „ O wyborze pojazdów najczęściej decydują takie cechy auta jak funkcjonalność, przestronność, komfort i oczywiście cena. Model X3 cieszy się największym powodzeniem ze względu na znaczne podobieństwo do modelu X5, które jest już w wyższej cenie. Zbliża się sezon wiosenny, a to wpływa na zainteresowanie klientów modelami typu Cabrio. Tutaj najczęściej klienci wybierają BMW Z4, oraz BMW 650 CABRIO. Najwięcej sprzedaje się pojazdów nowych, chociaż dużym zainteresowaniem wśród klientów cieszy się program Premium Selection, czyli pojazdy, których wiek nie przekroczył 12 miesięcy, oraz z bardzo małym przebiegiem.”- mówi Janusz Mikołajski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.
Na znaczne przyspieszenie w sprzedaży już na początku roku miała znaczenie również sprzedaż flotowa. Coraz więcej firm podwyższa klasę samochodów służbowych, decydując się na zakup marek Premium dla swoich pracowników. Wpływa to na zadowolenie pracowników i niezaprzeczalnie jest jednym z benefitów.
„Najczęstszym ze sposobów finansowania pojazdów przez klientów jest fabryczny leasing BMW – Financial Services. Dużym zainteresowaniem cieszy się również wynajem długoterminowy, rzadko klienci kupują za gotówkę. Marka BMW skierowana jest do osób z pasją, energią, doceniających najnowsze technologie, wygodę i nowoczesny design. Poprzeczka pod względem planowanej sprzedaży na ten rok została podniesiona w stosunku do roku 2012 – zamierzamy jej sprostać, gdyż kryzys nam nie straszny.” – dodaje Janusz Mikołajski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.